het is van 14 tm 17 juni.
ja met Jhumpa durf ik dat fysiek inmiddels prima, ongelofelijk he.
onderstaande ff gecopieerd van de site van de vierdaagse:
Start-/finishterrein
De routes van de Eper Paardenvierdaagse hebben een vast begin- en eindpunt op een terrein dat is gelegen aan de Officiersweg te Epe, ter hoogte van de kruising met de Dorperveldweg.
Op dit terrein wordt aan- en uitgespannen of op- en afgezadeld en is het een continu komen en gaan van deelnemers. Zij mogen vanaf 12.30 uur beginnen aan de routes. Tot uiterlijk 17.30 uur mag men zelf de starttijd bepalen. Gemiddeld doen de ruiters en menners zo'n 2½ à 3 uur over de route, zodat de deelnemers vanaf 15.00 tot 20.00 uur weer terug op het terrein komen.
2 a 3 uur rijden per dag, vind ik zelf meevallen, ik heb met Kunst dit 2 dagen gedaan en vond het toen zelf erg meevallen.
Je kunt zelf het tempo bepalen en tussendoor stoppen zo vaak als je wilt.
en ik voel totaal geen moeten, dus als het niet goed voelt, gewoon stoppen, met Kunst had ik op dag 3 een paard wat bij de start al half flipte, zo sneu voor Kunst, waardoor ik haar toen naar huis heb gebracht, bij haar maakte er iets los van binnen waardoor ik het niet verstandig vond om door te gaan.
je mag met meerdere paarden meedoen, dus ik zou ook nog kunnen kiezen om op dag 1 en 3 een ander paard te pakken dan op dag 2 en 4.
ehm, klinkt eigenlijk best wel decadent hihi