Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 mijn plattegrond is klaar, kunnen jullie helpen?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
xanneliesenflymo

xanneliesenflymo


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 05-12-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : Stolwijk

mijn plattegrond is klaar, kunnen jullie helpen? Empty
BerichtOnderwerp: mijn plattegrond is klaar, kunnen jullie helpen?   mijn plattegrond is klaar, kunnen jullie helpen? Emptyza 11 dec 2010 - 4:34

Ik wil voor mijn verzorgshetjes graag een pp maken, kunnen jullie mij helpen met ontwerpen?
Als je vragen hebt van foto's of tekst die je niet goed kunt zien hoor ik het graag.
Hier zijn ze:

stal en paddock:

mijn plattegrond is klaar, kunnen jullie helpen? GroteFoto-PHUNZ84K-D

Wei 1: die grenst aan de paddock rechts onderin
mijn plattegrond is klaar, kunnen jullie helpen? GroteFoto-8GQ86ZRT-D

Wei 2: die is met een burg aan wei 2 verbonden

mijn plattegrond is klaar, kunnen jullie helpen? GroteFoto-XXEQ6HQX-D

En hier is alles bij elkaar getekend, de verhoudingen kloppen niet helemaal want wei 2 is veel breder maar ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is.

mijn plattegrond is klaar, kunnen jullie helpen? GroteFoto-JAR38NDN-D

Dat waren ze, kunnen jullie mij helpen.

groetjes Mirte en de shetjes

(Edit Marja: ik heb de afbeeldingen even gewijzigd in de 'GroteFoto' versies van MijnAlbum zodat de foto's in de plattegronden wat duidelijker worden knipoog)


Laatst aangepast door xanneliesenflymo op ma 13 dec 2010 - 19:31; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://annelies-flymo.jimdo.com
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

mijn plattegrond is klaar, kunnen jullie helpen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn plattegrond is klaar, kunnen jullie helpen?   mijn plattegrond is klaar, kunnen jullie helpen? Emptyma 13 dec 2010 - 0:54

Mooie plattegronden met foto's Mirte compliment!

Als je het niet te veel werk vindt :< zou je dan misschien nog een overzichtsplattegrond willen maken waar alle verschillende gedeeltes samen op staan, zodat te zien is hoe alles aan elkaar grenst? Nu kan ik me nog niet goed voorstellen hoe dat precies zit en dan wordt het moeilijk om een idee te vormen over een PP. Misschien kun je dat doen met behulp van de satellietfoto's van Google Earth of Google Maps?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Marijke

Marijke


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 19-09-10

mijn plattegrond is klaar, kunnen jullie helpen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn plattegrond is klaar, kunnen jullie helpen?   mijn plattegrond is klaar, kunnen jullie helpen? Emptyzo 19 dec 2010 - 0:19

mogen de shetjes altijd het land op?
mogen ze zelf over de brug lopen?
je zou met steekpaaltjes een looppad kunnen maken naast de sloot 2/3 meter breed, ligt aan de schuinte van de waterkant, in landje 1.
het is moeilijk om de verhoudingen te zien wat marja al zei.
je zou het paadje om de schuur heen kunnen laten gaan en weer terug naar de paddock.
water bakken in één hoek zetten en hooi in de andere uiterste hoek.

je shetjes hebben een mooi stekkie daar!
compliment
Terug naar boven Ga naar beneden
xanneliesenflymo

xanneliesenflymo


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 05-12-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : Stolwijk

mijn plattegrond is klaar, kunnen jullie helpen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn plattegrond is klaar, kunnen jullie helpen?   mijn plattegrond is klaar, kunnen jullie helpen? Emptyzo 19 dec 2010 - 4:34

Marijke schreef:
mogen de shetjes altijd het land op?
mogen ze zelf over de brug lopen?
je zou met steekpaaltjes een looppad kunnen maken naast de sloot 2/3 meter breed, ligt aan de schuinte van de waterkant, in landje 1.
het is moeilijk om de verhoudingen te zien wat marja al zei.
je zou het paadje om de schuur heen kunnen laten gaan en weer terug naar de paddock.
water bakken in één hoek zetten en hooi in de andere uiterste hoek.

je shetjes hebben een mooi stekkie daar!
compliment

Thanks voor je reactie en als antwoord: de shetjes zijn niet van mij, ik verzorg ze samen met een vriendin. De baas weet nog niet van het idee, maar als ik het rond heb wil ik het gaan zeggen, dus het moet
een super idee worden. De shetties mogen bijna altijd het land op alleen als er ijs op de sloot ligt niet, de baas is bang dat ze het ijs op gaan. en ja ze mogen zelf de burg over. Het is een brede burg en ze lopen zeker de sloot niet in. Ik vind het een goed idee, maar wil toch graag de pp ook door wei 2 en het bosje laten lopen. Mischien inderdaad gewoon rond. Maar moet ik dan aan allebei de kant schrikdraad of alleen aan de kant van het land zodat ze ook nog uit de sloot kunnen drinken?

Haha, ja ze hebben het mooiste plekje van heel de buurt.

groetjes Mirte

ps. Ik kan er niks aan doen dat de verhoudingen niet goed te zien zijn, dat is nou eenmaal zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://annelies-flymo.jimdo.com
Gesponsorde inhoud





mijn plattegrond is klaar, kunnen jullie helpen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn plattegrond is klaar, kunnen jullie helpen?   mijn plattegrond is klaar, kunnen jullie helpen? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
mijn plattegrond is klaar, kunnen jullie helpen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Plattegrond Zinin
» Marja's PP-plattegrond
» Bos track PP? (plattegrond)
» PP-plattegrond Irene
» Plattegrond Rodastodum

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Plattegronden-
Ga naar: