Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Toekomstig stukje PP

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Delphi




Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 25-04-13

Toekomstig stukje PP Empty
BerichtOnderwerp: Toekomstig stukje PP   Toekomstig stukje PP Emptyvr 3 mei 2013 - 10:47

Hoi,

zojuist heb ik een topic geopend over mijn beginnende PP. Naast dat perceel hebben we nog een driehoekig perceel 'over'. Over tussen haakjes omdat ze normaal in het PP-perceel genoeg gras hadden zodat ze niet op dit stuk kwamen.
Nu hebben ze er wel gestaan tot we klaar waren met het PP. En inmiddels heb ik al leuke plannen voor dit stuk. Graag wil ik volgend jaar op zoek naar een leuke fjord, die ik dan zelf kan gaan rijden. Ik wil dus ook graag een rijbak. Die wil ik daar in maken en er een soort kleine PP van maken zodat ik de paarden hier dan ook zo nu en dan in kan zetten. Wellicht in natte periodes?

Hier een paar foto's van het stukje en een plattegrond van hoe ik het wil hebben. De rijbak zal ongeveer 34 x 17 worden.

Toekomstig stukje PP P1110168

Toekomstig stukje PP P1110170

Toekomstig stukje PP P1110169

Toekomstig stukje PP PP-klein


Ik ben benieuwd of jullie het ook zo zouden doen of wellicht andere ideeën er over hebben!!!

Groetjes Delphi zwaaien
Terug naar boven Ga naar beneden
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Toekomstig stukje PP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Toekomstig stukje PP   Toekomstig stukje PP Emptyzo 5 mei 2013 - 4:13

Je kunt zo inderdaad een mooie rijbak aanleggen. Met die maten kun je prima uit de voeten. Ik zou alleen niet zo goed weten, wat je met die kleine driehoekjes gras die overblijven zou moeten doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
ama

ama


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 02-02-13
Leeftijd : 66
Woonplaats : Toano, RE - Italië

Toekomstig stukje PP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Toekomstig stukje PP   Toekomstig stukje PP Emptyzo 5 mei 2013 - 20:44

Indien je de rijbak 'afsluit' met enkel een paar palen maar geen draad, dan kan je de overige stukjes gras nog laten afgrazen wanneer nodig.

Je hebt daar wel een fantastische omgeving voor je paardjes met zoveel ruimte zat!
Heel mooi!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Toekomstig stukje PP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Toekomstig stukje PP   Toekomstig stukje PP Emptydi 7 mei 2013 - 7:07

Als je de hoek van de bak (linksonder in je plattegrond) afschuint, of de bak ietsje korter maakt, dan zijn de grasstukjes met elkaar verbonden door een doorgangspaadje, misschien is dat praktischer?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Gesponsorde inhoud





Toekomstig stukje PP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Toekomstig stukje PP   Toekomstig stukje PP Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Toekomstig stukje PP
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» PP ontwerp op driehoekig stukje grond
» Ontwerp toekomstig PP 3500 m2
» Stukje over PP op InfoNu.nl
» Nieuw stukje route in ons PP
» Mijn eerste stukje verharding

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Plattegronden-
Ga naar: