Dank jullie wel,
Het zand lag in de paddock vrij diep op sommige plekken meer dan 2 mtr.
maar ik heb al even een gaatje gegraven in het weiland en daar kwam ik op een meter al zand tegen,
en mijn man verwacht dat aan de land kant van de singel het zand ook niet zo diep ligt, even afwachten dus.
Ik denk dat verschillende loonwerkers maar eens moet bellen en vragen naar hun uurtarieven, die in Blankenham dus ook!
Het lijkt me erg leuk als je een keer komt kijken Marion! Ik ben erg benieuwd wat je van ons erf vind, misschien heb je nog goede ideeen.
marja;
Ik wil de track idd. 5 meter breed houden, kunnen ze elkaar goed uit de weg gaan.
Als je van het PP principe uitgaat ga je anders naar je erf kijken 2 jaar geleden had ik nooit bedacht om de paarden in de singel (bospaadje)
en door de sloot te laten lopen, maar als je wel zo rond gaat kijken zie je steeds meer mogelijkheden
Aan het eind van het 50 mtr. pad kunnen de paarden idd. weer naar het heuveltje.
veernr1;
We zitten in de polder op wat lichtere klei grond maar na een winter hebben ze de paden waar ze het liefste lopen toch echt aan gort gelopen.
ik heb nog een paar foto's van de huidige situatie
[/img]
Het weiland gezien vanaf de poetsplaats
[/img]
Het schuilhok en oude kippenhok waar de paarden straks tussen door kunnen lopen
[/img]
Het bospaadje, aan het einde kunnen ze links af door de sloot (er moet nog een beetje gesnoeid worden
)
[/img]
De sloot waar ze doorheen mogen
[/img]
En een kijkje op de singel vanaf het land links het 100 mtr. pad, rechts het 50 mtr. pad waar je om de singel heen weer naar het heuveltje kan,
In gedachten zie ik ze al over het pad scheuren de bocht om een lekkere bok op de heuvel (deden ze vorig jaar vaak) en dan weer op zoek naar wat te knabbelen