Onderwerp: Re: Helaas weer hoefbevangen ma 20 jan 2014 - 7:07
Ach jeetje... sterkte!
Joyce
Aantal berichten : 826 Registratiedatum : 10-08-10 Woonplaats : brabant
Onderwerp: Re: Helaas weer hoefbevangen ma 20 jan 2014 - 7:24
he bah, wat meer dan vervelend zeg. Ik hoop dat het toch meevalt en hij snel weer opknapt.
ama
Aantal berichten : 215 Registratiedatum : 02-02-13 Leeftijd : 66 Woonplaats : Toano, RE - Italië
Onderwerp: Re: Helaas weer hoefbevangen ma 20 jan 2014 - 7:56
Ik hoop voor jullie dat het niet te erg is... Een hoefzweer is ook niet leuk maar lijkt me het beste wat je zou kunnen horen in de gegeven omstandigheden. Sterkte!
Onderwerp: Re: Helaas weer hoefbevangen di 21 jan 2014 - 2:31
árangur schreef:
vanmiddag om half 5 gaat hij hemelen. we zijn uitgedokterd.
Oh Renske, wat verschrikkelijk dat je deze trieste beslissing hebt moeten nemen... Ik zal aan jou en Árangur denken vanmiddag, en wens je heel veel sterkte!
Onderwerp: Re: Helaas weer hoefbevangen di 21 jan 2014 - 6:12
ama
Aantal berichten : 215 Registratiedatum : 02-02-13 Leeftijd : 66 Woonplaats : Toano, RE - Italië
Onderwerp: Re: Helaas weer hoefbevangen di 21 jan 2014 - 22:53
Ik wens je heel veel sterkte bij deze beslissing.
Er is altijd een punt waarop je beseft dat je al gedaan hebt wat je kon doen om je dierbare te helpen. Het is dan moeilijk voor jezelf om los te laten maar op dat moment is dat het enige wat je nog kan doen om te helpen.
Herinner je de mooie dagen en zend die energie mee uit zodat hij een mooie overgang kan maken. Sterk jezelf te weten dat hij niet meer moet afzien nu. Geef je de tijd om te rouwen, de mooie herinneringen zullen daarna de bovenhand halen.