Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 epe paarden vierdaagse

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

epe paarden vierdaagse Empty
BerichtOnderwerp: epe paarden vierdaagse   epe paarden vierdaagse Emptyzo 17 jan 2016 - 21:47

inmiddels hebben we ons ingeschreven voor de Epe paardenvierdaagse, we ja, mijn man en ik willen samen gaan daar gaan rijden.
ik heb hier 1 keer eerder aan meegedaan en ben toen gestopt omdat het teveel was voor mijn paardje, ze was al op leeftijd en het evenement maakte ontzettend veel bij haar los waardoor ik eerder naar huis ben gegaan met haar.
Dit keer zal zij thuis blijven maar gaat waarschijnlijk haar dochter mee of ons nieuwe paardje, gelukkig kon je meerdere paarden opgeven dus we hebben nog de tijd om daarover na te denken en te kiezen of 2 dagen de ene en 2 dagen de andere.

zijn er meer mensen van dit forum die zich hebben opgegeven of gaan opgeven?

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

epe paarden vierdaagse Empty
BerichtOnderwerp: Re: epe paarden vierdaagse   epe paarden vierdaagse Emptyma 18 jan 2016 - 0:46

Stoer hoor! Heb wel eens gehoord dat de Eper Vierdaagse behoorlijk zwaar is. Wanneer is het (niet dat ik mee ga doen hoor, gewoon benieuwd) knipoog ?
Als ik dit zo lees gaat Jhumpa dus blijkbaar heel goed glimlach ?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

epe paarden vierdaagse Empty
BerichtOnderwerp: Re: epe paarden vierdaagse   epe paarden vierdaagse Emptyma 18 jan 2016 - 2:53

Geweldig! Dat jullie nu samen gaan, en dat Jhumpa zo goed is, dat je verwacht dat ze het aan zal kunnen!

NB ik dacht dat de loting al geweest was?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

epe paarden vierdaagse Empty
BerichtOnderwerp: Re: epe paarden vierdaagse   epe paarden vierdaagse Emptyma 18 jan 2016 - 4:06

het is van 14 tm 17 juni.

ja met Jhumpa durf ik dat fysiek inmiddels prima, ongelofelijk he.

onderstaande ff gecopieerd van de site van de vierdaagse:
Start-/finishterrein

De routes van de Eper Paardenvierdaagse hebben een vast begin- en eindpunt op een terrein dat is gelegen aan de Officiersweg te Epe, ter hoogte van de kruising met de Dorperveldweg.

Op dit terrein wordt aan- en uitgespannen of op- en afgezadeld en is het een continu komen en gaan van deelnemers. Zij mogen vanaf 12.30 uur beginnen aan de routes. Tot uiterlijk 17.30 uur mag men zelf de starttijd bepalen. Gemiddeld doen de ruiters en menners zo'n 2½ à 3 uur over de route, zodat de deelnemers vanaf 15.00 tot 20.00 uur weer terug op het terrein komen.


2 a 3 uur rijden per dag, vind ik zelf meevallen, ik heb met Kunst dit 2 dagen gedaan en vond het toen zelf erg meevallen.
Je kunt zelf het tempo bepalen en tussendoor stoppen zo vaak als je wilt.
en ik voel totaal geen moeten, dus als het niet goed voelt, gewoon stoppen, met Kunst had ik op dag 3 een paard wat bij de start al half flipte, zo sneu voor Kunst, waardoor ik haar toen naar huis heb gebracht, bij haar maakte er iets los van binnen waardoor ik het niet verstandig vond om door te gaan.

je mag met meerdere paarden meedoen, dus ik zou ook nog kunnen kiezen om op dag 1 en 3 een ander paard te pakken dan op dag 2 en 4.
ehm, klinkt eigenlijk best wel decadent hihi

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

epe paarden vierdaagse Empty
BerichtOnderwerp: Re: epe paarden vierdaagse   epe paarden vierdaagse Emptyma 18 jan 2016 - 7:57

Een luxe-probleem noemen ze dat ook wel haha grijns

Als jullie allebei rijden, dan zijn er toch volgens mij 2 paarden die in ieder geval 3 dagen moeten lopen. Of zou je ook nog op EZ mee kunnen/willen doen? En ik neem aan dat Tornado ook mee doet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

epe paarden vierdaagse Empty
BerichtOnderwerp: Re: epe paarden vierdaagse   epe paarden vierdaagse Emptyma 18 jan 2016 - 22:19

1 paard loopt dan 4 dagen mee.
willy rijd dan op Tornado.

we zien tegen die tijd wel hoe het loopt, eerst maar even de loting afwachten, of we uberhaubt mee kunnen doen.

ik maak me bij deze paarden geen zorgen erover of ze dit 4 dagen kunnen volhouden.
We zorgen dat we een weitje tot onze beschikking hebben waar ze samen zullen zijn, toch vertrouwder dan zonder ander eigen paard om hun heen. en we hebben er geen moeite mee om 1 dag over te slaan als dat op dat moment beter lijkt.

die keer dat ik mee heb gedaan, had ik niet het gevoel dat het zwaar was, het zal altijd wel voor iemand zwaar zijn, maar in het algemeen is het geen zware rit, ik zag toen vooral mensen fris en fruitig weer terug komen en de paarden ook, die liepen met een houding van, ik kan nog wel een rondje.

hopelijk mogen we meedoen, heb er nu al zin in.

ow en ez zou ook mee kunnen doen, maar om meerdere redenen zou ik daar niet voor kiezen, die word erg heet in zo'n groep en die komt dan hoogtswaarschijnlijk wel doodmoe over de finisch en ik wil hem niet extra enten. wat wel noodzakelijk is, en juist bij hem wil ik dat liever niet.


Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
Gesponsorde inhoud





epe paarden vierdaagse Empty
BerichtOnderwerp: Re: epe paarden vierdaagse   epe paarden vierdaagse Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
epe paarden vierdaagse
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat ik met mijn paarden doe
» koetjes en paarden in een pp
» aantal paarden + ras in PP
» Slaperige paarden
» Met de paarden naar het strand

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over de paarden :: Activiteiten-
Ga naar: