Hallo allemaal
Graag wil ik me ook even voorstellen.
Ik ben de trotse eigenaar van een heel lieve, vrolijke, superbrave en coole PRE van 9 jaar, die altijd heel erg zijn best doet, en heel nieuwsgierig is. Hij helpt ook altijd graag mee met de klusjes rond de stal
.
Sinds een paar maanden is hij verhuisd naar de wei van een vriendin: een mooi stuk van ongeveer 1,5 ha, midden in de Vlaamse Ardennen.
Mijn vriendin heeft zelf ook een PRE, al iets ouder, en wel met wat meer verleden. Hij is een stuk angstiger en wantrouwiger dan mijn paard, maar ook heel braaf (zou geen vlieg kwaad doen) en heel lief eens hij je vertrouwt. Sinds mijn paard zijn weidemaatje is geworden is hij een al stuk zekerder geworden.
Mijn vriendin is zelf nog niet zo lang eigenaar van de wei, maar heeft er al heel wat werk verricht. Er staat een mooi grote inloopstal op, we hebben een goede buitenpiste, en ze is volop bezig met het aanleggen van een paddock paradise. Kortom ze is er een heerlijk plekje van aan het maken.
Bij het zoeken naar informatie om haar wat te helpen, kwam ik op dit forum terecht. Ik voelde me er onmiddellijk thuis. Vandaar mijn registratie. Hopelijk ben ik welkom en kan ik af en toe een vruchtbare bijdrage leveren
Groetjes
Mimi