Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Mijn nieuwe hooibak is klaar!

Ga naar beneden 
+3
MoniqueBuu
Mai
yvonnedejong
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Mijn nieuwe hooibak is klaar! Empty
BerichtOnderwerp: Mijn nieuwe hooibak is klaar!   Mijn nieuwe hooibak is klaar! Emptyzo 21 maa 2010 - 20:30

Eindelijk is mijn hooibak klaar voor Joris.
Ik ben creatief geweest met een simpele 90l cementkuip en een zak beton.
Het enige wat ik nog mis is nog 2 karabijnhaken.(die moesten besteld worden)
Maar zo is het ook goed te doen voor Joris.
Mijn nieuwe hooibak is klaar! MiniFoto-GPXTILMX Mijn nieuwe hooibak is klaar! MiniFoto-JKAZMHSH
De kettingen heb ik ingekort tot 1 schakel boven het beton.
De elastieken heb ik met de ringen van een sleutelhanger aan de ketting bevestigd.
En dit is dus het resultaat!
Mijn nieuwe hooibak is klaar! Foto-BGGJUH44
En natuurlijk meteen een filmpje gemaakt met Joris zijn eerste kennismaking.

Best mooi geworden toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Mijn nieuwe hooibak is klaar! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe hooibak is klaar!   Mijn nieuwe hooibak is klaar! Emptyma 22 maa 2010 - 1:14

Hee, super Yvonne compliment!! Ziet er echt goed uit zeg!
En wat is die Joris toch een SCHEET liefde!

Ik denk wel dat het goed is om straks 4 karabijnhaken te gebruiken, want zoals het nu is zou de draadmat schuin kunnen gaan zitten, als Joris heel veel aan één kant zou eten bv. Als een kant dan schuin omhoogsteekt, zou Joris gemakkelijk onder de draadmat kunnen komen en dat eet natuurlijk veeeel gemakkelijker grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Mijn nieuwe hooibak is klaar! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe hooibak is klaar!   Mijn nieuwe hooibak is klaar! Emptyma 22 maa 2010 - 1:21

Klopt Marja,

Er moeten inderdaad 4 haken op, gisteren lag hij al iets scheef.
Maar ja de formido was dit keer niet zo snel met bestellen, wacht er al anderhalve week op. boos

Valt me nog tegen hoe zwaar de bak is geworden aanbidding er zit 1 zak beton in van 25kg.
Ik kan hem haast al niet tillen, laat staan dat de pony's ermee aan de haal gaan.

Kwa grootte is hij vrij groot, als Da Laico erbij staat kan er nog genoeg hooi in voor hun 2en.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Mijn nieuwe hooibak is klaar! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe hooibak is klaar!   Mijn nieuwe hooibak is klaar! Emptyma 22 maa 2010 - 6:41

Ha, Joris is er lekker mee bezig. Hij heeft gelijk goed in de gaten wat hij ermee moet. Leuk hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
marion

marion


Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Luttelgeest (NOP)

Mijn nieuwe hooibak is klaar! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe hooibak is klaar!   Mijn nieuwe hooibak is klaar! Emptyma 22 maa 2010 - 8:20

Slim gedaan met die elastieken! Is het rooster eigenlijk niet iets te klein? Er zitten vrij grote ruimte tussen de wand van de ton en het rooster toch?
Hoe groot zijn de mazen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Mijn nieuwe hooibak is klaar! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe hooibak is klaar!   Mijn nieuwe hooibak is klaar! Emptyma 22 maa 2010 - 9:44

marion schreef:
Is het rooster eigenlijk niet iets te klein?
Dat komt waarschijnlijk doordat de bak bovenaan wijder is dan op de bodem. Maar ik ben ook wel een beetje bang dat Joris in zijn ontdekkingstocht zal uitvinden dat hij vrij gemakkelijk zijn neus naast de draadmat in het hooi kan steken :<.

Is de draadmat trouwens geplastificeerd (omdat-ie groen is)?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Mijn nieuwe hooibak is klaar! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe hooibak is klaar!   Mijn nieuwe hooibak is klaar! Emptyma 22 maa 2010 - 19:52

Even wat antwoord op jullie vragen:

De mazen zijn 5x5mm, ik heb het idee dat ze voor joris wel kleiner zouden kunnen.
Het rooster is inderdaad iets kleiner aan de bovenkant, maar dat komt inderdaad zoals marja al zei omdat de bak iets wijder naar boven uitloopt, anders kwam hij niet op de bodem te liggen als het hooi op is.Ik heb maas voor maas weggehaald tot hij de bodem raakte. Ook al gaat hij aan de zijkanten eten, hij zal altijd moeilijk moeten doen voor het hooi wat midden in zit. Het gaat altijd moeilijker zoals hij gewend was en er verdwijnt minder hooi in de modder.
Het is idd een geplastificeerd rooster die had ik nog staan, was een oud hekje van het konijn, ik wilde niet de dure gaasmat gebruiken die ik ook in mijn grote gaasbak heb liggen, ik wil eerst even kijken of het echt werkt zo met de kuip.
Ik hoop nog een keer een betaalbare bak zoals de grote te vinden maar dan in het klein.

Ik ga gewoon eens even komende weken kijken hoe het werkt, met een week of 3 zal hij de wei opgaan en dan krijgt hij geen hooi meer,
wie weet kom ik van de zomer nog iets anders tegen wat geschikt is voor een shet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Het Sjok




Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 09-03-10
Leeftijd : 60
Woonplaats : Ruinen

Mijn nieuwe hooibak is klaar! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe hooibak is klaar!   Mijn nieuwe hooibak is klaar! Emptyma 22 maa 2010 - 21:34

Hoi Yvonne,

Kan alleen Joris uit deze bak eten? Ik zie op je avatar dat je meerdere paarden hebt en vroeg me af of die grote lummels oeps er niet mee gaan voetballen of zo.

Verder ziet het er goed uit lijkt me en zal Joris in iedergeval langer doen over het eten.

Je schrijft ook dat ie straks de wei weer ingaat, wordt ie niet te dik als ie continu in het gras staat en nooit bang voor/last van hoefbevangenheid?

Groeten,

Ton
Terug naar boven Ga naar beneden
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Mijn nieuwe hooibak is klaar! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe hooibak is klaar!   Mijn nieuwe hooibak is klaar! Emptydi 23 maa 2010 - 1:04

Het Sjok schreef:
Hoi Yvonne,

Kan alleen Joris uit deze bak eten? Ik zie op je avatar dat je meerdere paarden hebt en vroeg me af of die grote lummels oeps er niet mee gaan voetballen of zo.

Verder ziet het er goed uit lijkt me en zal Joris in iedergeval langer doen over het eten.

Je schrijft ook dat ie straks de wei weer ingaat, wordt ie niet te dik als ie continu in het gras staat en nooit bang voor/last van hoefbevangenheid?

Groeten,

Ton

Hoi Ton,
Alleen Joris eet uit deze bak, hij staat apart.
Dus die grote lummels aanbidding kunnen er niet bijkomen. Joris is vrij rustig dus de bak zal wel even mee gaan, hoop ik!!
De grote lummels hebben hun eigen bak, zie avatar
Mijn pony's gaan idd straks weer 24/7 de wei in. Atent mag het hoge onder handen(tanden aanbidding ) gaan nemen.
Joris en Laico krijgen strookbegrazing. Dus ik houd hun eetgedrag wel onder controle.
De eerste paar weken laat ik ze altijd wennen aan het gras door het geleidelijk op te bouwen, elke dag iets langer in de wei.
Misschien dat Laico achter Atent aangaat als het stuk kaal is. Maar dat ligt er een beetje aan of Joris de eczeemdeken weer op moet.
Joris is nog nooit hoefbevangen geweest terwijl hij niet veel doet in zijn luie leventje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Mijn nieuwe hooibak is klaar! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe hooibak is klaar!   Mijn nieuwe hooibak is klaar! Emptydi 23 maa 2010 - 2:22

Heel creatief van je Yvonne, ik ben benieuwd hoe het de komende weken gaat werken voor Joris.
Wel schattig, z'n eigen kleine hooibakje grijns
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Mijn nieuwe hooibak is klaar! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe hooibak is klaar!   Mijn nieuwe hooibak is klaar! Emptywo 24 maa 2010 - 1:14

Ik vind 'em ook heel leuk glimlach.
Misschien maak ik wel een keer een nieuwe pagina op mijn site met een soort 'bakkenparade', waar allerlei ideeën voor grote en kleine slowfeeding hooibakken op staan idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Mijn nieuwe hooibak is klaar! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe hooibak is klaar!   Mijn nieuwe hooibak is klaar! Emptydo 25 maa 2010 - 2:21

Marja schreef:
Ik vind 'em ook heel leuk glimlach.
Misschien maak ik wel een keer een nieuwe pagina op mijn site met een soort 'bakkenparade', waar allerlei ideeën voor grote en kleine slowfeeding hooibakken op staan idee.
Zo'n pagina is wel leuk Marja.

Ik sta open voor betaalbare ideeen voor een shet. Ik vind dat erg lastig, vandaar mijn cementkuip. Waar ik overigens tot nu toe erg tevreden over ben.
Als ik hem vul gaat hij meteen op het rooster eten en nog niet aan de zijkanten, van het weekend ga ik eens later op de dag kijken wat hij ermee doet.

Ik vraag me ook af wat voor mogelijkheden er nog meer zijn voor als er een shet bij grotere pony's/paarden lopen.
Een lagere bak is bij mij geen optie want Atent de maflinger staat er nu al in met zijn voorbenen.
In de toekomst wil ik ze toch weer met zijn 3en hebben staan. Een net vind ik ook geen optie omdat het stuk waar ze lopen in de winter nog weleens modderig is, dan verdwijnt het hooi nog in de nattigheid. En in het midden is de wei het droogst, hoe maak ik daar een net vast.

Een bak vind ik een erg fijne optie, alleen het grote verschil in de hoogte van de paarden is een ding om over na te denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Mijn nieuwe hooibak is klaar! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe hooibak is klaar!   Mijn nieuwe hooibak is klaar! Emptydo 25 maa 2010 - 2:40

Je zou zo'n grote bak met een schot in twee helften kunnen delen (of op 1/3). Het 2/3 stuk is dan gewoon een hoge bak voor de grotere paarden en dat 1/3 gedeelte ervan bouw je dan om zoals de kliko van Nina, dus onderaan de zijkant maak je een vierkant gat erin met een draadmat in de opening, een schuine gladde plank in de bak en een deksel er bovenop. Zo kan je Shet op Shettenhoogte eten en de anderen uit het hoge bakgedeelte. (Maar ja, hoe vertel je de groteren dan weer dat zij niet uit de 'Shetten-zijkant' mogen eten absurd ?)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Mijn nieuwe hooibak is klaar! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe hooibak is klaar!   Mijn nieuwe hooibak is klaar! Emptydo 25 maa 2010 - 2:51

Marja schreef:
Je zou zo'n grote bak met een schot in twee helften kunnen delen (of op 1/3). Het 2/3 stuk is dan gewoon een hoge bak voor de grotere paarden en dat 1/3 gedeelte ervan bouw je dan om zoals de kliko van Nina, dus onderaan de zijkant maak je een vierkant gat erin met een draadmat in de opening, een schuine gladde plank in de bak en een deksel er bovenop. Zo kan je Shet op Shettenhoogte eten en de anderen uit het hoge bakgedeelte. (Maar ja, hoe vertel je de groteren dan weer dat zij niet uit de 'Shetten-zijkant' mogen eten absurd ?)
Dat is een slim idee, alleen wat je al zegt, hoe maak ik ze dit wijs.
Ze doen altijd precies wat niet mag, (heb jij dit probleem ook met je paardjes haha)
Lullig als de grote alles opeten en Joris kan nergens meer bij.
Voorlopig blijven ze apart, maar het is wel het denken waard hoe ik dit oplos.

Binnenkort heb ik een verzorgstertje voor Da Laico, dat is ook weer geen optie met Atent erbij, die wil altijd meteen de wei uit als er 1 uit mag.
En een meisje van 10 wil ik daar niet mee opzadelen. Dan gaat Laico weer bij Joris en kan Atent het hoge gras opeten.
Het houden van paarden blijft een drukke bezigheid met bedenken en natuurlijk het uitvoeren.

Zodra de wei geinjecteerd is wil ik met prikpaaltjes een pad uit gaan zetten, kijken of dat bevalt en misschien wordt Atent daar ook wel rustiger van.
Ik kan het alleen met prikpaaltjes doen omdat de wei in de winter te nat is om het pad te gebruiken en wil de hele wei geinjecteerd hebben in het voorjaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Mijn nieuwe hooibak is klaar! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe hooibak is klaar!   Mijn nieuwe hooibak is klaar! Emptyzo 28 maa 2010 - 3:24

Ik gebruik mijn hooibak nu een week en hij bevalt super!!
Hij staat altijd opdezelfde plek dus zwaar genoeg.
Joris eet nog steeds braaf van het rooster, het is ook moeilijk om ernaast te eten. Daar is te weinig ruimte voor zijn neus.
Ondertussen heb ik 4 karabijnhaken dus is ook een stuk beter vast te maken.
Nog paar weekejs dan kunnen ze de wei in, volgende winter ga ik dezxe bak zeker weer gebruiken.
Ik ben benieuwd hoe lang hij goed blijft.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Mijn nieuwe hooibak is klaar! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe hooibak is klaar!   Mijn nieuwe hooibak is klaar! Emptyzo 28 maa 2010 - 3:52

Geslaagd experiment dus, super compliment!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Nina

Nina


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 12-01-10
Woonplaats : Zuid Holland

Mijn nieuwe hooibak is klaar! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe hooibak is klaar!   Mijn nieuwe hooibak is klaar! Emptyzo 28 maa 2010 - 8:42

Ha Yvonne,

Is het een optie om alle paarden uit een kliko te voeren? Dan heb je niet het probleem dat de lage bak van Joris als eerste leeg is.
Of vind je het vervelend als de grotere paarden zo laag moeten eten?
Grote voordeel van de kliko's vind ik dat het hooi ook droog blijft.
Mijn paardje maakt nu uitsluitend gebruik van de kliko en voor onze situatie werkt het prima.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.zeldenrusthaystack.nl
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Mijn nieuwe hooibak is klaar! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe hooibak is klaar!   Mijn nieuwe hooibak is klaar! Emptyma 29 maa 2010 - 0:10

Marja schreef:
Geslaagd experiment dus, super compliment!
zeker geslaagd, ben er blij mee!
En joris denk ik ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Mijn nieuwe hooibak is klaar! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe hooibak is klaar!   Mijn nieuwe hooibak is klaar! Emptyma 29 maa 2010 - 0:18

Nina schreef:
Ha Yvonne,

Is het een optie om alle paarden uit een kliko te voeren? Dan heb je niet het probleem dat de lage bak van Joris als eerste leeg is.
Of vind je het vervelend als de grotere paarden zo laag moeten eten?
Grote voordeel van de kliko's vind ik dat het hooi ook droog blijft.
Mijn paardje maakt nu uitsluitend gebruik van de kliko en voor onze situatie werkt het prima.

Ik heb Joris nu apart staan, dus gaat het goed zo.
Het nadeel van de kliko is dat hij altijd aan de zijkant van het weiland moet staan en als er dan 3 pony's uit moeten eten vind ik dat ze erg weinig ruimte hebben.
Ook voer ik altijd in het midden van de wei omdat de zijkanten vaak al modderiger zijn.
Een kliko vind ik dus in mijn situatie geen optie. Ik heb niets verhard in de wei.
En dat het hooi nat wordt van de regen vinden mijn doorgewinterde ijsberen aanbidding geen probleem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Mijn nieuwe hooibak is klaar! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe hooibak is klaar!   Mijn nieuwe hooibak is klaar! Emptyma 29 maa 2010 - 0:31

Super dat het zo goed gaat Yvonne! Heel fijn ook voor Joris.

Je kan natuurlijk meerdere kliko's plaatsen. Volgens mij zouden ze bijvoorbeeld ook wel om een stevige paal heen geplaatst kunnen worden. Maar goed, als je zo al tevreden bent en de paarden ook, wat wil je dan nog meer grijns

-
Terug naar boven Ga naar beneden
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Mijn nieuwe hooibak is klaar! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe hooibak is klaar!   Mijn nieuwe hooibak is klaar! Emptydo 22 apr 2010 - 1:42

Even een update van Joris zijn hooibak!

Het werkt super! hoera
De ringen van de sleutelhangers waren geen succes blond , die waren met een paar dagen kapot. aanbidding
Ik heb ze meteen vervangen door een paar touwtjes, dit werkt goed alleen de ideale oplossing ervoor heb ik nog niet gevonden.
Ondertussen heb ik ook 4 karabijnhaken.
Ik had een simpel oud hekje van de konijnen gebruikt op het hooi, dit verbuigt snel. Nu de draadmat van de bak van Atent en Laico kapot is ga ik die herbruiken voor Joris.
Daar kan ik mooi een hoekje uithalen en die voor zijn bak gaan gebruiken.
Het beton houdt zich erg goed.

Volgende week ga ik op vakantie, dan gaat Atent de wei op, Laico en Joris gaan dan samen in de bak. Ze krijgen dan samen hooi uit Joris zijn bak. Er past precies genoeg hooi in voor hun 2en.
Eens zien hoe dat dan gaat, maar ik verwacht geen problemen.
Hieronder een foto hoe de bak nu is!

Mijn nieuwe hooibak is klaar! Foto-JOEFDNDF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Mijn nieuwe hooibak is klaar! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe hooibak is klaar!   Mijn nieuwe hooibak is klaar! Emptydo 22 apr 2010 - 3:03

Zo zit de draadmat stevig vast Yvonne, ziet er prima uit compliment!
Ik denk dat ook door het gewicht van het beton deze bak zo goed bruikbaar is. Zonder dat gewicht zouden paarden er ws. nogal eens mee gaan voetballen (zou wel iets voor Atent zijn, haha hilarisch!)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Mijn nieuwe hooibak is klaar! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe hooibak is klaar!   Mijn nieuwe hooibak is klaar! Emptydo 22 apr 2010 - 4:33

Haha, ik zie Atent al gaan, voetballend door de wei grijns .
Maar ziet er goed uit Yvonne, super dat het zo goed bevalt voor Joris!

P.s. leuke nieuwe avatar glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Mijn nieuwe hooibak is klaar! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe hooibak is klaar!   Mijn nieuwe hooibak is klaar! Emptydo 22 apr 2010 - 6:58

Irene schreef:
Haha, ik zie Atent al gaan, voetballend door de wei grijns .


P.s. leuke nieuwe avatar glimlach

Haha Atent is al gek op de speelbal haha, ik heb er ergens filmpjes van, die ga ik meteen opzoeken.
Daar rent hij namelijk ook mee door de wei! Hij is graag actief bezig.
Filmpje komt eraan als ik hem gevonden heb!

Mijn avatar, leuk he, wat een nieuwe liksteen voor leuke plaatjes kan opleveren!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Mijn nieuwe hooibak is klaar! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe hooibak is klaar!   Mijn nieuwe hooibak is klaar! Emptydo 22 apr 2010 - 7:08

Hier is die dan!!

Haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Gesponsorde inhoud





Mijn nieuwe hooibak is klaar! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe hooibak is klaar!   Mijn nieuwe hooibak is klaar! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn nieuwe hooibak is klaar!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welke 'slow feeders' gebruik jij?
» Overdekte hooi-voerbakken
» Draadmat of net op hooibak
» te koop net in frame voor hooibak!
» Beschrijving "Zelf een hooibak maken"

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: 'Langzame' voersystemen-
Ga naar: