Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Paddockparadijs forum in de lucht!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mai
Admin
Mai

Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 63

Paddockparadijs forum in de lucht! Empty
BerichtOnderwerp: Paddockparadijs forum in de lucht!   Paddockparadijs forum in de lucht! Emptywo 4 nov 2009 - 10:20

Met het starten van dit forum is een nieuwe mogelijkheid tot interactief contact toegevoegd aan de in juli van dit jaar gelanceerde website www.paddockparadijs.nl. Naast het al bestaande reactieformulier onder alle onderwerpen op de website biedt dit forum nog meer mogelijkheden tot uitwisseling van ervaringen, maar ook het delen van foto's en filmpjes.

De indeling van het forum zal wellicht nog niet helemaal praktisch zijn; de tijd zal moeten uitwijzen of er rubrieken verwijderd of toegevoegd moeten worden. Mis je een rubriek? Laat dat dan even weten door hier een nieuw topic te starten.

Ik wens het Paddockparadijs forum vele enthousiaste lezers en gebruikers toe :cheers:!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl

Paddockparadijs forum in de lucht!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hengst in PaddockParadijs
» het paddockparadijs in NH van Girtflaediland
» mijn afstudeeronderzoek en het paddockparadijs
» Nieuw op Paddockparadijs
» Filmpje van mijn Paddockparadijs