Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Filmpje van mijn hooibakken

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Filmpje van mijn hooibakken Empty
BerichtOnderwerp: Filmpje van mijn hooibakken   Filmpje van mijn hooibakken Emptydo 18 feb 2010 - 1:35

Tja, ik kan het filmen voorlopig nog niet laten, dus ik heb er nog eentje samengesteld waarin je wat meer ziet van de hooibakken met draadmatten.
(Om de een of andere reden is het begin van het filmpje een beetje 'scrambled'. Gek genoeg niet in het programma op mijn PC, maar wel na het uploaden bij YouTube. Ik heb hem al een keer opnieuw samengesteld uit alle shots en weer opnieuw ge-upload, maar hij blijft eigenwijs. Nou ja, dan maar zo...)

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Filmpje van mijn hooibakken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Filmpje van mijn hooibakken   Filmpje van mijn hooibakken Emptydo 18 feb 2010 - 1:47

Ze zijn lekker relaxed, leuk om te zien.
Ze kijken je wel even aan hè, zo van 'komt ze nu alweer met die camera... grijns '.

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Filmpje van mijn hooibakken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Filmpje van mijn hooibakken   Filmpje van mijn hooibakken Emptydo 18 feb 2010 - 2:08

Irene schreef:
Ze kijken je wel even aan hè, zo van 'komt ze nu alweer met die camera... grijns '.
Ja, en het gekke is dat ze nooit naar me luisteren als ik met die camera rondloop. Normaal gesproken gaan ze vrij gemakkelijk voor me aan de kant, maar als ik met dat ding loop zie je ze denken 'als we nu niet luisteren, doe je toch niks, anders is je filmpje verknald, dus blijven we lekker staan' (ja, ze kunnen gedachten lezen hoor hilarisch!)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Filmpje van mijn hooibakken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Filmpje van mijn hooibakken   Filmpje van mijn hooibakken Emptydo 18 feb 2010 - 2:20

Jee, je gooit ons helemaal bewusteloos met al die filmpjes absurd maar ik vind het wel leuk hoor. Zo hoef je helemaal niet meer in woorden uit te leggen wat je bedoeld.
Natuurlijk kunnen ze gedachten lezen! En sind mijn cursus telepatische dierencommunicatie hoor ik hun commentaar ook nog eens beter aanbidding
Bij dit filmpje kun je goed zien hoe de een de ander 'wegdrijft' bij een hooibak, waardoor ze lekker aan de wandel blijven. En het gaat inderdaad allemaal heerlijk relaxed.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Filmpje van mijn hooibakken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Filmpje van mijn hooibakken   Filmpje van mijn hooibakken Emptydo 18 feb 2010 - 2:35

Erg grappig, tja, paarden hebben inderdaad alles door grijns

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Marina




Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 07-02-10

Filmpje van mijn hooibakken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Filmpje van mijn hooibakken   Filmpje van mijn hooibakken Emptydo 18 feb 2010 - 5:14

Heerlijk die filmpjes, leef je maar lekker uit. Harstikke duidelijk zo. Wat ook zeer goed naar voren komt is de moeite die ze moeten doen om er wat uit te trekken, duidelijk 'slooooow' feeding. Het gaat sprietje voor sprietje.
En wat betreft dat niet luisteren omdat ze weten dat je toch niks zegt omdat dan je filmpje verpest is....haha, heel herkenbaar. Net als thuis aan de telefoon zijn, precies dan gaat mijn grote rooie stoute kat in de plant klimmen.
En of ze het weten...(heb ik trouwens ook gedaan: cursus dierentelepathie, erg leuk)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.innuo.nl
Gesponsorde inhoud





Filmpje van mijn hooibakken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Filmpje van mijn hooibakken   Filmpje van mijn hooibakken Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Filmpje van mijn hooibakken
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hooibakken
» Onze hooibakken
» Hooibakken van Bedaf
» Wat met hooibakken en regen?
» Nieuw hier ;)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: 'Langzame' voersystemen-
Ga naar: