Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Feeder van autogordel banden

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
MarjoSophie




Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 05-04-12

Feeder van autogordel banden Empty
BerichtOnderwerp: Feeder van autogordel banden   Feeder van autogordel banden Emptyvr 20 apr 2012 - 8:30

Ik liet mijn moeder net de hooitassen zien, die zijn gemaakt met materiaal van autogordels.

We willen een rol gaan kopen en daarmee hooikussens maken, zo kan je zelf de grote bepalen van de gaten. En het is praktisch te naaien.
hoe het eruit gaat zien nog geen idee,
Hopelijk vind ik snel die autogordels, misschien rondje sloop doen grijns

ben benieuwd naar jullie ervaring evt met de hooitas, en hoe zou het band zich houden ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Feeder van autogordel banden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feeder van autogordel banden   Feeder van autogordel banden Emptyvr 20 apr 2012 - 9:36

MarjoSophie schreef:
ben benieuwd naar jullie ervaring evt met de hooitas, en hoe zou het band zich houden ?
Marjolein, er is een keer een topic geweest met ervaringen met de hooitas, hier vind je het.
Ik denk dat het bij het zelf maken van hooitassen vooral heel belangrijk is dat het stiksel heel goed en sterk is, want daar zal het waarschijnlijk het eerste op kapot gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Dyonne




Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 16-08-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Boskoop (ZH)

Feeder van autogordel banden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feeder van autogordel banden   Feeder van autogordel banden Emptywo 30 mei 2012 - 22:40

Je zult inderdaad hele stevige stiksels moeten hebben. Want die hebben veel te lijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Feeder van autogordel banden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feeder van autogordel banden   Feeder van autogordel banden Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Feeder van autogordel banden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» grappige slow feeder
» van hooiruif naar slow feeder
» Hoezo slow feeder... wat een onzin!
» Deze kende ik nog niet: The Natural Feeder

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: 'Langzame' voersystemen-
Ga naar: