Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

ook even voorstellen

Ga naar beneden 
+3
Mai
Natural Horsetrainer
mimi
7 plaatsers
AuteurBericht
mimi

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 16-01-17

ook even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: ook even voorstellen   ook even voorstellen Emptyma 16 jan 2017 - 7:20

Hallo allemaal
Graag wil ik me ook even voorstellen.
Ik ben de trotse eigenaar van een heel lieve, vrolijke, superbrave en coole PRE van 9 jaar, die altijd heel erg zijn best doet, en heel nieuwsgierig is. Hij helpt ook altijd graag mee met de klusjes rond de stal grijns .
Sinds een paar maanden is hij verhuisd naar de wei van een vriendin: een mooi stuk van ongeveer 1,5 ha, midden in de Vlaamse Ardennen.
Mijn vriendin heeft zelf ook een PRE, al iets ouder, en wel met wat meer verleden. Hij is een stuk angstiger en wantrouwiger dan mijn paard, maar ook heel braaf (zou geen vlieg kwaad doen) en heel lief eens hij je vertrouwt. Sinds mijn paard zijn weidemaatje is geworden is hij een al stuk zekerder geworden.
Mijn vriendin is zelf nog niet zo lang eigenaar van de wei, maar heeft er al heel wat werk verricht. Er staat een mooi grote inloopstal op, we hebben een goede buitenpiste, en ze is volop bezig met het aanleggen van een paddock paradise. Kortom ze is er een heerlijk plekje van aan het maken.
Bij het zoeken naar informatie om haar wat te helpen, kwam ik op dit forum terecht. Ik voelde me er onmiddellijk thuis. Vandaar mijn registratie. Hopelijk ben ik welkom en kan ik af en toe een vruchtbare bijdrage leveren glimlach
Groetjes
Mimi
Terug naar boven Ga naar beneden
Natural Horsetrainer

Natural Horsetrainer

Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 17-01-12

BerichtOnderwerp: Re: ook even voorstellen   ook even voorstellen Emptyma 16 jan 2017 - 9:30

Hoi Mimi, welkom hier! Je zult hier ongetwijfeld veel inspiratie op kunnen doen (ook al is het de laatste tijd wat rustig op het forum).
Ben je op het moment zoek naar specifieke tips?
http://naturalhorsetrainer.nl
Mai
Admin
Mai

Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 63

BerichtOnderwerp: Re: ook even voorstellen   ook even voorstellen Emptydo 19 jan 2017 - 3:11

Mimi, ik heb je vraag over het oplossen van het modderprobleem, en de reacties daarop, afgesplitst als nieuw topic, omdat het meer thuishoort in de rubriek 'Over het Paddockparadijs' knipoog. Je kunt het nu hier vinden.
http://www.paddockparadijs.nl
MoniqueBuu

MoniqueBuu

Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 55

BerichtOnderwerp: Re: ook even voorstellen   ook even voorstellen Emptyza 21 jan 2017 - 8:07

Welkom hier Mimi. Leuk dat je enthousiast bent.
http://www.twas-tweerd.nl
AC!

AC!

Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-07-13
Leeftijd : 38

BerichtOnderwerp: Re: ook even voorstellen   ook even voorstellen Emptyza 21 jan 2017 - 19:46

Hey Mimi! Welkom! Ik vind dit inderdaad ook een heerlijk forum met een schat san informatie en hele lieve meedenkende mensen. Veel lees en post plezier glimlach
mimi

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 16-01-17

BerichtOnderwerp: Re: ook even voorstellen   ook even voorstellen Emptywo 25 jan 2017 - 1:19

Dank voor de welkomstwensen.
Ik weet niet hoe vaak ik langs zal kunnen komen, maar ik zal in ieder geval mijn best doen om ook mijn steentje bij te dragen grijns .
Groetjes!
Joyce

Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10

BerichtOnderwerp: Re: ook even voorstellen   ook even voorstellen Emptywo 8 maa 2017 - 3:38

welkom en veel leesplezier gewenst
http://www.twh-mm.nl
ama

ama

Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 02-02-13
Leeftijd : 66

BerichtOnderwerp: Re: ook even voorstellen   ook even voorstellen Emptywo 4 apr 2018 - 6:00

Heel veel succes met jouw nieuwe paardenavontuur Mimi!

Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: ook even voorstellen   ook even voorstellen Empty

ook even voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» even voorstellen
» Even voorstellen