Onderwerp: Aantal online forumgebruikers wo 17 feb 2010 - 9:56
HA, het recordaantal 'gelijktijdige online gebruikers' van het forum is vandaag met 1 overschreden ; er waren vanmiddag zomaar 9 (negen!) gelijktijdige gebruikers. Nou, dat wou ik zomaar effe kwijt , het wordt nog wel eens wat hier ! Ik vind het altijd zo'n gezellig idee als er meer mensen tegelijk op het forum zijn .
Onderwerp: Re: Aantal online forumgebruikers do 18 feb 2010 - 8:14
Irene schreef:
Tjonge, hoe kan dat nu opeens...heb je ergens reclame gemaakt Marja ?
Nou... de filmpjes misschien? Die staan op YouTube en daar heb ik bij de beschrijving gezet: voor meer info zie www.paddockparadijs.nl. En dan komen ze als vanzelf hier bij het forum uit . Missie geslaagd !
Irene
Aantal berichten : 656 Registratiedatum : 10-11-09
Onderwerp: Re: Aantal online forumgebruikers vr 19 feb 2010 - 0:33
O ja, de filmpjes . Dus dat is een heel goed idee van je, leuk als dat meer mensen trekt!
-
Lucienne
Aantal berichten : 47 Registratiedatum : 09-11-09
Onderwerp: Re: Aantal online forumgebruikers za 20 maa 2010 - 0:32
Waar kunnen jullie zien hoeveel mensen er zijn dan??
Onderwerp: Re: Aantal online forumgebruikers za 20 maa 2010 - 7:46
Lucienne schreef:
Waar kunnen jullie zien hoeveel mensen er zijn dan??
Op de beginpagina, dus die met het de hele forumindex, en dan helemaal onderaan kijken. Daar staat het aantal bezoekers en wie er op dat moment online zijn.
Onderwerp: Re: Aantal online forumgebruikers di 7 dec 2010 - 20:00
Marja,
Ik kreeg vandaag het blad Boerenvee, daar staat een stukje geschreven over slowfeeders. Onderaan de tekst staat een link naar je website. Leuke reclame weer voor jou!
Onderwerp: Re: Aantal online forumgebruikers wo 8 dec 2010 - 6:31
yvonnedejong schreef:
Ik kreeg vandaag het blad Boerenvee, daar staat een stukje geschreven over slowfeeders. Onderaan de tekst staat een link naar je website. Leuke reclame weer voor jou!
Hee wat leuk Yvonne ! Ik heb nog nooit van dat blad gehoord, is het voor boeren of voor hobbydierhouders? Zou je het artikel kunnen scannen en naar me toe willen sturen ( marja.van.run@planet.nl )? Misschien kan ik er een nieuwsberichtje over maken op de site. Dank voor het doorgeven !