Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Mijn nieuwe hooibak is klaar!

Ga naar beneden 
+3
MoniqueBuu
Mai
yvonnedejong
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Mijn nieuwe hooibak is klaar! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe hooibak is klaar!   Mijn nieuwe hooibak is klaar! - Pagina 2 Emptydo 22 apr 2010 - 11:13

Wat is Atent toch een heerlijk vrolijk en speels paard (soms alleen iets té inventief :<...)!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Mijn nieuwe hooibak is klaar! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe hooibak is klaar!   Mijn nieuwe hooibak is klaar! - Pagina 2 Emptydo 22 apr 2010 - 22:00

Oh, dat filmpje is gaaf! Dat zie je volgens mij niet vaak, dat paarden er echt zo mee gaan rennen? Ik zie weleens dat ze de bal dan oppakken en dan wat met hun hoofd heen en weer bewegen, maar dit is veel leuker grijns .

Gaat zo'n bal niet snel stuk? Ik denk eraan om er eens één aan te schaffen, maar ik had laatst een skippy-bal gevonden en eens bij de paarden gedaan, Diego had hem na 1 minuut al kapot/leeg hilarisch
Terug naar boven Ga naar beneden
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Mijn nieuwe hooibak is klaar! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe hooibak is klaar!   Mijn nieuwe hooibak is klaar! - Pagina 2 Emptydo 22 apr 2010 - 23:28

Zo'n jolly gaat niet snel stuk. Ze verkopen ze zelfs voor honden in het klein.
Ik had er vorig jaar ook een skippybal inliggen, daar ging atent ook aardig mee tekeer. Helaas heeft hij de stop eruit gekregen en onvindbaar in een grote wei.
Er stoppen zelfs mensen die langsfietsen om te kijken hoe hij met de bal speelt, die blijven soms wel een half uur staan kijken haha.
Vorig jaar liep er iemand langs en vroeg aan mij, welke speelt nu zo met de bal, dat had ik gehoord van iemand haha een echte atractie dus.
Komende zomer een geldbakje aan mijn wei hangen hihi.
Ik heb een paard ook nog nooit zo zien spelen met iets, hij vind het gewoon geweldig.
In de zomer speelt hij veel meer als in de winter, dan doet hij er niet zoveel mee.
Als ik de bal weggooi komt hij vaak op het idee om er mee te spelen.

Hij mag nog een jaartje spelen en dan ga ik er eens voorzichtig opzitten, hopelijk vind hij dat net zo leuk.
Atent is een lekker ding, ik ben er erg blij mee. Ik heb hem sinds hij 4 maanden was, ik hoop dat ik er nog heel veel plezier mee mag beleven, en mijn kinderen ook als ze iets groter zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Mijn nieuwe hooibak is klaar! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe hooibak is klaar!   Mijn nieuwe hooibak is klaar! - Pagina 2 Emptyvr 23 apr 2010 - 5:54

yvonnedejong schreef:
Atent is een lekker ding, ik ben er erg blij mee. Ik heb hem sinds hij 4 maanden was, ik hoop dat ik er nog heel veel plezier mee mag beleven, en mijn kinderen ook als ze iets groter zijn.
Dat lijkt me geen probleem, hij is een echte clown grijns!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Mijn nieuwe hooibak is klaar! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe hooibak is klaar!   Mijn nieuwe hooibak is klaar! - Pagina 2 Emptyza 24 apr 2010 - 22:44

yvonnedejong schreef:
Zo'n jolly gaat niet snel stuk. Ze verkopen ze zelfs voor honden in het klein....

Klinkt goed, ik heb er eentje besteld, ik ben benieuwd wat de paarden er van vinden. Ik vermoed dat Diego de enige is die het echt leuk vindt, dat heb je met die jonge hengsten hè grijns

Heel leuk dat je zo'n plezier hebt van/met Atent, hij is ook erg leuk!
Terug naar boven Ga naar beneden
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Mijn nieuwe hooibak is klaar! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe hooibak is klaar!   Mijn nieuwe hooibak is klaar! - Pagina 2 Emptydi 18 mei 2010 - 1:57

Irene schreef:

Klinkt goed, ik heb er eentje besteld, ik ben benieuwd wat de paarden er van vinden. Ik vermoed dat Diego de enige is die het echt leuk vindt, dat heb je met die jonge hengsten hè grijns

Heel leuk dat je zo'n plezier hebt van/met Atent, hij is ook erg leuk!

En.... hoe vinden ze de bal??
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Mijn nieuwe hooibak is klaar! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe hooibak is klaar!   Mijn nieuwe hooibak is klaar! - Pagina 2 Emptywo 19 mei 2010 - 4:56

yvonnedejong schreef:
En.... hoe vinden ze de bal??

Leuk dat je het vraagt glimlach . Nou, ik had toch gelijk, alleen Diego vindt hem leuk grijns . Maar hij gaat er nog niet zo leuk mee rennen als Atent. Hij neemt de bal wel vast met zijn tanden en schudt wat heen en weer en pakt hem op, maar meer nog niet. Dus nog niet veel actie, maar misschien is Atent ook wel een uitzondering grijns

Trouwens, mijn hondje Benji vindt de Jollybal wel heel erg leuk, kijk maar grijns :

Mijn nieuwe hooibak is klaar! - Pagina 2 9img5161
Terug naar boven Ga naar beneden
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Mijn nieuwe hooibak is klaar! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe hooibak is klaar!   Mijn nieuwe hooibak is klaar! - Pagina 2 Emptywo 19 mei 2010 - 6:27

haha vanochtend rende Atent met de bal in zijn mond over het pad, ik moest erg lachen, ik was helaas te laat met de camera!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Gesponsorde inhoud





Mijn nieuwe hooibak is klaar! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe hooibak is klaar!   Mijn nieuwe hooibak is klaar! - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn nieuwe hooibak is klaar!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welke 'slow feeders' gebruik jij?
» Overdekte hooi-voerbakken
» Draadmat of net op hooibak
» te koop net in frame voor hooibak!
» Beschrijving "Zelf een hooibak maken"

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: 'Langzame' voersystemen-
Ga naar: