Onderwerp: Re: fotootje gemaakt bij de poel za 12 jan 2013 - 4:12
Bij mij werkt de link ook niet, ik krijg dan "De opgevraagde pagina kan niet worden gevonden." (Geen idee of ik een facebookvriendje van Joyce ben )
Joyce
Aantal berichten : 826 Registratiedatum : 10-08-10 Woonplaats : brabant
Onderwerp: Re: fotootje gemaakt bij de poel za 12 jan 2013 - 21:56
denk het niet dan, haha. maar ik wil best je FB vriendje worden hoor, ik ben te vinden onder Joyce holman, ik heb net ff jou proberen t vinden, maar dat is niet gelukt.
Onderwerp: Re: fotootje gemaakt bij de poel zo 13 jan 2013 - 0:32
Joyce schreef:
denk het niet dan, haha. maar ik wil best je FB vriendje worden hoor, ik ben te vinden onder Joyce holman, ik heb net ff jou proberen t vinden, maar dat is niet gelukt.
Zo, heb je net een Facebookvriendverzoek (leuk woord voor galgje ) gestuurd. Wat gek dat ik niet te vinden was, sta er gewoon in onder mijn naam Marja van Run. Maar het is mij ook al vaker opgevallen dat ik mensen vaak niet kan vinden via de zoekfunctie, ook al gebruik ik de goede namen.
Joyce
Onderwerp: Re: fotootje gemaakt bij de poel zo 13 jan 2013 - 6:02
geaccepteerd
vanwege mijn werk, heb ik 2 FB pagina's. Ik merkte dat ik het niet meer fijn vond om in mijn vrije tijd op FB te zitten. Dus heb een " prive" FB pagina gemaakt onder mijn meisjes naam. ben daardoor ook niet voor iedereen te vinden.
inge
Aantal berichten : 882 Registratiedatum : 20-01-11
Onderwerp: Re: fotootje gemaakt bij de poel di 15 jan 2013 - 3:20
prachtig plaatje had hem al gezien :-) heerlijk genieten zo he?
Wieteke
Aantal berichten : 637 Registratiedatum : 08-03-10
Onderwerp: Re: fotootje gemaakt bij de poel di 15 jan 2013 - 10:26
Onderwerp: Re: fotootje gemaakt bij de poel wo 16 jan 2013 - 0:17
Joyce, zie op je FB een foto van twee paardenhoofden beiden met een bitlooshoofdstel. Waar heb je die gehaald? en blijven ze goed zitten? Trekken ze dus niet scheef? Sorry, ff off topic :-S
Joyce
Onderwerp: Re: fotootje gemaakt bij de poel za 19 jan 2013 - 2:16
dit zijn sidepulls. bevalt me prima, volgens mij heb ik die bij arthurs western store gehaald, toen ik begon met bitloosrijden, was er nog bijna niets te koop. mijn eerste hoofdstel is inmiddels 10 jaar oud. de laatste heb ik op equitana gehaald. Volgens mij zit er iemand hier op het forum die bitloze hoofdstellen koopt. Inge van het vosjes paradijs.