Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

paddock paradise op fb

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
inge

Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

paddock paradise op fb Empty
BerichtOnderwerp: paddock paradise op fb   paddock paradise op fb Emptyvr 23 jan 2015 - 1:45

Ik ben lid gemaakt door iemand anders van een paddock paradise op FB is opgestart door een paar belgen.
Ook dit forum is genoemd ergens in een van de reacties.
Zij zijn nu een lijst aan het maken van alle PPs in belgie en nederland waar de mogelijkheid is tot het plaatsen van paarden. Dus geen prive stukjes waar niemand bij mag komen maar daar waar ze ook pension klanten aannemen.
De lijst begint aardig te groeien.
Dus mocht je op zoek zijn naar en plekje kan je daar mss iets vinden of in de toekomst, de groep is net aangemaakt en is nog groeiende.
https://www.facebook.com/groups/PaddockParadise.info/?fref=nf

wie weet plaatsen ze ook nog aardige ideeen over de inrichting en zo.
ik zag in elk geval een leuk idee voorbij komen over een kruiden graas bak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natural Horsetrainer

Natural Horsetrainer

Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 17-01-12

BerichtOnderwerp: Re: paddock paradise op fb   paddock paradise op fb Emptyvr 23 jan 2015 - 3:49

Dank voor de tip ik ga d'r ook even kijken. glimlach
http://naturalhorsetrainer.nl
Mai
Admin
Mai

Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 63

BerichtOnderwerp: Re: paddock paradise op fb   paddock paradise op fb Emptyvr 23 jan 2015 - 6:38

Dank voor de link Inge! Ik krijg regelmatig e-mails van mensen die denken dat ik een paddockparadijs-pension heb. Die moet ik dus altijd afwijzen maar ik kan ze jammer genoeg ook niet doorverwijzen naar iemand anders omdat ik zo'n lijst van PP-pensions niet heb. Dus wie weet is dit dan iets glimlach .
http://www.paddockparadijs.nl
inge

BerichtOnderwerp: Re: paddock paradise op fb   paddock paradise op fb Emptyza 24 jan 2015 - 2:27

dat wist ik dus vandaar dat ik het hier neer zette zodat je er handig gebruik van kan maken.
soms zijn lijstjes die makkelijk vindbaar zijn heel handig. aangezien tegenwoordig de hele wereld op fb zit is het makkelijker doorverwijzen toch??

ps zag dat jullie je ook al gemeld hadden grijns
marion

marion

Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 56

BerichtOnderwerp: Re: paddock paradise op fb   paddock paradise op fb Emptyza 24 jan 2015 - 6:01

Ik heb me inmiddels ook aangemeld op deze lijst glimlach
Er is wel een lijst met paardvriendelijke stalling: paardvriendelijk.webs.com, maar deze is niet compleet.
En volgens mij is er nog zo'n lijst, daar staan wij ook op, maar die kan ik niet meer vinden.... oeps.
inge

BerichtOnderwerp: Re: paddock paradise op fb   paddock paradise op fb Emptyzo 25 jan 2015 - 1:38

ach fb is ook niet zo makkelijk vindbaar met lijstjes en zo tenzij ze een apart bestand maken en dit boven in bijde groep plaatsen en deze goed bijhouden dan is het zo te vinden maar als je de tijdlijnen af moet wordt het ook waardeloos.

hebben jullie dan nog plek Marion? Niet dat ik op zoek ben hoor ;-)
maar je weet maar nooit wat je soms te horen krijgt aan zoekende mensen
MoniqueBuu

MoniqueBuu

Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 55

BerichtOnderwerp: Re: paddock paradise op fb   paddock paradise op fb Emptyzo 25 jan 2015 - 2:33

Deze fb-groep heeft bij 'foto's' de lijst gezet.

Als je een eigen site hebt, dan kun je dacht ik ergens zien, via welke weg mensen op jouw site terecht komen Marion. Dus als er een link van jullie staat, op die site die jij bedoeld, dan kun je er misschien via deze omweg toch nog weer achter komen, waar je genoemd wordt.
http://www.twas-tweerd.nl
marion

marion

Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 56

BerichtOnderwerp: Re: paddock paradise op fb   paddock paradise op fb Emptyzo 25 jan 2015 - 2:52

We hebben een site ja, en soms krijgen we ook vragen om plek binnen via de site. Ze weten ons dus sowieso wel te vinden glimlach
Momenteel hebben we teveel paarden van onszelf, en gaan we een aantal te koop zetten de komende periode.
Eind feb gaat er in ieder geval een merrie weg in training en daarna verkoop, dus dan zou er weer plek zijn. Maar we zijn wel echt op zoek naar mensen die passen bij onze stal en visie, anders werkt het niet.
MoniqueBuu

MoniqueBuu

Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 55

BerichtOnderwerp: Re: paddock paradise op fb   paddock paradise op fb Emptyzo 25 jan 2015 - 3:31

Ik bedoel, dat je dan via de 'achterkant' van die site kunt kijken, hoe mensen op jouw site terecht zijn gekomen. Op die manier kun je misschien nog achterhalen, op welke lijst je staat waarvan je dat niet meer weet.

Het moet zeker passen, maar inmiddels hebben wij ook ervaring dat dat in tweede instantie toch niet zo blijkt te zijn. Je kunt je daar best nog in vergissen. We moeten er dan vrede mee hebben, dat mensen weer een andere plek zoeken voor hun paard. Dat vind ik het meest sneu voor het paard in kwestie, want we zien ze hier zo gelukkig zijn
Dit zal bij jullie iets anders liggen denk ik, omdat de mensen veel vaker bij hun paard komen.
http://www.twas-tweerd.nl
inge

BerichtOnderwerp: Re: paddock paradise op fb   paddock paradise op fb Emptydi 27 jan 2015 - 5:40

je kan idd via de achterkant van je site zien waar mensen vandaan komen of hebben geklikt via een link op een bepaalde site of forum.
Dit is een heel handig hulpmiddel heb ik veel gebruik van gemaakt in de tijd dat ik de BB verkocht.
ergens te vinden bij statistieken ;-)

Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: paddock paradise op fb   paddock paradise op fb Empty

paddock paradise op fb
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» oud paard in paddock paradise