Hallo, Ik ben al enkele keren hier komen piepen om ideetjes op te doen! Wij hebben 2 lieve, mooie ponys geadopteerd bij een vzw die verwaarloosde en inbeslag genomen paarden opvangt. Ze zijn nu bijna 2jaar en helemaal opgeknapt. Ze lopen 24/7 in een paddock met ruime schuilstal. Dit weiland wordt gehuurd dus helaas kunnen we hier niet helemaal doen wat we willen. Vooral met de ondergrond hebben we nogal problemen. We zijn van plan om het stukje naast ons huis ook in te richten voor onze ponys, dit zou dan vooral dienen voor de wintermaanden, en in het geval we geen weiland meer zouden kunnen huren. Ik ga binnenkort even een tekening proberen maken, maar ik dacht ik begin al maar even met me voor te stellen...
Onderwerp: Re: even voorstellen do 16 feb 2012 - 1:57
Hello Maru,
Je zal hier zeker en vast leuke ideeen opdoen voor je 'mini' PP (Paddock Paradijs). Elke dag is er wel iets nieuws te vinden hier en samen maken we het leven van onze paarden aangenamer, en het onszelf ook gemakkelijker want we hebben paarden die handelbaarder worden doordat ze de ganse dag kunnen (moeten) bewegen.
Ikzelf ben nog niet lang hier, maar heb al een massa in informatie gevonden hier, EN ... het is gewoon gezellig om op het forum met anderen te kunnen 'praten' over je hobby en ideeen uit te wisselen.
Benieuwd naar je ontwerpen.
Groetjes,
veernr1
Aantal berichten : 179 Registratiedatum : 22-01-11
Onderwerp: Re: even voorstellen do 16 feb 2012 - 7:57
Welkom hier, je zal ongetwijfeld veel ideeën op kunnen doen, ook voor kleine stukken. En er zijn heel veel mensen die eerst nog niet alles kunnen doen wat ze willen, omdat ze van de verhuurder afhankelijk zijn. Sommige verhuurder willen heel goed meewerken, en bij anderen kun je er beter niet teveel energie in steken en je tijd even afwachten tot er iets anders op je pad komt. Heel veel plezier in elk geval met jullie paardjes en het maken van plannen, heel fijn om ze een goed huis te kunnen bieden.
Joyce
Aantal berichten : 826 Registratiedatum : 10-08-10 Woonplaats : brabant
Onderwerp: Re: even voorstellen do 16 feb 2012 - 20:23
welkom, tja op deze site vind je vast wel handige ideeën die je goed kunt gebruiken. Wat leuk dat je 2 dieren een beter leven hebt gegeven!!
Onderwerp: Re: even voorstellen wo 22 feb 2012 - 2:41
Hee Marlies, dat klopt ja Er staan echt leuke tips hier. En we zoeken nog wat inspiratie voor het kleine stukje langs ons huis, vandaar. Er staat al een eerste plannetje bij het topic plattegrond, maar het iets uitgewerkter volgt nog. Vanaf morgen mag ik officieel iets plaatsen hier