Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Weide op pensionstal, plannen voor PP

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
_AJ_

_AJ_


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 06-11-10

Weide op pensionstal, plannen voor PP Empty
BerichtOnderwerp: Weide op pensionstal, plannen voor PP   Weide op pensionstal, plannen voor PP Emptyza 6 nov 2010 - 8:06

Hoi,

Ik ben altijd geneigd om lange verhalen te schrijven maar zal proberen het kort te houden.
Ik ben AJ, ben 22 jaar oud, woon in het zuiden van Brabant en heb 2,5 jaar geleden samen met mijn beste vriendin ons paardje gekocht.

Sinds kort staan wij weer op een pensionstalling waar wij ook een kleine weide bij huren. Deze weide moeten we zelf bijhouden.

Nu was ik al een tijdje geïnteresseerd het pp-principe en wil hier dus graag mee aan de slag. Het wordt dus een uitdaging om op een klein stukje grond een leuke paddock paradijs te maken. We hopen dat meerdere mensen op de manege worden aangestoken om ook zoiets te maken. Tips zijn welkom...!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Weide op pensionstal, plannen voor PP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weide op pensionstal, plannen voor PP   Weide op pensionstal, plannen voor PP Emptyzo 7 nov 2010 - 8:22

Welkom op het forum AJ glimlach!
Hoe groot is het stukje grond waar je mee aan de slag gaat om een PP te maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
_AJ_

_AJ_


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 06-11-10

Weide op pensionstal, plannen voor PP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weide op pensionstal, plannen voor PP   Weide op pensionstal, plannen voor PP Emptyzo 7 nov 2010 - 8:26

Hoi Marja..

Het stukje grond is (helaas) maar 42 x 29 meter. Maar, misschien als de buren zien hoe leuk het is, dat we het wel met meerdere weides kunnen uitbreiden... knipoog
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Weide op pensionstal, plannen voor PP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weide op pensionstal, plannen voor PP   Weide op pensionstal, plannen voor PP Emptyzo 7 nov 2010 - 8:35

_AJ_ schreef:
Hoi Marja..

Het stukje grond is (helaas) maar 42 x 29 meter. Maar, misschien als de buren zien hoe leuk het is, dat we het wel met meerdere weides kunnen uitbreiden... knipoog

Ik had het al gezien in je andere topic en daar geantwoord knipoog.
Ha leuk, je hebt ook al een avatar!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Weide op pensionstal, plannen voor PP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weide op pensionstal, plannen voor PP   Weide op pensionstal, plannen voor PP Emptyzo 21 nov 2010 - 6:17

Ik ben een beetje laat kritisch , maar nog welkom op het forum zwaaien !
Leuk dat je van een klein stukje grond een PP wilt maken, dat wordt heel creatief zijn grijns .
Ik zal meteen eens in je andere topic kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Weide op pensionstal, plannen voor PP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weide op pensionstal, plannen voor PP   Weide op pensionstal, plannen voor PP Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Weide op pensionstal, plannen voor PP
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ook plannen voor een PP
» Wat voor dier op kleine weide?
» Wat voor hout voor wanden schuilstal en nog behandelen?
» Op een kleine weide (manege) een PP
» Hoe vind ik een 'eigen' weide?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het forum :: Even voorstellen-
Ga naar: