hoihoi, ik heb mij ook maar even aangemeld.
Wie mij niet kent, ik ben Neel en heb via het IJforum veel mensen die mij wél kennen, ik ben zadelpasser en IJslanderfreak met een eigen 'bedrijf' in IJslanderzadels (Prydi).
Daarbij ben ik sinds mijn 28e fokker en wel van de stal frá Girtflaediland. Er zijn zo'n 28 veulens geboren in de loop van de jaren, nu loopt de laatste lichting jaarling te wezen en vind ik het ook welletjes. Al die leuke dieren verkopen is nu niet écht meer wat ik wil, daarom de stop erop!
Daarom kwam het mij vorig jaar heel goed uit dat Marja het PP introduceerde. Wij hebben er direct één aangelegd. Wij hebben bijna twee hectare grond wat doorgaans moeilijk te begrazen was zonder dat de paarden tonnetje rond zouden worden. Door een PP te maken hebben wij nu wél die gelegenheid. En omdat we minderen, moet je ook iets verzinnen. Tot op heden kan ik alleen maar zeggen: ideaal, ideaal.
Ik zal zien wat foto's te plaatsen want toevallig is Gerard er van het weekeind met een helicopter overgevlogen en kun je mooi zien hoe het ligt.
Nu moet ik hier dus ook regelmatig kijken, maaaaarrr.............dat zal vast wel lukken!
Marja, ik ben je nog steeds dankbaar voor je tip!