De Avonturen van Maurits in de Sneeuw
Auteur Bericht franslj
Aantal berichten : 398Registratiedatum : 22-12-11Woonplaats : Koningsbosch Onderwerp: De Avonturen van Maurits in de Sneeuw za 8 dec 2012 - 9:36 Als je je paardenleven op de Raarhof mag slijten, kan niemand spreken van een saai leven, aldus de wijze woorden van Maurits, die er op uit gaat met z'n baasjes en allerlei avonturen beleeft in de sneeuw op de Raarhof en in de directe omgeving.
Veel plezier en groetjes van Frans en Willeke en hoeffie van Maurits !
VIDEO
Vind ik leuk Vind ik niet leuk
Natural Horsetrainer
Aantal berichten : 702Registratiedatum : 17-01-12Woonplaats : Sonsbeck, Duitsland Onderwerp: Re: De Avonturen van Maurits in de Sneeuw za 8 dec 2012 - 9:48 Leuk, je zit daar mooi hoor!
Op het laatst, als hij ligt te rollen in de sneeuw, is het net alsof hij zijn vachtkleur afgeeft aan de sneeuw, komisch!
franslj
Aantal berichten : 398Registratiedatum : 22-12-11Woonplaats : Koningsbosch Onderwerp: Re: De Avonturen van Maurits in de Sneeuw za 8 dec 2012 - 10:56 Goed gezien,
NaturalHorsetrainer ... Alsof de sneeuwkleur verandert..
Dank, groet.. frans.
inge
Aantal berichten : 882Registratiedatum : 20-01-11 Onderwerp: Re: De Avonturen van Maurits in de Sneeuw za 8 dec 2012 - 21:14 leuk....heerlijk he die sneeuw
MoniqueBuu
Aantal berichten : 956Registratiedatum : 10-11-09Leeftijd : 55Woonplaats : Dwingeloo Onderwerp: Re: De Avonturen van Maurits in de Sneeuw zo 9 dec 2012 - 6:18 Haha, wat grappig dat hij de sneeuw kleurt. Is daar zand onder de sneeuw? Ik hoor je de arthrose noemen van Maurits. Geef je hem daar ook iets voor? Wij hebben hier hele goede ervaringen met Cortaflex.
franslj
Aantal berichten : 398Registratiedatum : 22-12-11Woonplaats : Koningsbosch Onderwerp: Re: De Avonturen van Maurits in de Sneeuw zo 9 dec 2012 - 6:41 Klopt,
MoniqueBuu , er ligt wit zand onder de sneeuw en Maurits kleurt het wel ff rollend..
Nee, hoor, was maar een grap. Hij heeft geen artrose, maar goed te weten, als het zich voor doet.
Dank, groet.. frans.
Wieteke
Aantal berichten : 637Registratiedatum : 08-03-10 Onderwerp: Re: De Avonturen van Maurits in de Sneeuw do 13 dec 2012 - 5:43 Hij ziet er goed en tevreden uit, zeg! Altijd leuk om te zien, koudbloedpony's in de sneeuw
franslj
Aantal berichten : 398Registratiedatum : 22-12-11Woonplaats : Koningsbosch Onderwerp: Re: De Avonturen van Maurits in de Sneeuw zo 16 dec 2012 - 10:35 Ja, Wieteke .. met een flinke dikke winterjas, kan een pak sneeuw of stevige vorst, hem nauwelijks deren. Dank, groet.. frans.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: De Avonturen van Maurits in de Sneeuw
De Avonturen van Maurits in de Sneeuw