Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise

Ga naar beneden 
+5
Mai
Wieteke
helma
marion
joyce b
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Wieteke

Wieteke


Aantal berichten : 637
Registratiedatum : 08-03-10

Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise   Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Emptyma 20 jun 2011 - 9:22

Wow, dat ziet er mooi uit, Joyce! Echt een mooie schuur. Zijn die houten staanders bewerkt of ben je niet bang dat de paarden aan het hout zullen gaan knagen?

@Marja: hier hadden we twee weken geleden pas voor het eerst sinds de pony's in april verhuist zijn, weer een keer meer dan een paar mm regen gehad. Ben gelijk met m'n bekapspullen naar de wei gegaan, maar nadat ik bij twee pony's de oude troep uit de zool had geschraapt (na een winter op beton waren heel de voeten opgevuld...) was ik al zo moe dat het vijlen nog een dag moest wachten, hihi grijns . Ben blij dat ik niet zoveel pony's heb als jullie! Als ik jouw man was, zou ik de hele track laten bestraten lekker puh .
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise   Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Emptyma 20 jun 2011 - 19:23

ziet er erg mooi uit en wat handig dat de paarden veel gebruik maken van het toilet, hier word zo ongeveer overal gemest, wel weer goed voor onze beweging knipoog .
hier nu ook soms wat natte voeten, de merries lopen er gewoon dwars doorheen, de heren vinden dat een stuk moeilijker, die zijn er wel van overtuigt dat ze dan verdrinken, tja, je kunt niet voorzichtig genoeg zijn, enorm grappig om te zien hoe zij allemaal dingen bedenken om toch van A naar B te kunnen en zo min mogelijk nat te worden, meestal dmv een idiote sprong, maar tot nu toe is er nog niemand verdronken haha.

we hebben even tijdelijk onze jaarling hengst thuis staan, dus even andere routine, normaal hebben alle paarden, alle ruimtes, nu rouleren we maar, dan die groep op het gras met een stukje paddock en de andere groep de rest van de paddock het pad, en het stukje bos, gelukkig zijn de dagen nu lang en kan ik savonds nog een keertje een rondje wisselen doen, het is maar voor 2 weken, dan gaat ons hengstje voor een paar maanden met nog een paar andere jaarlinghengsten, de wei op.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
joyce b




Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 22-02-11

Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise   Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Emptyma 20 jun 2011 - 22:49

De stal is nog niet klaar, er moeten o.a. nog hoekprofielen op de kolommen knipoog en we wachten op de binnenwanden. Maar vanwege het slechte weer wilde ik ze toch een schuilplek geven en droge voeten. Ze stonden al een aantal weken in de bak en die werd ineens erg nat met zoveel water na een droge periode. De paddock is mooi los (wel te zwaar voor mijn merrie met peesblessure blijkt, want die pees is nu helaas weer warm, dik en kloppend) en droog, en dan kon ik weer hooi op de verharding voeren in plaats van op het zand.

Dat met die groepjes zit ik straks ook mee. Er komen misschien 2 nieuwe paarden aan het eind van de zomer en dan moet ik ze ook eerst op veilige afstand laten wennen en dan de groepjes samen zien te voegen zonder veel tamtam (vanwege mijn dominante losbenige en geblesseerde merrie)

binnenkant stal is nog niet klaar, maar heb wel foto van de ruimte

Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 P1030279

Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 P1030282
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise   Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Emptydi 21 jun 2011 - 18:35

wow, dat is groot, tja introductie kan spannend zijn, gelukkig gaat het vaak gewoon goed, heb je een wei waar ze bij mekaar gezet kunnen worden in 1e instantie?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
Wieteke

Wieteke


Aantal berichten : 637
Registratiedatum : 08-03-10

Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise   Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Emptydi 21 jun 2011 - 18:39

Inderdaad een indrukwekkende ruimte, ziet er erg professioneel uit!
Terug naar boven Ga naar beneden
joyce b




Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 22-02-11

Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise   Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Emptywo 22 jun 2011 - 0:07

Heb wel een paar jaar zitten broeden en worstelen op de schets en indeling van de stal. We mochten maximaal 200m2 bouwen en dat moest verdeeld worden tussen de Garage en de paardenstal. Zoals jullie wel begrijpen is de verdeling van m2s een beetje scheef in voordeel voor de paarden troost Gelukkig is mijn man toch wel tevreden met zijn ruimte nu zijn garage annex sleutelruimte er staat knipoog

De stal is heel compact ingedeeld met zo min mogelijk loze ruimte. Doordat de plaats van de stal veranderde na gesprek met de gemeente (niet in het bos naast de sloot, maar aan de andere kant van het bos in het weiland) kon ik aan beide zijden deuren naar buiten hebben, en een extra rondloopje met schaduw creëren.

De stalmaten zijn iets kleiner dan in eerste instantie gepland omdat ik toch graag een overkapping wilde nu het gebouw toch vrij stond.
Die grote ruimte wordt de grote inloopstal, en dmv lichtgewicht halfhoge tussenwandjes kan de ruimte opgesplitst worden in maximaal 4 stallen van net iets meer dan 3 bij 3,50. De binnenwanden worden 2 voerwanden met schuifdeuren.

Dan het gangpad, waar nog een ophaaltrap voor de hooizolder gemaakt moet worden.
Aan de andere kant van het 2 meter brede gangpad komt de voerwand van de kleinere inloopstal die opgesplitst kan worden in 2 stallen van ongeveer 3 bij 3,50
En de wasplaats en goed afsluitbare deur naar zadelkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise   Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Emptywo 22 jun 2011 - 3:38

wow, klinkt meer dan goed zeg, WOW.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise   Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Emptyvr 24 jun 2011 - 10:03

Flinke ruimte Joyce, en lekker licht compliment!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Dwingeloo

Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise   Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Emptyza 25 jun 2011 - 7:58

Ik kan me niet helemaal een goed beeld vormen bij je omschrijving, maar op de foto's van nu ziet het er al gaaf uit. Heb je misschien een plattegrond van je stalindeling?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
joyce b




Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 22-02-11

Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise   Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Emptyza 25 jun 2011 - 9:15

Hier de indeling, hoop dat je hem kunt lezen knipoog
Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 GroteFoto-XJQLQRL8
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise   Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Emptyza 25 jun 2011 - 10:13

In de plattegrond lees ik 'boxen of inloopstal'. Weet je nog niet welke van de twee het gaat worden?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise   Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Emptyzo 26 jun 2011 - 3:40

mooie plannen.....luxe grijns
Terug naar boven Ga naar beneden
joyce b




Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 22-02-11

Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise   Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Emptyzo 26 jun 2011 - 7:25

Bedankt,

allebei Marja knipoog

In principe inloopstal, maar met lichtgewicht wandjes kunnen de inloopstallen opgesplitst worden in meerdere boxen.
De grote inloopstal in maximaal 4 stallen, de kleine inloopstal in maximaal 2.
Die flexibiliteit leek me handig voor het geval je paarden apart moet zetten of tijdelijk (bijvoorbeeld bij ijzel) op wilt sluiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise   Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Emptyma 27 jun 2011 - 21:14

Slim Joyce slimmerik!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
joyce b




Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 22-02-11

Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise   Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Emptywo 13 jul 2011 - 1:22

Aanstaande vrijdag komen de voorwanden voor in de stal, en de week er op de lichtgewicht tussenwandjes! hoera

als ik dan vrijdag even wat platen aan de kant zet, kunnen we de grote inloopstal alvast in gebruik nemen! De paarden vinden er niets aan dit weer, en als ik even een deur open laat staan komen ze al even de stal verkennen. Afgelopen nacht stond de wind verkeerd en regende het onder de overkapping ook in, dus mijn paardentoilet was aardig nat verdriet Heb maar zelden Noord-Oostenwind met regen...
Alle regendekens waren doorgelekt, dus vanmorgen gewisseld en hoop dat die anderen wat drogen in de stal, zodat ze die vannacht weer om kunnen. Het zijn een beetje een stel koukleumen met elkaar, dus zonder is helemaal geen optie zonder schuilgelegenheid.



Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise   Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Emptywo 13 jul 2011 - 1:32

Regendekens doorgelekt? Die zijn toch waterdicht, dus dat zou toch niet moeten kunnen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
joyce b




Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 22-02-11

Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise   Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Emptywo 13 jul 2011 - 2:52

de erg doorgelekte dekens waren Horseware Amigo regendekens. Die van mijn merrie is nu aan zijn 3e seizoen en die van de pony van vriendin aan zijn 2e seizoen. Mijn ruin was het minste doorgelekt en dat was een Horseware Rhino deken van een jaar oud, maar die is al wat gehavend dus dat is nog een excuus. Ik was ook verbaasd, Horseware is niet meer helemaal wat het geweest is voor mijn gevoel. Mijn oude rhino deken kon 24/7 de hele winter op en daar bleef mijn pony altijd droog onder en is een jaar of 6 mee gegaan, toen was hij zo gehavend dat ik hem alleen nog voor nood gebruikte. Hoogstens wat inregenen bij de halsopening
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise   Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Emptywo 20 jul 2011 - 5:34

Ik heb ook een Amigo regendeken, voor onze oudste ijslander Randver. Het is trouwens meer een soort 'jurk' waar hij bijna helemaal in verdwijnt :<. Maar hij is wel prima waterdicht. Ik moet wel zeggen dat we hem zelden gebruiken, ik geloof dat afgelopen week de tweede keer was, dus gehavend is hij in ieder geval nog niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise   Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Emptywo 20 jul 2011 - 6:05

hihi ik lees over regendekens....
Afgelopen dagen regende het veel, dus ik kwam bij de ponys en mijn oudje was erg aan het bibberen, dus ik dacht ik droog hem met de handdoek en geef hem een regendeken om. Nou dit wilde hij eigenlijk niet, maar met een touwtje om zijn hals bleef hij wel staan zodat ik de deken vast kon maken.
Ik had ze extra gras gegeven zodat ze zich konden opwarmen met eten.

De volgende dag kom ik op de wei en zie ik de regendeken op een frommeltje liggen. Ik dacht die is stuk.
Loop er naar toe maar wat blijkt geheel in takt. Alles nog dicht muv de buiksingels. die waren uit de gespjes.
En pony liep achter in het land.....
Heb ik dat???? Hoe komt hij daar nou uit??? Wel blij dat hij er niets aan over heeft gehouden.
Denk je goed te doen als baasje..... verwarring
Terug naar boven Ga naar beneden
joyce b




Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 22-02-11

Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise   Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Emptywo 20 jul 2011 - 6:50

hahahaha
Hij wilde hem niet, dat is duidelijk grijns
Waarschijnlijk was je bilkoord over de staart gekomen en is je deken er voorover af gerold-schuurt of gewaaid
Bij van die dubbele bilkoorden willen ze er ook wel eens uitstappen na het liggen of rollen en dan kan het ook gebeuren.
Gelukkig zijn je paard en deken nog heel knipoog

Hier zijn ze me over het algemeen erg dankbaar als ze nat en koud zijn...

Met de stal zijn ze ook erg blij. Ze staan er erg vaak in.
Heb wat foto´s gemaakt van de stal met de voorwanden en met een voorproefje van de tussenwandjes (nog zonder kunststof plaatwerk)

Overigens heb ik mijn merrie gisteren met pijn in mijn hart achtergelaten in een box in de kliniek voor onderzoek omdat ze toch ineens weer hoefbevangen was geworden, (5 weken na herstel van 1e ernstige aanval met 3 weken pijnstiller, ondanks haar grasrantsoen en beperkt ruwvoer dieet) en rechtsvoor enorm pijn had. Haar zool bleek heel erg gekneusd dus ze staat nu met beide voorvoeten in verband, krijgt pijnstillers en ze hebben 3x bloed afgenomen en ochtend urine voor onderzoek op insulineresistentie en cushing.

Vanmiddag wezen kijken en poetsen en ze stond er vrij rustig bij, dat was een opluchting, want had vanmorgen flink buikpijn dat ik haar daar had laten staan. Ze staan daar 24/7 in de box... Mijn pony is wel nog steeds uit zijn doen. Die staat veel te wachten bij de stal en regelmatig nog te roepen.

Haar buik was nu maatje sportpaard, dus haar bolle buik was duidelijk een ruwvoerbuikje. Ze voeren daar maar 2x per dag een hoopje kuil, ik was er half 5 toen ze gevoerd werden, dus dat is een lange nacht zonder eten zwijgen .
Wel raar dat een kliniek maar 2x per dag voert terwijl de paarden op houtkrullen staan. Je zou denken dat ze daar vaker op een dag voeren om te voorkomen dat de paarden maagzweren krijgen of zich erg vervelen door het vele stil staan...

morgenochtend overleg over wanneer ik haar mee kan nemen. De Hoefsmid had deze week geen tijd voor haar en verder is het wachten op de uitslagen van de onderzoeken en dat ze minder gevoelig gaat lopen, maar daar ga ik haar liever niet nog tot maandag of dinsdag voor in de kliniek laten, 24/7 op stal, terwijl ze hier op de paddock en in de grote stal kan lopen en ik zelf wel pijnstillers kan geven en voeten nat maken.
Ik hoop dat ik haar morgen op mag halen.

Zal kijken of ik straks de foto's kan uploaden.
Terug naar boven Ga naar beneden
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise   Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Emptydo 21 jul 2011 - 7:19

jeee wat naar zeg, een minder fijn berichtje.
Als ze maar 2x per dag te eten krijgen is de bloedtest voor IR dan nog wel betrouwbaar?? zit ik mij te bedenken??

Als je meer info wilt hebben over hoefbevangenheid en IR en Cushing kijk dan eens op de yahoogroeplijst
http://pets.groups.yahoo.com/group/EquineCushings/
Dit is echt een aanrader, je kunt er heeeeeel veel info vinden. ik heb er veel meer aan gehad dan de dierenartsen en klinieken hier.
Je kunt ook allerlei vragen stellen en krijg je antwoord. Er zitten mensen met persoonlijke ervaringen en mensen die geleerd hebben.
Je krijgt dus echte antwoorden.
Het geeft je in elk geval een paar weken leesvoer.

Hopelijk is ze snel weer thuis
Terug naar boven Ga naar beneden
joyce b




Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 22-02-11

Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise   Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Emptyzo 24 jul 2011 - 3:39

bedankt, zal er eens naar kijken. Ben nu op bokt topics aan het doorspitten over insulineresistentie en hoefbevangenheid.

Aangezien ik door het weer toch niet buiten bezig kan met omheining plaatsen, eindelijk maar weer wat foto´s geupload over de voortgang van de bouw van de stal.
Nog mensen geïnteresseerd in de binnenkant?

Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 P1030405
Hier zie je de uitneembare lichtgewicht tussenwandjes op hun plaats. Het kunststof plaatwerk moet er nog in, maar dit was even voor de maat. Ook zitten de voerwanden met schuifdeuren er in. De rechterwand is opendraaiend de inloopstal in.
En nog een keer vanuit een andere hoek

Hier zie je de "kleine" inloopstal met het tussenwandje. Deze was te kort, dus moest verlengt worden.
Rechts heb ik nu tijdelijk alle kasten staan, links staat nu hooi en voordroog mooi droog opgeslagen. De linkerstal is de grootste. Die is ongeveer 3,10 bij 3,70. Alle stallen hebben verschillende maten, maar niet kleiner dan 3 bij 3,50.
Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 P1030407

Hier zie je de grote inloopstal zonder tussenschotten. Er moet nog een nieuwe rubbervloer in. Ik overweeg vloeistofdichte puzzelmatten.
Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 P1030411
Heb nog niets gehoord van de Hit-actief matrassen, daar had ik een prijsopgave van gevraagd inclusief BTW en vrachtkosten, evt. in combinatie met bestelling van anderen. De vertegenwoordiger heeft nog niet teruggemaild.

Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 P1030413
wasplaats nog zonder slang

wasplaats, gangpad en deel van de kleine inloopstal/dubbele box.
Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 P1030417

Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 P1030436
en de paardjes in de grote inloopstal
Terug naar boven Ga naar beneden
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Dwingeloo

Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise   Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Emptyzo 24 jul 2011 - 7:04

Dat ziet er echt prachtig uit Joyce!
Ik vind het een super handig systeem zo, dat je het als inloopstal en als boxen kunt gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise   Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Emptyma 25 jul 2011 - 0:19

Moooooooooooooooi Joyce compliment!! Wat een ruimte en wat ziet het er allemaal efficiënt uit!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise   Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Emptyma 25 jul 2011 - 4:10

oohhh wauw, prachtig.

Wat betreft IR en Hoefbevangheid. Nu komt er weer een soort van kritieke periode voor mij aan.
Mijn shetty heeft cushing en als gevolg daarvan IR. Zo halverwege juli en augustus zijn voor hem moeilijkere tijden.

Vandaag wezen rijden met de kar, meneer liep redelijk gevoelig over kleine steentjes op het zand die hij normaal gewoon kan lopen.
Ik heb altijd een periode in het jaar waarin ik heel goed moet uitkijken.
Hij moet wel blijven bewegen maar ik moet de ondergrond wat beter uitzoeken of zijn schoentjes weer aan doen.

Er is inmiddels weer nieuwe inzichten gekomen in het ontstaan van hoefbevangenheid he? Ik las het op horses.com geloof ik.
Of was het nu een Nederlandse tekst?? Ik weet het niet precies meer oeps maar het was wel interessant op te lezen.
Je hebt nog genoeg te googelen als ik het zo lees knipoog
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise   Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verbouw plannen Joyce B haar Paddock Paradise
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» paddock paradise op fb
» Nieuw Paddock paradise
» weer een paddock paradise fan
» Plattegrond Maurits Paddock Paradise
» oud paard in paddock paradise

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Plattegronden-
Ga naar: