Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Eerste idee van PP in Bladel

Ga naar beneden 
+6
ponylady
Irene
Mai
yvonnedejong
marleen
BuitenZinnig
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Emptyvr 18 jun 2010 - 1:12

Oké, dus wel helemaal van katoen. Je hebt tegenwoordig allemaal van die vliegendekens van ander materiaal (ik weet niet hoe je dat noemt), maar ik vind dat niet luchtig genoeg.
Wij hebben wel katoenen vliegendekens (idd gaas), maar ik vind de pasvorm niet helemaal fijn. Ik zal eens kijken bij Drunens Ruiterhuis, bedankt.
Terug naar boven Ga naar beneden
BuitenZinnig

BuitenZinnig


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 20-05-10
Leeftijd : 69
Woonplaats : Bladel

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Emptyvr 18 jun 2010 - 22:56

Ik vind het een beetje lastig... ik rij zo veel verschillende zadels en de dekens met uitsparing gaan daar niet allemaal omheen. ik heb er bij de groothandel 1 gezien die tussen zadel en dekje gaat... misschien is dat wat. Het voordeel van kunst materiaal is dat het GEEN vocht opneemt, maar doorlaat en niet plakkerig op je lijf vast gaat zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.BuitenZinnig.nl
BuitenZinnig

BuitenZinnig


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 20-05-10
Leeftijd : 69
Woonplaats : Bladel

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Emptyzo 4 jul 2010 - 20:55

Even een update:
Ik heb de deken besteld, maar er nog niet mee gereden...beetje erg warm hier, afgelopen week boven de 40 graden zon
Uiteraard hebben we hem wel gepast. Waarom maken ze geen speciale dekens voor Fjorden en andere brede, schoftloze paardenrassen? Qua maat heeft hij 185/190cm nodig, maar dan zakt de borst tot onder zijn boeg...grrrrr kritisch
Ook weinig tijd wegens rescue hondje
Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Foto-Y3CA4IWJ
Dit is Nyx, 4 maanden oud, afkomstig van Korfu waar ze gevonden is met 3 zusjes op een vuilnisbelt. Ze plast en poept al wel buiten, maar geeft dat nog niet duidelijk aan...dus er gaat nog wel eens wat mis. Ze loopt al wel los mee. compliment

Het pad is af...nog wel hier en daar wat doorgangen maken zodat de weides vanuit de verste hoeken bereikt moeten worden. De paarden lopen uiteraard nog niet het hele rondje... van de ingang van de wei naar de stal waar drinkwater en beschutting is. Ik moet nog een hooibak verzetten naar het laatste mini paddockje ( ongeveer 7x7m met trechter die 6 meter lang is en van 7 naar 4 meter loopt)
Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Foto-J3U66ZOD
Ze eten momenteel van het laatste restje op het 1e weiland (links vooraan), gaan dan door naar weiland 2, dan 3 (rechts achteraan) enzovoort....

Nu even nog wat mail beantwoorden en een envelopje klaarmaken en dan eens kijken of mijn Ap nog gezelschap heeft..... verdacht
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.BuitenZinnig.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Emptyma 5 jul 2010 - 0:01

Wat is Nyx een schatje, lief hoor!

Super dat het pad af is, hopelijk gaan de paarden op een gegeven moment wel helemaal rond.
Wat bedoel je met of je Ap nog wel gezelschap heeft?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Emptyma 5 jul 2010 - 8:14

Irene schreef:
Wat bedoel je met of je Ap nog wel gezelschap heeft?
Van de dazen misschien :<?

Inderdaad een schatje van een hondje zeg; 't lijkt wel iets met teckel of zo als je dat koppie ziet, en ook maar vrij korte pootjes zo te zien?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
BuitenZinnig

BuitenZinnig


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 20-05-10
Leeftijd : 69
Woonplaats : Bladel

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Emptyma 5 jul 2010 - 8:36

Citaat :
Van de dazen misschien :<?

Inderdaad een schatje van een hondje zeg; 't lijkt wel iets met teckel of zo als je dat koppie ziet, en ook maar vrij korte pootjes zo te zien?


Flatcoat maal Teckel??? Ze zwemt graag....en apporteert. Geen idee wat ze in Griekenland mixen met elkaar om dan het resultaat bij het vuil te zetten boos

Nee, er is Trouble in Paradise... kritisch
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.BuitenZinnig.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Emptydi 6 jul 2010 - 0:10

Trouble begrepen knipoog .

Is dit jullie eerste hond of hebben jullie ook andere honden?

Wij hebben er 1 uit Nederland en 3 uit Spanje grijns
Terug naar boven Ga naar beneden
BuitenZinnig

BuitenZinnig


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 20-05-10
Leeftijd : 69
Woonplaats : Bladel

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Emptydi 6 jul 2010 - 20:24

Dit is voor mij de 5e hond die ik zelf moet opvoeden... Voor Ron de 3e. De andere hond die we hebben is er ook 1 van AAI en komt van La Palma. We hebben haar nu eigenhandig geschoren en dat is niet echt lekker gelukt oeps maar ze groeit snel nieuwe haren... normaal lijkt ze vaag op een kruising Tibetaanse Terriër x Maltezer...zo'n ontploft kussen, zeg maar. Dan nog 2 katten van de Rotterdamse Katten Opvang...ook zo lief, nu enigszins van de leg. troost
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.BuitenZinnig.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Emptywo 7 jul 2010 - 5:33

Leuk, veel plezier met de beestenbende glimlach !
Terug naar boven Ga naar beneden
BuitenZinnig

BuitenZinnig


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 20-05-10
Leeftijd : 69
Woonplaats : Bladel

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Emptyvr 9 jul 2010 - 9:19

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 GroteFoto-O6ZAHRIO

Zo, nog even een goede plattegrond (de vorige weer aangepast) zodat je snapt wat je ziet wanneer je naar mijn uitermate saaie filmpjes kijkt... Alle paarden staan het grootste deel van de dag binnen in de tent vanwege de hitte en de dazen.
wandeling over de track...helemaal alleen
uitzicht vanaf de bunker, net zoals de andere video, maar nu is het pad af

Marja had hem al gevonden...bedankt voor je complimentjes aanbidding

Uiteraard moeten er nog "spannende" zaken aan worden toegevoegd. Wil eigenlijk nog wel even 1 of 2 bakken (ben niet zo'n fan van netten) en eventueel een dikke boomstam...wie weet nog een stukje grind.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.BuitenZinnig.nl
BuitenZinnig

BuitenZinnig


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 20-05-10
Leeftijd : 69
Woonplaats : Bladel

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Emptyvr 9 jul 2010 - 9:25

Ook nog een paar foto's in het album geplaatst onder andere van de tent
Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Foto-3XFNT7GZ
Daar staan ze veilig voor de dazen. In de stal (waar Ap met zijn billen nog in staat) is een waterbak bij de deur. Je ziet de kleine uitgang achter hem...achter mij is er geen wand, de tent is daar helemaal open met uitzicht op de zandweg voor de deur..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.BuitenZinnig.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Emptyza 10 jul 2010 - 0:55

Wat een geweldige plek hebben je paarden in die tent Don compliment!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
BuitenZinnig

BuitenZinnig


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 20-05-10
Leeftijd : 69
Woonplaats : Bladel

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Emptyza 10 jul 2010 - 1:07

Ja, die tent is fantastisch... We zijn blij dat jij bij het pand hoorde aanbidding alhoewel nu ook gewoon warm. Er zitten ramen in...dicht vanwege de schaduw, maar wanneer open is het weer leuk voor de paarden dat ze door de muren naar buiten kunnen kijken en toch kunnen schuilen voor "de elementen"
In de winter hebben we daar ook wel de hooibakken ingezet...toen was het zo bitter koud dat 1 eetgelegenheid binnen wel gewenst was.

Ik ga eens kijken of het perceel al leeg is en de speciekuip slash hondenzwembad installeren.

Iedereen fijne middag!!! zwaaien
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.BuitenZinnig.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Emptyma 12 jul 2010 - 1:29

Dat ziet er allemaal prachtig uit Don, erg mooi plekje!
Die tent ziet er ook super uit, wordt het daar binnen niet erg warm met deze temperaturen?
Terug naar boven Ga naar beneden
BuitenZinnig

BuitenZinnig


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 20-05-10
Leeftijd : 69
Woonplaats : Bladel

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Emptyma 12 jul 2010 - 5:20

Irene schreef:
Dat ziet er allemaal prachtig uit Don, erg mooi plekje!
Die tent ziet er ook super uit, wordt het daar binnen niet erg warm met deze temperaturen?

Zoals ik al zei
Citaat :
Ja, die tent is fantastisch... We zijn blij dat jij bij het pand hoorde alhoewel nu ook gewoon warm.
grijns Er zitten geen dazen in de tent en wanneer ze er op een bepaalde plek in gaan staan, vangen ze wind en zijn er nog steeds geen dazen.
Ondanks dat Ap nu (tijdelijk) alleen staat, rent hij uitzichzelf terug naar de tent wanneer de dazen hem te veel worden. Hij komt dus wel aan zijn beweging op die manier. ja Ik hoop dat het paardentransportbedrijf gauw contact met me opneemt om een datum te prikken om Bram terug te laten brengen. Dan ben ik niet meer zo afhankelijk van anderen om Ap gezelschap te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.BuitenZinnig.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Emptyma 12 jul 2010 - 23:44

Ah, Ap staat nu toch alleen knipoog . Het zou inderdaad wel fijn zijn als Bram hem snel gezelschap kan houden, ik hoop dat dat lukt op korte termijn.

Ja, ik zag wel dat je schreef 'warm' grijns , maar ik bedoelde of het nog echt veel warmer zou zijn. Omdat ik vaak het idee heb dat het in zo'n tent nog benauwder kan zijn dan buiten. Maar ik begrijp dus dat het lekker open is en de wind er ook goed doorheen kan.
Terug naar boven Ga naar beneden
BuitenZinnig

BuitenZinnig


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 20-05-10
Leeftijd : 69
Woonplaats : Bladel

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Emptydi 13 jul 2010 - 0:53

Ja, Ap roept nu veel naar de overbuurman... nog niets van transportbedrijf gehoord kritisch

De tent is groot... ik gok even 10x4 of 5 meter. De ene kant staat tegen de stal, de andere is dus een tent met raampjes muur - de zuidelijke korte zijde heeft een gewone deur (die open staat) en de noordelijke korte kant is helemaal open... kijkt uit over het zandpad en is toch een beetje afgeschermd tegen de elementen door de eikenbomen en beukenbosjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.BuitenZinnig.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Emptydi 13 jul 2010 - 23:55

Jammer dat je nog geen reactie hebt van het transportbedrijf, ik hoop voor je dat het snel duidelijk is.

Inderdaad heeft de tent dus veel open kanten, klinkt heel goed voor de paarden!
Terug naar boven Ga naar beneden
BuitenZinnig

BuitenZinnig


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 20-05-10
Leeftijd : 69
Woonplaats : Bladel

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Emptywo 14 jul 2010 - 4:14

Heb zelf maar gebeld... Ik schijn een formulier te moeten hebben om hem weer terug te kunnen hallen...soort gezondheidsverklaring en een verklaring dat hij bij zijn paspoort hoort. Op zich zouden ze hem zaterdag op kunnen halen daar, want dan komen ze terug uit Spanje, maar omdat het vandaag 14 Juli is (feestdag in Frankrijk) kunnen we de instantie niet bellen die zo'n formulier moeten regelen. Bovendien is dat debiele papiertje maar 10 dagen geldig, dus je moet wèl weten wanneer ze hem kunnen ophalen... wat een gezeur zeg... 1 Europa; ammehoela absurd Enfin (mooi Frans woord) de dame van de opvang daar gaat kijken of ze toch op tijd iemand kan bereiken en dan zouden ze hem zaterdag mee terug kunnen nemen...

Ik had nog een gegadigde die hier zou willen komen staan met 2 Highland ponies...maar die heeft nog niets van zich laten horen verdriet
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.BuitenZinnig.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Emptydo 15 jul 2010 - 0:40

Wat een gedoe zeg, ik wist niet dat dat zo moeilijk gaat vanuit Frankrijk kritisch . Het zou heel fijn zijn als het zaterdag zou lukken, nog maar 2 nachtjes slapen grijns

Heb je geadverteerd voor het PP? Je zou denken dat er wel veel interesse voor zou zijn, ideaal plekje voor de paarden!
Terug naar boven Ga naar beneden
BuitenZinnig

BuitenZinnig


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 20-05-10
Leeftijd : 69
Woonplaats : Bladel

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Emptydo 15 jul 2010 - 5:35

Zaterdag gaan niet lukken...vrachtwagen zit vol verdriet Kan nu dus nog wel 2 weken duren nee

Nee, ik heb nog niet geadverteerd.. wilde even wachten of de dame in kwestie klaar zou zijn met denken. Maar nog steeds geen mail van haar kritisch
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.BuitenZinnig.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Emptydo 15 jul 2010 - 23:08

Wat balen! Echt jammer zeg...

Dat schiet dan ook niet op, wellicht toch vragen of ze al meer weet en dat je anders gaat adverteren?
Terug naar boven Ga naar beneden
BuitenZinnig

BuitenZinnig


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 20-05-10
Leeftijd : 69
Woonplaats : Bladel

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Emptydo 15 jul 2010 - 23:13

Ze komt definitef niet...te ver! denken
Ik zit nog even te broeden op een advertentie en zal die ergens vandaag hier op de site plaatsen. (maar wanneer jullie al iemand weten...? grijns )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.BuitenZinnig.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Emptydo 15 jul 2010 - 23:19

Jammer dat je niet in de buurt zit, anders had ik wel iemand geweten.
Ik zou als ik jou was niet alleen hier adverteren, daar bereik je volgens mij niet genoeg mensen mee knipoog .
Ik denk dat er best veel vraag naar zal zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
BuitenZinnig

BuitenZinnig


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 20-05-10
Leeftijd : 69
Woonplaats : Bladel

Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Emptydo 15 jul 2010 - 23:22

Hmmm.. eventueel op site van de NVVR....? Bokt staat me wat tegen.. en Paard Natuurlijk kan uiteraard ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.BuitenZinnig.nl
Gesponsorde inhoud





Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste idee van PP in Bladel   Eerste idee van PP in Bladel - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eerste idee van PP in Bladel
Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aangeboden: plaats op Padock Paradijs in Bladel
» Hallo, dit ben ik.
» PP-plattegrond (plan) Jasja
» [opgelost]pp hoe te beginnen
» Mijn eerste stukje verharding

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Plattegronden-
Ga naar: