Onderwerp: Re: Slaperige paarden zo 21 nov 2010 - 11:33
Irene schreef:
Ik kan er ook zo van genieten als ik de paarden zo zie 'dommelen', heel vaak heerlijk in het zonnetje
Zo te zien aan de reacties zijn wij de enige twee Irene :<. Had ik wel een beetje verwacht hoor, we leven tenslotte meer in een 'doe'cultuur . Ach, ik vind het wel leuk om filmpjes te maken van heel gewone dingen uit het dagelijkse paardenleven en daar hoort dutten ook bij !
Joyce
Aantal berichten : 826 Registratiedatum : 10-08-10 Woonplaats : brabant
Onderwerp: Re: Slaperige paarden zo 21 nov 2010 - 19:26
wat schattig. Zie het topic nu pas. Muziekje kan ik helaas niet horen, we hebben een nieuwe pc, zitten nog geen speakers bij. ja dingen uit het normale leven zijn toch juist zo heerlijk!
Onderwerp: Re: Slaperige paarden ma 22 nov 2010 - 6:59
Ik had het topic wel gelezen, maar kan op dit moment geen filmpjes zien. Daarom had ik niet gereageerd. We laten nu ook niets meer aan de computer doen, om wel weer filmpjes te kunnen zien, want over ongeveer 3 weken mag de computer verhuizen, en opnieuw geinstaleerd worden in het nieuwe huis! En wij dus ook natuurlijk, dan mogen we de stacaravan achter ons laten. Op dit moment dus ook geen tijd voor relaxen, maar dat vind ik niet zo erg nu hoor. Hoewel ik gister nog wel een heerlijke relaxte rit met Omar gemaakt heb in het bos. Maar we proberen de zondagen ook zoveel mogelijk vrij te houden, anders loop je in zo'n periode toch wel erg hard door.
Irene
Aantal berichten : 656 Registratiedatum : 10-11-09
Onderwerp: Re: Slaperige paarden di 23 nov 2010 - 0:55
Marja schreef:
Ach, ik vind het wel leuk om filmpjes te maken van heel gewone dingen uit het dagelijkse paardenleven en daar hoort dutten ook bij !
Ik vind juist ook die dagelijkse dingen het mooist. Paarden zijn in dat opzicht hele goede leermeesters, gewoon heerlijk leven in het 'nu' .