Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 even voorstellen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
liandamerceij




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 05-10-15

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: even voorstellen   even voorstellen Emptyma 5 okt 2015 - 22:01

Hallo allemaal, Ik ben Lianda en 40 jaar oud. Rij nu ongeveer 8 jaar paard waarvan de laatste twee jaar bijrijder. ook mijn dochter is bijrijder van een pony en zo langzaam aan leren we steeds meer van paarden en hun verzorging. Nu staat er bij ons in de omgeving een leuk boerderijtje te koop met achter het huis een kleine 3000 m2 grond. Het lijkt me erg leuk om een eigen paar te hebben en dit is dan een evt mogelijkheid. Ik ben me bewust dat het land niet heel groot is en wil ook niet dat dat ze alleen komt te staan. Daarom is het idee gekomen voor een paddock paradise maar dan met een onbeperkte ruwvoer mogelijkheid aangezien ik bang ben dat ik te weinig grasland over zou houden. Ik hoop hier informatie te kunnen vinden voor ik definitief beslis om het boerderijtje wel of niet te kopen
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen Emptydi 6 okt 2015 - 1:52

Welkom op het forum Lianda glimlach !
Leuk dat je jezelf even hebt voorgesteld. Op 3000 m2 grond kun je veel leuke dingen doen hoor; een PP voor 2 of 3 paardjes is zeker mogelijk.
Hopelijk vind je hier genoeg informatie om een beslissing te kunnen nemen m.b.t. het boerderijtje!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen Emptydi 6 okt 2015 - 7:08

Hey Lianda, Welkom hier! Volgens mij kun je hier heel veel informatie vinden over ook kleinere PP's. Ik denk dat een PP zelfs ideaal is, als je niet zoveel grond hebt. Heel veel succes met het maken van plannen, en hopelijk met het uitkomen van je dromen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Gesponsorde inhoud





even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
even voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Even voorstellen
» ook even voorstellen
» Even voorstellen
» Ook even voorstellen.
» even voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het forum :: Even voorstellen-
Ga naar: