Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Een aantal foto's in de sneeuw

Ga naar beneden 
+6
Lettie
marion
helma
MoniqueBuu
Mai
Irene
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een aantal foto's in de sneeuw   Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Emptywo 6 jan 2010 - 3:39

helma polman schreef:
Ben nu alleen maar in mijn hoofd bezig met allerlei
plannen, en kan niet wachten tot we verder kunnen! Dat las ik al ergens eerder op dit forum? Jeukende handen!
Frustreer me alleen wel es over het feit dat ik zelf nu eenmaal niet alles kan (erg a-technisch en door lichaamsbouw ook niet erg sterk), dus alle plannen die ik heb moeten
door mijn geliefde echtgenoot worden uitgevoerd. Arme jongen, hij heeft eigenlijk niets met de paarden want dat is echt mijn hobby, maar hij loopt zich altijd wel rot te sjouwen om de plannen van zijn vrouw uit te voeren. Voel ik me best es schuldig over hoor! Jammer genoeg niet het budget om het professioneel uit te besteden, dus het is niet anders.
Hoe doen jullie dat, dames?? (voor zover ik kan zien alleen dames op de lijst??)

Ik maak hier even een nieuw topic van Helma, vind het eigenlijk wel een goede vraag die bij meer mensen (vrouwen :< ?) zal spelen denk ik.

Ik heb de quotes in je reacties even tussen quote-tags gezet, dan wordt het wat duidelijker dat het om quotes gaat knipoog. En nog wat tips over hoe te quoten knipoog : als je iemand wilt quoten in je reactie, kun je in diens bericht op de knop 'quote' klikken. Dan zie je in je typscherm het bericht van die persoon tussen [ quote ] en [ / quote ] staan. Daar kun je eventueel nog tekst uit wissen, als je niet het hele bericht wilt quoten.
Je kunt ook heel eenvoudig de tags zelf ([ quote ] en [ / quote ] maar dan zonder de spaties) invoegen indien gewenst.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een aantal foto's in de sneeuw   Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Emptydi 12 jan 2010 - 23:31

MoniqueBuu schreef:
Prachtig, dat gezicht wat hij erbij trekt op die onderste foto. glimlach

Ja leuk hè, de sneeuw is een hele leuke nieuwe ervaring voor hem grijns .

helma polman schreef:
De poel is inderdaad toegankelijk, maar ik zie ze er eigenlijk nooit in staan of water uit drinken. Volgens zeggen moet hij erg diep zijn, want het is een zgn. "wel", dus een soort bron met grondwater. Staat ook nooit leeg, zelfs amper lager, zelfs in lange droge zomers. Er door lopen kan dus niet, dan moeten de voetjes echt van de vloer! Ze gaan wel een aardig stukje in het riet, op de foto's zie je Chess dat ook doen.

Apart dat ze er eigenlijk nooit uit drinken, misschien niet zo lekker als het water wat je zelf geeft?
Dus toch wel aardig diep, zou wel leuk zijn als ze gaan zwemmen, is goed voor het lichaam grijns .

-
Terug naar boven Ga naar beneden
helma

helma


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 09-11-09
Leeftijd : 56
Woonplaats : Warnsveld

Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een aantal foto's in de sneeuw   Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Emptydo 14 jan 2010 - 7:41

MoniqueBuu schreef:
Apart dat ze er eigenlijk nooit uit drinken, misschien niet zo lekker als het water wat je zelf geeft?
Dus toch wel aardig diep, zou wel leuk zijn als ze gaan zwemmen, is goed voor het lichaam grijns .

-

** Brrrr, van het weekend kreeg ik toch even de schrik te pakken, komen mijn ponymeiden verschrikt aan de deur dat
onze Dartmoor midden op de poel op het ijs stond!! Dom dier! Is me in 17 jaar dat ik daar in de wei sta nog niet gebeurd dat de paarden
op het ijs gaan. Chess vond het wel een grappig avontuur geloof ik. Toch maar gauw een draadje er om heen gezet, want het gaat steeds
harder dooien! Zwemmen doen ze dan toch maar liever van de zomer knipoog

Helma
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dogwise.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een aantal foto's in de sneeuw   Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Emptydo 14 jan 2010 - 11:41

Oeps, dat is inderdaad wel griezelig Helma oh mijn god! Ik ontving gisteren deze foto van het begrazingsgebied waar Saela, een door ons gefokte jonge merrie staat (de bonte achteraan op de foto) en dacht toen ook: zouden ze nou nooit het ijs op gaan?

Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Foto-COV4UZWB
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een aantal foto's in de sneeuw   Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Emptyvr 15 jan 2010 - 0:15

Wow Helma, dat is inderdaad erg schrikken! Gelukkig dat het goed gegaan is en wel een goed idee om er even een draadje omheen te zetten.
Ik bedoelde ook meer dat ze in de zomer moeten gaan zwemmen, niet nu... grijns agressie

Marja, ze kunnen dus wel het ijs op gaan, het lijkt mij geen prettig idee dat ze er zo op kunnen. Er zijn al meerdere berichten over geweest, de paarden kunnen het nu door de sneeuw ook niet goed zien.
Leuke bonte trouwens glimlach !

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een aantal foto's in de sneeuw   Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Emptyvr 15 jan 2010 - 11:44

Irene schreef:
Leuke bonte trouwens glimlach !
Ja leuk is ze hè? Hier nog een paar foto's van Saela:

Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Foto-TGNZITKC

Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Foto-UKXK47KI

Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Foto-YRW8YPGB

Saela is nu bijna 3 jaar. We hebben haar gefokt om haar cadeau te doen aan de dochter van heel goede vrienden van ons voor haar 14e verjaardag. Zij heeft zelf de vader mogen uitkiezen en hoopte op een bruinbont merrieveulen met natuurtölt. Al haar wensen werden vervuld! Saela groeit op in een groep IJslanders in een begrazingsterrein van zo'n 12 hectare in Bergen (NH), waar ze het erg naar haar zin heeft (getuige bovenstaande foto's glimlach ).
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Dwingeloo

Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een aantal foto's in de sneeuw   Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Emptyvr 15 jan 2010 - 23:24

Dat is toch een geweldige droom die uitkomt..!

Mooie foto's Marja, je kunt zien dat ze het erg naar haar zin heeft. Hard duimen dat ze het ijs niet opgaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
marion

marion


Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Luttelgeest (NOP)

Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een aantal foto's in de sneeuw   Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Emptyzo 17 jan 2010 - 5:40

Wat een leuk aansprekend merrietje! En mooi dat er zo'n leuke plek voor haar gevonden is om lekker op te groeien.
Iemand die ik ken is voor haar ijslander kruising volgens mij nog op zoek naar een opfokadres. Heb je misschien meer info erover? Eigenaar/ beheerder/site oid?
Terug naar boven Ga naar beneden
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een aantal foto's in de sneeuw   Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Emptyzo 17 jan 2010 - 6:31

Marja schreef:
Ja leuk is ze hè? Hier nog een paar foto's van Saela:

Echt een hele leuke merrie, ze heeft een hele lieve uitstraling glimlach !

Leuke foto's, even gezellig met z'n allen rennen grijns . Wat bijzonder ook dat alle wensen van die dochter zo goed uitkwamen, mooi hoor!
Wanneer gaat ze uit de opfok?

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een aantal foto's in de sneeuw   Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Emptyma 18 jan 2010 - 11:50

Irene schreef:
Wanneer gaat ze uit de opfok?
Ze zou eerst komend voorjaar uit de begrazing gaan, maar het kan zijn dat ze nog een jaartje langer blijft staan, want dit is toch eigenlijk nog een 'verloren' jaar, in die zin dat ze nog niet ingereden kan worden (IJslanders worden pas op z'n vroegst met ca. 4,5 jaar ingereden) en ze dan in de begrazing meer ruimte, beweging en gezelschap heeft dan ergens op een pensionstal (die ook eerst nog gevonden moet worden).

@Marion: ik zal even wat info opzoeken en naar je PM'en glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Lettie

Lettie


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 01-12-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Nortmoor

Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een aantal foto's in de sneeuw   Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Emptyma 18 jan 2010 - 23:21

Ook al is de sneeuw nu alweer bijna weg (tenminste van de straten) toch nog wat sneeuwfoto's


Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 DSC_4406
Skári en Skuggi in een sneeuwstorm

Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 DSC_4362
links Keila, Skári en Gođa hebben een enorm heftig speelkwartiertje

Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 DSC_4388
Gođa met Joris, gewoon een mooi plaatje

Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 DSC_4089
Skuggi, goed geïsoleerd want de sneeuw blijft mooi liggen grijns

Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 DSC_4081
Keila en Gođa als "waakponnies", ze zien twee reeën in het weiland er naast
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een aantal foto's in de sneeuw   Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Emptydi 19 jan 2010 - 0:43

wow WOW wat een geweldige foto's Lettie!
De eerste vind ik echt 'woest', met die stuivende sneeuw op de achtergrond, de tweede is heerlijk actief (gaat Goða in een rentölt?) en die met Goða en Joris is gewoon práchtig, ook dat warme roodbruin erin is heel mooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Lettie

Lettie


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 01-12-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Nortmoor

Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een aantal foto's in de sneeuw   Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Emptydi 19 jan 2010 - 0:51

Dank je glimlach
Ja Gođa gaat daar in rentölt, mooi he. Ze is een dochter van Goður Greifi frá Stora-Hofi, echt een leuk paard met mooie gangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een aantal foto's in de sneeuw   Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Emptydi 19 jan 2010 - 6:44

Marja schreef:
Ze zou eerst komend voorjaar uit de begrazing gaan, maar het kan zijn dat ze nog een jaartje langer blijft staan, want dit is toch eigenlijk nog een 'verloren' jaar, in die zin dat ze nog niet ingereden kan worden (IJslanders worden pas op z'n vroegst met ca. 4,5 jaar ingereden) en ze dan in de begrazing meer ruimte, beweging en gezelschap heeft dan ergens op een pensionstal (die ook eerst nog gevonden moet worden).

Dat is heel fijn als ze lekker langer in de opfok kan blijven, is inderdaad altijd beter dan op een pensionstal waar de beweging toch vaak minder is.
Is dat inrijden bij IJslanders op 4,5 jarige leeftijd echt een standaard waar 'iedereen' zich aan houdt? Ik zou willen dat ze daar bij andere paarden ook meer over nadenken. Onze KWPN'ers gaan we ook niet eerder inrijden dan 4/5 jaar.

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een aantal foto's in de sneeuw   Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Emptydi 19 jan 2010 - 6:47

Mooie foto's Lettie! Echt een mooi gezicht zo in de sneeuw glimlach .
Ook een erg mooi plaatje van die Herder, hoe is die verder met de paarden? Onze Herder is niet zo gek op ze grijns

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Lettie

Lettie


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 01-12-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Nortmoor

Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een aantal foto's in de sneeuw   Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Emptydi 19 jan 2010 - 7:51

Irene schreef:
Mooie foto's Lettie! Echt een mooi gezicht zo in de sneeuw glimlach .
Ook een erg mooi plaatje van die Herder, hoe is die verder met de paarden? Onze Herder is niet zo gek op ze grijns

-

Joris hebben we nog maar pas, hij komt uit het asiel maar is dol op de paarden, hij likt ze voorzichtig aan hun neus. Wel raakt hij erg opgewonden als ze in de wei aan het spelen zijn en ze rennen vlak langs de tuin grijns
Onze Hollandse herders zijn niet zo gek op paarden, Bera vindt ze een beetje eng en Jelle vond ze eerst wel leuk maar is eens achter de ruinen aangerend toen ze aan het spelen waren en heeft toen een trap gekregen, sindsdien vindt hij ze niet meer tof, helaas. Mee rijden vindt hij dan wel weer leuk maar er loopt hier zo vreselijk veel wild dat ik dat niet aandurf. Joris is nog niet mee geweest maar ook dat ga ik waarschijnlijk niet doen omdat hij auto's, fietsers en eigenlijk alles wat beweegt najaagt als hij de kans krijgt absurd
Bera is al bijna 10 jaar en niet aardig voor andere honden, dus zijn ze eigenlijk geen van allen geschikt om los mee uit rijden te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een aantal foto's in de sneeuw   Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Emptywo 20 jan 2010 - 1:37

Irene schreef:
Is dat inrijden bij IJslanders op 4,5 jarige leeftijd echt een standaard waar 'iedereen' zich aan houdt? Ik zou willen dat ze daar bij andere paarden ook meer over nadenken. Onze KWPN'ers gaan we ook niet eerder inrijden dan 4/5 jaar.
Nee, helaas houden steeds minder mensen in de IJslanderwereld zich aan die leeftijd voor het inrijden... En natuurlijk gaat het, zoals altijd, over geld en ongeduld. Een paard dat jonger wordt ingereden kan immers ook eerder onder het zadel gekeurd worden of eerder als ingereden paard verkocht worden. Er verschijnen dan ineens ook allerlei theorieën dat het paard vroeger rijp en uitgegroeid zou zijn dan men altijd heeft gedacht, alles om het vroegere inrijden te rechtvaardigen. Er zijn mensen die hengsten al met 3 jaar inrijden, zodat ze als ze met 5 onder het zadel gekeurd worden, al goed doorgereden zijn kritisch. We hebben jaren geleden met moeite op de ALV een voorstel tegen kunnen houden om hengsten al met 4 jaar onder het zadel te gaan keuren. Waarschijnlijk is het (helaas) een kwestie van tijd voor dat voorstel er toch een keer door gaat komen... Ik vind het vreselijk dat er zo ondoordacht om wordt gegaan met paarden en doe er dan ook niet aan mee!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een aantal foto's in de sneeuw   Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Emptydo 21 jan 2010 - 2:56

Lettie schreef:
Joris hebben we nog maar pas, hij komt uit het asiel maar is dol op de paarden, hij likt ze voorzichtig aan hun neus. Wel raakt hij erg opgewonden als ze in de wei aan het spelen zijn en ze rennen vlak langs de tuin grijns
Onze Hollandse herders zijn niet zo gek op paarden, Bera vindt ze een beetje eng en Jelle vond ze eerst wel leuk maar is eens achter de ruinen aangerend toen ze aan het spelen waren en heeft toen een trap gekregen, sindsdien vindt hij ze niet meer tof, helaas. Mee rijden vindt hij dan wel weer leuk maar er loopt hier zo vreselijk veel wild dat ik dat niet aandurf. Joris is nog niet mee geweest maar ook dat ga ik waarschijnlijk niet doen omdat hij auto's, fietsers en eigenlijk alles wat beweegt najaagt als hij de kans krijgt absurd
Bera is al bijna 10 jaar en niet aardig voor andere honden, dus zijn ze eigenlijk geen van allen geschikt om los mee uit rijden te gaan.

Dat achter de paarden aan rennen komt me bekend voor boos . Onze Herder heeft al eens trappen gehad, maar ze is er helaas niet zo van onder de indruk, dus we moeten wel goed opletten. Eerst hadden we het gescheiden op ons erf, maar nu met de track lukt dat niet meer.
Jammer dat jouw honden niet mee uit rijden kunnen. Gelukkig kon onze Herder dat wel heel goed, heerlijk met de paarden in het bos, de duinen en langs het strand. Dat ging altijd heel goed, ze bleef ook altijd in de buurt. Door haar gezondheid kan dat helaas niet meer.

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een aantal foto's in de sneeuw   Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Emptydo 21 jan 2010 - 3:01

Marja schreef:
Nee, helaas houden steeds minder mensen in de IJslanderwereld zich aan die leeftijd voor het inrijden... En natuurlijk gaat het, zoals altijd, over geld en ongeduld. Een paard dat jonger wordt ingereden kan immers ook eerder onder het zadel gekeurd worden of eerder als ingereden paard verkocht worden. Er verschijnen dan ineens ook allerlei theorieën dat het paard vroeger rijp en uitgegroeid zou zijn dan men altijd heeft gedacht, alles om het vroegere inrijden te rechtvaardigen. Er zijn mensen die hengsten al met 3 jaar inrijden, zodat ze als ze met 5 onder het zadel gekeurd worden, al goed doorgereden zijn kritisch. We hebben jaren geleden met moeite op de ALV een voorstel tegen kunnen houden om hengsten al met 4 jaar onder het zadel te gaan keuren. Waarschijnlijk is het (helaas) een kwestie van tijd voor dat voorstel er toch een keer door gaat komen... Ik vind het vreselijk dat er zo ondoordacht om wordt gegaan met paarden en doe er dan ook niet aan mee!

Inderdaad heel jammer dat er zo gedacht wordt. In de KWPN-wereld natuurlijk ook hetzelfde verhaal met de hengstenkeuringen en bijvoorbeeld de PAVO-cup.

Er staat ergens een schema op internet (kan zo gauw even niet vinden) waarin duidelijk staat wanneer alles volgroeid is bij paarden.
Wij hebben dan ook heel duidelijk gesteld dat we er niet zo vroeg aan beginnen bij onze nieuwe paarden (vroeger hebben we die fout wel gemaakt hoor). Dan maar geen hengstenkeuring knipoog

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een aantal foto's in de sneeuw   Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Emptyvr 22 jan 2010 - 1:57

Irene schreef:
Er staat ergens een schema op internet (kan zo gauw even niet vinden) waarin duidelijk staat wanneer alles volgroeid is bij paarden.
Bedoel je misschien dit artikel Irene?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een aantal foto's in de sneeuw   Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Emptyvr 22 jan 2010 - 6:38

Marja schreef:

Bedoel je misschien dit artikel Irene?

Het komt inderdaad wel overeen, al is dit volgens mij niet het originele artikel. Maar leuk dat je dit gevonden hebt, dit laat toch iedereen duidelijk zien dat vroeg inrijden totaal niet goed is.

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Nina

Nina


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 12-01-10
Woonplaats : Zuid Holland

Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een aantal foto's in de sneeuw   Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Emptyza 23 jan 2010 - 6:30

Een erg duidelijk en verhelderend artikel!
Ik was al van plan om het rustig aan te doen met mn kleine man maar dit zorgt er voor dat mijn 'rustig aan' helemaal zo rustig nog niet is....
Dus deze zomer lekker vanaf de grond nog hobby-en!
Al doende leert men!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.zeldenrusthaystack.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een aantal foto's in de sneeuw   Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Emptyzo 24 jan 2010 - 1:13

Heel leuk dat dit artikel je nog meer aanzet om het rustiger aan te doen!
Hoe oud is je 'kleine' knipoog man nu?

-
Terug naar boven Ga naar beneden
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 47
Woonplaats : Epe

Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een aantal foto's in de sneeuw   Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Emptyvr 19 feb 2010 - 11:51

Hallo,

Ook ik heb mooie sneeuwfoto's kunnen maken.

Joris met een dikkelaag sneeuw op zijn ruggetje!
Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Foto-NDKGHO88


Voordat mijn hooibak er was.
Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Foto-SWJVS77H

gewoon mooi
Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Foto-ZHBSPSZL

voordat er sneeuw viel, wit van de rijp
Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Foto-YSGK3Q6I

Dit zijn dus mijn pony,s.

Groetjes Yvonne
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Dwingeloo

Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een aantal foto's in de sneeuw   Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Emptyvr 19 feb 2010 - 21:39

Wat een leuk triootje heb je Yvonne. En die gewoon mooi foto is inderdaad heel mooi!
Ook allemaal jongens zie ik. Hier bij mij ook, vind ik helemaal geweldig. Die van mij kunnen zo uitbundig spelen, zo heerlijk om naar te kijken. Spelen die van jou ook veel?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Gesponsorde inhoud





Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een aantal foto's in de sneeuw   Een aantal foto's in de sneeuw - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een aantal foto's in de sneeuw
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan?
» Opp. van jullie p.p. en aantal paarden?
» De Avonturen van Maurits in de Sneeuw
» Aantal online forumgebruikers
» Sneeuw, een nieuw topic, een jaar later!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Praathoekje-
Ga naar: