Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen reageren op berichten in dit forum??

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
ama

ama

Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 02-02-13
Leeftijd : 66

Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen reageren op berichten in dit forum?? Empty
BerichtOnderwerp: Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen reageren op berichten in dit forum??   Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen reageren op berichten in dit forum?? Emptydo 2 mei 2013 - 4:55

Ik krijg nu al de tweede keer deze melding wanneer ik wil antwoorden op een topic.
verwarring

Is er iets loos of wat zijn speciale toegangsrechten???
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai

Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 63

Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen reageren op berichten in dit forum?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen reageren op berichten in dit forum??   Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen reageren op berichten in dit forum?? Emptyzo 5 mei 2013 - 19:52

En op welk(e) topic(s) wilde je toen antwoorden?
http://www.paddockparadijs.nl
ama

ama

BerichtOnderwerp: Re: Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen reageren op berichten in dit forum??   Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen reageren op berichten in dit forum?? Emptyzo 5 mei 2013 - 20:26

Hoi Marja,

Ik kan het me niet zo direct herinneren, maar het waren telkens de meest recente topics die lopen.
Wanneer het nog eens voorvalt zal ik het onderwerp melden.
Mai
Admin
Mai

BerichtOnderwerp: Re: Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen reageren op berichten in dit forum??   Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen reageren op berichten in dit forum?? Emptydi 7 mei 2013 - 5:49

Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom dit gebeurt.
Heb je het probleem nu nog steeds?
ama

ama

BerichtOnderwerp: Re: Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen reageren op berichten in dit forum??   Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen reageren op berichten in dit forum?? Emptydi 7 mei 2013 - 6:19

Het is niet altijd, dat is het vervelende.
Tot nu toe heb ik het 2 of 3 keer gehad.

Sinds ik het gemeld heb nog niet opnieuw...
inge

Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

BerichtOnderwerp: Re: Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen reageren op berichten in dit forum??   Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen reageren op berichten in dit forum?? Emptydi 2 jul 2013 - 3:23

Ik herken het probleem van Ama...
wilde reageren op haar topic bij stalling weide gang etc maar kreeg het zelfde berichtje...
bij een ander topic kon ik wel reageren...
toch wel gek
Mai
Admin
Mai

BerichtOnderwerp: Re: Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen reageren op berichten in dit forum??   Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen reageren op berichten in dit forum?? Emptydi 2 jul 2013 - 5:39

Aha, ik denk dat ik weet waar het aan ligt. Inge, het subforum 'Stalling, weide etc.' valt onder de advertentierubriek (Forum Aangeboden en Gezocht) en daarin kunnen forumleden geen reacties plaatsen. Dat is al vanaf het begin van het forum zo en heb ik heel bewust gedaan (wijs geworden door mijn ervaring als moderator van het ijslanderforum) omdat de advertentierubriek niet bedoeld is voor discussies of conversaties maar alleen om iets aan te bieden of te zoeken. Zie de Advertentieregels en dan met name punt 8. Je kunt op een advertentie reageren via PM of e-mail.
inge

Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

BerichtOnderwerp: Re: Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen reageren op berichten in dit forum??   Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen reageren op berichten in dit forum?? Emptyza 6 jul 2013 - 7:07

ha...heel nuttig...en begrijpelijk...knipoog 
ama

ama

BerichtOnderwerp: Re: Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen reageren op berichten in dit forum??   Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen reageren op berichten in dit forum?? Emptyza 27 jul 2013 - 6:09

Het forumspook duikt weer op :

Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen reageren op berichten in dit forum.

Krijg ik bij de topic over de watertonnen??? verwarring 
ama

ama

BerichtOnderwerp: Re: Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen reageren op berichten in dit forum??   Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen reageren op berichten in dit forum?? Emptyza 27 jul 2013 - 7:11

oops... was ik effe vergeten wat je al schreef over het niet-kunnen antwoorden op dergelijke posts...

sorry!
spijt 
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen reageren op berichten in dit forum??   Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen reageren op berichten in dit forum?? Empty

Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen reageren op berichten in dit forum??
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Laatse berichten
» Forum veel trager
» mijn plattegrond is klaar, kunnen jullie helpen?
» Paddockparadijs forum in de lucht!
» Forum supertraag

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het forum :: Mededelingen en vragen-
Ga naar: