Onderwerp: Stukje over PP op InfoNu.nl zo 22 mei 2011 - 3:06
Ik kwam dit vandaag tegen via Google Alerts: http://dier-en-natuur.infonu.nl/dieren/73440-paddock-paradise.html . Weer een kleine bijdrage aan het verspreiden van het PP-concept . Iemand enig idee wie dit heeft geschreven? Het fotootje dat erbij zit komt me enigszins bekend voor; misschien iemand van het forum?
Onderwerp: Re: Stukje over PP op InfoNu.nl di 24 mei 2011 - 8:19
MoniqueBuu schreef:
Volgens mij zijn dat 2 van Irene haar paarden. Dezelfde 2 die in haar avatar staan denk ik.
Ja, goed gezien, ik denk dat je gelijk hebt. Waar is Irene trouwens gebleven? Ze was altijd heel erg actief hier maar dat is plotseling gestopt en ik heb al maanden geen berichten meer van haar gezien.
Onderwerp: Re: Stukje over PP op InfoNu.nl di 31 mei 2011 - 4:34
En weer een nieuw artikel op diezelfde Info.nu site. Op Info.nu kun je artikelen schrijven en daar geld mee verdienen (d.m.v. Google advertenties op de pagina van het artikel). Ik vermoed dat het inderdaad Irene is die deze artikelen geschreven heeft, als ik de naam van de schrijver vergelijk met het e-mailadres dat ik van Irene heb. Ik had overigens onder het eerste artikel een reactie geplaatst met verwijzing naar mijn website, voor iedereen die meer informatie wil over PP, maar uit de huisregels blijkt dat Info.nu reacties weigert waarin naar een website wordt verwezen. Dat geeft me in dit geval wel een enigszins vreemd gevoel, want zo te zien is voor deze artikelen veel informatie van mijn website gebruikt, al is het dan in andere bewoordingen. Maar goed, ook al komt Irene hier niet meer, het is in ieder geval duidelijk dat ze nog steeds bezig is met het PP-idee. En hoe meer dat verspreid wordt, hoe beter !
Onderwerp: Re: Stukje over PP op InfoNu.nl wo 1 jun 2011 - 23:44
En weer een nieuw artikel op Info.nu, deze keer over slowfeeders: http://dier-en-natuur.infonu.nl/dieren/74278-paddock-paradise-hooi-voeren-slow-feeders.html .
inge
Aantal berichten : 882 Registratiedatum : 20-01-11
Onderwerp: Re: Stukje over PP op InfoNu.nl zo 26 jun 2011 - 3:47
hmm nu we terug zijn van vakantie verwerk ik nog een boel magazines en zo daar las ik dat er ook mensen zijn die adviseren in pp-s maken en aanleggen en zo zelfs cursussen er in geven. Ben even de naam kwijt. Er wordt dus heel veel gedaan aan reclame maken.