Onderwerp: Re: Toekomstplan van mijn PP vr 13 aug 2010 - 0:44
Mooie oppervlakte! Had je die vlucht trouwens speciaal voor jezelf geregeld om foto's van je perceel te kunnen maken? Of was het een vlucht met meer mensen en is er op jouw verzoek over jouw huis gevlogen? Is zeker wel een duur grapje ?
Onderwerp: Re: Toekomstplan van mijn PP vr 13 aug 2010 - 6:13
Mijn ex (waar ik nog goed mee op kan schieten) heeft z'n vliegbrevet. Hij moet voor oktober nog een aantal vlieguren maken om z'n brevet te behouden. Toen ik dat hoorde vroeg ik of ik dan nog een keer met hem mee mocht gaan te vliegen. Scheelt hem weer wat in de kosten van de vlieguren, en zo kon ik ons nieuwe huis een keertje van boven bekijken. We zaten in een 2-persoons kist (zoals ze dat in de piloten-taal noemen), dan kun je ook mooi laag overvliegen, en alles goed bekijken.
Onderwerp: Re: Toekomstplan van mijn PP za 30 apr 2011 - 0:52
Heel veel later dan verwacht, is sinds een maand eindelijk de laatste lus van ons PP klaar. De paarden hebben het feestelijk ingewijd. Er waren zelfs voorbijgangers die even stopten om mee te genieten van het feestje van de paarden. Er zijn nog een paar kleine wijzigingen opgetreden. Bert heeft een nieuwe plattegrond getekend, omdat we de plattegrond helemaal goed op onze eigen website willen hebben. De website gaat binnen 2 dagen live, dan zal ik een link hier op het forum plaatsen. Maar de correcte plattegrond zal ik hier ook nog even plaatsen.
ps: ik krijg zelf alleen maar een kruisje in beeld, ik hoop dat jullie de plattegrond wel kunnen bekijken.
inge
Aantal berichten : 882 Registratiedatum : 20-01-11
Onderwerp: Re: Toekomstplan van mijn PP za 30 apr 2011 - 3:04
Onderwerp: Re: Toekomstplan van mijn PP za 30 apr 2011 - 10:20
Ik zie ook een kruisje, terwijl als ik de link (via rechtsklikken en 'Eigenschappen') kopieer in de adresbalk, dan krijg ik de plattegrond wel te zien. Imageshack blijft me verbazen ... Dus hier dan maar even de directe link, misschien zien anderen de plattegrond hiermee ook:
https://2img.net/r/ihimizer/i/plattegronds.jpg/
Ziet er goed uit Monique!
inge
Aantal berichten : 882 Registratiedatum : 20-01-11
Onderwerp: Re: Toekomstplan van mijn PP di 3 mei 2011 - 7:08
stik jaloers ...geintje....wereld stekkie hoor!!
cindybijl
Aantal berichten : 41 Registratiedatum : 03-05-10
Onderwerp: Re: Toekomstplan van mijn PP zo 15 mei 2011 - 1:09
prachtig monique!! klopt het dat je dus geen rijbak hebt? Waar rij jij dan zoal?
Onderwerp: Re: Toekomstplan van mijn PP zo 15 mei 2011 - 23:06
Klopt. De paddock is 20x20, dus daar kan ik wel wat in rijden. Maar de meeste keren ga ik naar het bos te rijden. Als volgend jaar ofzo de jonge jongens onder zadel gaan, dan zal ik wat meer gebruik maken van de paddock. En voor mezelf houd ik in gedachten dat ik vast wel eens een bak hier in de buurt kan huren, als ik eens in een echte rijbak wil rijden. Maar dat zal zo weinig voorkomen dat het absoluut niet uit kan om hier een rijbak aan te leggen.
Onderwerp: Re: Toekomstplan van mijn PP wo 18 mei 2011 - 0:23
Ik denk dat je in een paddock van 20 x 20 m aardig een paard in kunt rijden; een rijbak is tenslotte ook maar 20 m breed . Zo'n vierkantje is juist vaak handiger en veiliger met die jonge paarden, kunnen ze niet zo gauw te veel snelheid maken omdat de 'lange zijde' ontbreekt. Ik ben net een weekend toeschouwer geweest bij een zeer interessante clinic van Bent Branderup (Academische Rijkunst) en daar werd voornamelijk op een grote volte gereden, dus dat is ook op een ruimte van 20 x 20 m .