Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 paddockparadijs op de Noordhollandse klei

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Neel

Neel


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 27-04-10
Leeftijd : 67
Woonplaats : Noordholland

paddockparadijs op de Noordhollandse klei Empty
BerichtOnderwerp: paddockparadijs op de Noordhollandse klei   paddockparadijs op de Noordhollandse klei Emptydi 27 apr 2010 - 23:34

De foto's spreken voor zich:
voor de bosrand staat het huis, je kunt via de bosrand bij de bak met roundpen komen. Daarvandaan loop je naar de volgende bosrand (klein in het midden) waar een waterton staat en waar een paddock is. Daarachter lopen ze langs de sloot weer richting een grote waterton. Links achter is een brede paddockstrook en rechtsachter nog een kleine paddockstrook. Ga je verder kom je door een houten poortje weer bij de paddock bij het middelste bosje. In de voorgrond waar je ook twee paarden ziet lopen is nog een berg (ooit ontstaan door afgraven vanwege de rijbak). Daar doorheen kom je weer in een weiland waar de winterpaddocks zijn. In de grote bosstrook. Daar staat de mestkar en wordt hooi gevoerd in de winter.

In de zomer sluit ik het af bij de kleine bosjes. In de winter lopen ze alleen voorin, maar doordat het deze winter lang vroor konden ze heel veel gebruik maken van het PP. één nadeel: klei wordt een aardappelveld en moeilijk begaanbaar, de zin om te lopen valt dan ook weg bij de paarden.
maar een beetje droog en je hebt een fantastisch rondje.

Getuige de onderste foto, waar ik in het PP ook rijd. Mooi meegenomen!

groetjes
Neel

paddockparadijs op de Noordhollandse klei Padddockparadijs

paddockparadijs op de Noordhollandse klei Paddockparadijs2

paddockparadijs op de Noordhollandse klei Lyftinginhetppklein
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.prydi.nl
Lucienne




Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 09-11-09

paddockparadijs op de Noordhollandse klei Empty
BerichtOnderwerp: Re: paddockparadijs op de Noordhollandse klei   paddockparadijs op de Noordhollandse klei Emptywo 28 apr 2010 - 8:21

Prachtige foto's! Jullie hebben het fijn voor elkaar compliment
Terug naar boven Ga naar beneden
Temba




Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 01-03-10
Woonplaats : Wijchen

paddockparadijs op de Noordhollandse klei Empty
BerichtOnderwerp: Re: paddockparadijs op de Noordhollandse klei   paddockparadijs op de Noordhollandse klei Emptywo 28 apr 2010 - 20:44

Ziet er prachtig uit! grijns
Leuk zo al die foto's er bij.. compliment
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.silfurfaxi.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

paddockparadijs op de Noordhollandse klei Empty
BerichtOnderwerp: Re: paddockparadijs op de Noordhollandse klei   paddockparadijs op de Noordhollandse klei Emptywo 28 apr 2010 - 22:13

Wat een prachtige foto's vanuit de helikopter! Ik heb ze van het weekend nog over horen vliegen, ik dacht al, dat zijn zeker allemaal toeristen die worden rond gevlogen grijns

Jullie hebben zo een prachtig stuk grond en ideaal in te richten voor een PP.
Tip voor de klei, veel zand storten glimlach

Bewegen jouw paarden ook duidelijk veel meer sinds je een PP hebt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

paddockparadijs op de Noordhollandse klei Empty
BerichtOnderwerp: Re: paddockparadijs op de Noordhollandse klei   paddockparadijs op de Noordhollandse klei Emptydo 29 apr 2010 - 7:35

Ha, leuk dat je de foto's geplaatst hebt Neel compliment. Lekkere lap grond hebben jullie hoor!
Wat bedoel je met 'in de zomer sluit ik het af bij de kleine bosjes'? Kunnen ze in de zomer dan niet in het hele PP lopen? Maar dan is het toch juist droog? Ik zal het wel verkeerd begrijpen :< knipoog...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Gesponsorde inhoud





paddockparadijs op de Noordhollandse klei Empty
BerichtOnderwerp: Re: paddockparadijs op de Noordhollandse klei   paddockparadijs op de Noordhollandse klei Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
paddockparadijs op de Noordhollandse klei
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ervaringen met (klei)schelpen?
» Zand op track van klei?
» Hengst in PaddockParadijs
» mijn paddockparadijs in de maak
» mijn afstudeeronderzoek en het paddockparadijs

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Plattegronden-
Ga naar: