Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Forum supertraag

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Forum supertraag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum supertraag   Forum supertraag - Pagina 2 Emptydo 31 maa 2016 - 20:51

Natural Horsetrainer schreef:
Hoe bevalt de windows 10 je nu verder...???

Natural Horsetrainer schreef:
... en ondertussen is Marja al een dag niet meer op het forum geweest... hopelijk niet kopje onder gegaan in windows 10???

Nee hoor Marja, ik had je reactie wel gezien maar even geen gelegenheid om te reageren knipoog . Het enige wat ik tot nu toe merk is dat ik om de haverklap ben uitgelogd op mijn forums, en dat had ik - al googelend - ook al ergens gelezen dat dat kon gebeuren. Erg onhandig...... Verder nog niet echt iets raars gemerkt. Tot nu toe werken de programma's die ik heb gebruikt allemaal nog. Windows Movie Maker heeft er zelfs ineens een stabilisatiefunctie bij die ik eerst niet had glimlach . 'Ieder nadeel hep se foordeel' zullen we maar zeggen knipoog .
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Natural Horsetrainer

Natural Horsetrainer


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 17-01-12
Woonplaats : Sonsbeck, Duitsland

Forum supertraag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum supertraag   Forum supertraag - Pagina 2 Emptydo 31 maa 2016 - 21:41

Oh gelukkig, je bent er nog. grijns

Heb je geen last van telkens naar voren komende nieuwsberichten en andere rommel? Dingen die vanzelf gebeuren en waar je helemaal niet om gevraagd hebt?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://naturalhorsetrainer.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Forum supertraag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum supertraag   Forum supertraag - Pagina 2 Emptyvr 1 apr 2016 - 0:44

Natural Horsetrainer schreef:
Heb je geen last van telkens naar voren komende nieuwsberichten en andere rommel? Dingen die vanzelf gebeuren en waar je helemaal niet om gevraagd hebt?

Nee, tot nu toe in ieder geval niet. Komt waarschijnlijk doordat ik alle opties die ik maar enigszins uit kon zetten (zoals tracking functies die ze gebruiken om je 'beleving te personaliseren', lees: om allerlei reclame bij je te dumpen) heb uitgezet. Standaard staat dat nl. allemaal aan, d.w.z. dat ze al je privégegevens mogen gebruiken, zelfs al je contacten! Ik vraag me af hoe (il)legaal dat is! Volgens mij is de privacywetgeving in Nederland zo geregeld dat niemand iets van je mag gebruiken, TENZIJ je daar toestemming voor geeft. En niet andersom.... verontwaardiging
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Natural Horsetrainer

Natural Horsetrainer


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 17-01-12
Woonplaats : Sonsbeck, Duitsland

Forum supertraag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum supertraag   Forum supertraag - Pagina 2 Emptyvr 1 apr 2016 - 5:42

Jeetje wat erg dat dat allemaal gewoon aan staat! Nee lijkt mij ook niet dat dat zomaar mag, maar ik vermoed dat het wel ergens in de kleine lettertjes van de licentie staat, maar die leest natuurlijk niemand...

Bah wat zijn het toch een hufters daar bij Microsoft.

Jammer dat ik geen Linux-deskundoloog in de buurt heb, want met hulp zou ik de overstap misschien wel durven maken...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://naturalhorsetrainer.nl
Gesponsorde inhoud





Forum supertraag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum supertraag   Forum supertraag - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Forum supertraag
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Forum vanaf nu te bereiken onder nieuwe URL
» nieuw op dit forum
» Forum veel trager
» Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen reageren op berichten in dit forum??
» Paddockparadijs forum in de lucht!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het forum :: Mededelingen en vragen-
Ga naar: