Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Yvonne's pp plannen

Ga naar beneden 
+2
Marina
yvonnedejong
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Yvonne's pp plannen Empty
BerichtOnderwerp: Yvonne's pp plannen   Yvonne's pp plannen Emptyzo 11 apr 2010 - 9:21

Ik ben druk bezig geweest om een pad voor elkaar te krijgen in de wei.
Ik heb de wei in 2en op gesplitst, daar een pad tussen in gemaakt.
Ik kan de weitjes allebei openzetten naar het pad.
Ik heb aan het begin het water staan, ze moeten dan om een weitje heen via het pad om daar te komen.
Om het pad rondom te laten lopen werd mij momenteel iets te kostbaar.
Ik heb niet zoveel draad en palen, en momenteel erg weing werk, dus weinig inkomsten.
Daar blijf ik dus over dromen.
Over paar weekjes gaan ze de wei weer in en dan kan ik eens gaan testen wat dit doet.
Ze moeten in ieder geval een stuk lopen naar het water, bijvoeren doe ik nooit in de zomer.
Van de winter kan ik eens gaan kijken hoe lang ik dit pad kan gebruiken en wat voor alternatief ik kan maken.
Mijn pad is gemaakt van prikpaaltjes dus makkelijk verplaatsbaar.
Ik zal eens kijken of ik een plattegrondje kan maken en hier kan plaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Marina




Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 07-02-10

Yvonne's pp plannen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yvonne's pp plannen   Yvonne's pp plannen Emptyzo 11 apr 2010 - 22:13

Leuk Yvonne, dat je met weinig middelen toch al een pad heb gecreëerd.
Zelf vind ik het handige dat een PP kan groeien. Het hoeft niet allemaal tegelijk, gaandeweg komen de ideeën én middelen.
Ben benieuwd naar je plattegrond...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.innuo.nl
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Yvonne's pp plannen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yvonne's pp plannen   Yvonne's pp plannen Emptyma 12 apr 2010 - 0:43

Yes gelukt.
Kosste me wat moeite maar mijn plattegrondjes zijn zichtbaar.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo.

Het linkerstuk en rechterstuk zitten aan elkaar vast.
Ik heb totaal 8000m2
Ik heb het niet precies op schaal getekend maar zo uit mijn duim gezogen, denk dat het wel aardig klopt.

In het rechterstuk heb ik nu een pad gemaakt wat niet rondloopt.
In het linkerstuk wil ik in de toekomst ook iets, maar dan moeten we even gaan sparen haha.
Het water van het rechterstuk komt te staan bij de pomp van het linkerstuk, leek me handig, hoef ik niet meer met water te slepen.
Er is altijd 1 wei open, dat wil ik bij de achterste poortjes openzetten zodat ze het hele pad moeten lopen naar de waterbak.
Of ik dit jaar strookbegrazing ga doen weet ik nog niet. Bij Atent in ieder geval niet, die mag dit jaar nog onbeperkt gras eten.

Ik moet kijken hoe het pad is als het regend, misschien dat ik het dan even dichtgooi om vertrappen tegen te gaan.


Yvonne's pp plannen Plattegrondpplinkerstuk
Yvonne's pp plannen Plattegrondpp

ik hoop dat het duidelijk is zo!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Yvonne's pp plannen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yvonne's pp plannen   Yvonne's pp plannen Emptyma 12 apr 2010 - 8:09

Haaaa, weer een plattegrond, leuk grijns!
Het begin is er Yvonne compliment, je zult zien dat ze nu al meer moeten gaan lopen. Ben benieuwd hoe snel ze door zullen hebben dat ze, als ze dorst hebben, eerst naar achteren moeten om de wei uit te kunnen en dan weer naar voren lopen naar de waterbak. Het duurt soms even voor ze dat begrijpen. Dan zie je ze denken 'daar staat de waterbak toch, hoe kom ik daar dan?' absurd
Nou moeten ze zeker eerst het nieuwe pad gaan kaal eten?

Zoals Marina al zegt kan een PP groeien, dus steeds weer een prikpaaltje erbij sparen en voor je het weet loopt je pad helemaal rond glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Yvonne's pp plannen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yvonne's pp plannen   Yvonne's pp plannen Emptyma 12 apr 2010 - 8:53

Ik ben ook erg benieuwd wat ze er van gaan vinden.

Als Atent er als eerste op gaat krijgt hij meteen het pad en een stuk wei.
Die mag dit jaar nog onbeperkt eten van mij.
Als Joris en Laico er eerst opgaan krijgen ze eerst het pad. Daarna beetje bij beetje een stuk wei.
Ook moet ik even aanzien hoe het met Joris zijn eczeem gaat.
Die laat ik nu homeopathisch behandelen, hij heeft tot op heden nog geen jeuk.
Even afwachten hoe dat verder gaat.

Ik wil misschien de "bak"gaan voorzien van een vast hek, dan hou ik weer prikpalen over en misschien ook wat draad.
Dan kan ik aan die kant ook eens gaan kijken of ik een pad kan realiseren.
De plannen zijn erg leuk in ieder geval.

Zodra ik iets verander, verander ik het ook in mijn plattegrond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Yvonne's pp plannen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yvonne's pp plannen   Yvonne's pp plannen Emptywo 14 apr 2010 - 4:42

Leuk om een plattegrond van jouw stekkie te zien Yvonne! Leuk dat je al een gedeeltelijke track hebt kunnen creeeren, ik ben heel benieuwd hoe jouw paarden het zullen vinden.
Je hebt in ieder geval plannen genoeg, dat blijft volgens mij altijd wel met een PP grijns .
Terug naar boven Ga naar beneden
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Yvonne's pp plannen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yvonne's pp plannen   Yvonne's pp plannen Emptydo 15 apr 2010 - 1:50

Ik ben ook erg benieuwd hoe ze het gaan vinden!

Helaas wil het gras nog niet zo groeien, denk dat de temperatuur nog iets hoger moet worden, aan de zon ligt het in ieder geval niet.
Zodra het gras gegroeid is gaat Atent erop.
Over een week of 4 wordt hij gecastreerd dus dan moet de wei wel wat gegroeid zijn. Dat vind ik iets hygienischer als zo'n korte wei.

Ik heb inderdaad plannen genoeg, maar helaas niet de financiele middelen om dat allemaal te realiseren.
Ik hoop elk jaar mijn pp een stukje uit te breiden. Ik moet het wel elk voorjaar weghalen als ze de wei komen injecteren. Maar dat moet ik normaal ook altijd met mijn tussendraden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Yvonne's pp plannen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yvonne's pp plannen   Yvonne's pp plannen Emptydo 15 apr 2010 - 5:25

Voor het echt snel groeien van gras moet de temperatuur inderdaad nog wat hoger liggen. Maar hier groeit het toch al wel aardig hard, de tuin moest bijvoorbeeld al nodig weer gemaaid worden. Bij jou is dat nog helemaal niet zo?

Spannend de castratie van Atent, idd wel fijn als er dan wat meer gras is, dan is het allemaal toch wat schoner.

Het hoeft allemaal niet tegelijk toch, al heel leuk dat je zoveel plannen hebt, heb je alleen maar leuke dingen om naar uit te kijken glimlach

-
Terug naar boven Ga naar beneden
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Yvonne's pp plannen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yvonne's pp plannen   Yvonne's pp plannen Emptydi 18 mei 2010 - 1:26

Zo, na een lange tijd een update!

Atent staat nu in het rechterstuk bij het pad.
Het werkt super en gaat erg goed.
Het is jammer dat mijn pad niet rond loopt, nu scheurt hij als een gek heen en weer.
Ik denk als mijn pad rond zou zijn hij heel vaak rond zou gaan.
Dat hoop ik in de toekomst te kunnen realiseren.

Dit is een filmpje van de eerste dag op de pp in het linker stuk van het pad:


En hieronder een filmpje na ruim 2,5 week.
Op het rechterstuk van het pad:


Zoals ik al eerder zei, jammer dat mijn pad niet rond loopt, maar Atent vermaakt zich super!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Yvonne's pp plannen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yvonne's pp plannen   Yvonne's pp plannen Emptydi 18 mei 2010 - 1:42

Wat een heerlijke actieveling is het toch, die Atent, leuk om te zien hoor zweep !
Er staat trouwens twee keer hetzelfde filmpje, ik heb de andere maar even bekeken op YouTube knipoog.

Edit: ha, je hebt het net hersteld zie ik compliment!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
marion

marion


Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Luttelgeest (NOP)

Yvonne's pp plannen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yvonne's pp plannen   Yvonne's pp plannen Emptydi 18 mei 2010 - 10:04

Zo, die houdt van bewegen! shock

Doet-ie dat helemaal uit zichzelf? Leuk zeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Yvonne's pp plannen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yvonne's pp plannen   Yvonne's pp plannen Emptydi 18 mei 2010 - 19:30

marion schreef:
Zo, die houdt van bewegen! shock

Doet-ie dat helemaal uit zichzelf? Leuk zeg.

Ja dat doet die allemaal uitzichzelf, zal de leeftijd zijn, net 2!
Als ik kom gaat het elke dag zo, en als ik in de wei poep aan het scheppen ben blijft hij rondjes om mij heen rennen en stopt steeds even bij me om wat aandacht en voor een aai over zijn neus. Het is echt een leuke speelse haf. Ik ben benieuwd of hij zo blijft als hij gecastreerd wordt.
Ik ben zoooo blij met hem, hopelijk is hij over een jaar onder het zadel erg braaf!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Yvonne's pp plannen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yvonne's pp plannen   Yvonne's pp plannen Emptywo 19 mei 2010 - 4:49

Haha, die is enthousiast grijns . Atent wordt steeds mooier Yvonne glimlach
Je ziet echt dat het PP hem stimuleert om te bewegen, hij lijkt het ook een leuke uitdaging te vinden. Ik merk dat bij onze jonge hengst ook, die wordt door het PP heel veel positief geprikkeld.

Ga je hem trouwens echt al volgend jaar inrijden?

Weet je al wanneer Atent gecastreerd gaat worden?
Terug naar boven Ga naar beneden
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Yvonne's pp plannen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yvonne's pp plannen   Yvonne's pp plannen Emptywo 19 mei 2010 - 9:46

Ja he, mooi wordt hij, ik bewonder hem ook dagelijks hoe mooi en leuk hij wordt!
Ik had hem anderhalve week niet gezien door vakantie, ik wist niet wat ik zag!
Zooo mooi geworden haha. Wat een beetje vers gras en een zomervachtje niet met een 2 jarige doet!

De castratie afspraak staat weer, de planning is woensdagochtend, gewoon in de wei.
Ik ben erg benieuwd, hopelijk blijft het nog even mooi weer.

Ik wil volgend jaar rustig aan gaan beginnen met zadelmak maken,zal hoofdzakelijk de weekenden zijn dat ik er een keer opstap, in de winter is mijn wei te nat dus krijgt hij weer rust en hopelijk dan de zomer erop verder doorijden. Ik wil rustig aan gaan beginnen, eens kijken hoe hij alles oppakt.
Leuk al die plannen maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Yvonne's pp plannen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yvonne's pp plannen   Yvonne's pp plannen Emptydo 20 mei 2010 - 1:40

Ik heb vandaag een stukje wei afgezet in mijn linkerstuk(bovenste plattegrond) voor Atent voor als hij volgende week gecastreerd is, met lekker veel gras waardoor de wond hopelijk mooi schoon blijft.
Helaas geen pad daaro, maar er ging een lichtje branden.
Van het weekend ga ik eens kijken of ik nog genoeg draad heb om bovenaan in het rechterstuk een pad te maken wat aansluit op mijn bestaande pad.
Dan kan ik de poort tussen het linkerstuk en rechterstuk openzetten. Zo moet hij toch een behoorlijke afstand afleggen om water te willen drinken. Dit lijkt me ook wel fijn als hij gecastreerd is, dan blijft hij lekker in beweging.
haha is mijn uitleg duidelijk of abacadabra.
Zodra het me gelukt is zal ik mijn plattegrond aanpassen.

Wel spannend woensdag de castratie, nu hopen op mooi weer, we doen het namelijk gewoon in de wei.
Fotocamera in de aanslag!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Yvonne's pp plannen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yvonne's pp plannen   Yvonne's pp plannen Emptydo 20 mei 2010 - 3:48

yvonnedejong schreef:
haha is mijn uitleg duidelijk of abacadabra.
Uhmm... beetje abracadabra voor mij :<. Doe maar gauw een nieuw plattegrondje grijns, ik ben nogal visueel ingesteld.

Citaat :
Wel spannend woensdag de castratie, nu hopen op mooi weer, we doen het namelijk gewoon in de wei.
Wij hebben vorig jaar oktober twee van onze jonge paarden in de begrazing laten castreren en dat is allemaal erg goed verlopen. Ik heb toen ook foto's gemaakt, kijk maar eens hier, dan kun je alvast een beetje in de stemming komen grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Yvonne's pp plannen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yvonne's pp plannen   Yvonne's pp plannen Emptydo 20 mei 2010 - 20:09

Grappig, staand castreren had ik nog nooit gezien, ik ken het alleen liggend.
Ik heb mijn vorige paardje en Da Laico 5 jaar geleden laten doen, dit werd ook liggend gedaan.
Atent wordt ook liggend gedaan.

Ik heb even een filmpje gemaakt van mijn weiland, leek me erg leuk om te laten zien en is meteen duidelijk wat ik bedoelde.




Ik hoop dat het zo een stuk duidelijker is, nieuw plattegrond volgt nog.

(Edit Marja: ik heb het filmpje wat groter gemaakt zodat de tekstboxen wat beter te lezen zijn knipoog)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Yvonne's pp plannen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yvonne's pp plannen   Yvonne's pp plannen Emptydo 20 mei 2010 - 22:27

Leuk filmpje, maakt het inderdaad nog duidelijker. Je hebt een leuk stuk grond voor de paarden!

Spannend de castratie van Atent a.s. woensdag, ik hoop ook voor je dat het mooi weer blijft.

Zo te lezen ga je het dus rustig aan doen met inrijden. Ik vind zelf namelijk 3 jaar erg vroeg, ze zijn dan nog zo in de groei knipoog .
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Yvonne's pp plannen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yvonne's pp plannen   Yvonne's pp plannen Emptyvr 21 mei 2010 - 0:19

Leuk en duidelijk om het eens op film te zien Yvonne glimlach. Het is een mooi ruim terrein!
Wat was ook weer de reden dat je paarden niet allemaal bij elkaar staan? Verschil in voedselbehoefte?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Yvonne's pp plannen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yvonne's pp plannen   Yvonne's pp plannen Emptyvr 21 mei 2010 - 0:47

Ik ben ook erg blij met mijn stuk grond.
Het is lekker groot en ruim voor mijn paardjes.

De reden dat ze nu apart staan is inderdaad het verschil in voedselbehoefte.

Atent is net 2 en wil ik nog zoveel mogelijk onbeperkt gras laten eten. Hij kan nu direct mijn pad testen haha.
Da Laico krijgt iets beperkter maar zou wel bij Atent kunnen als het erge lange gras weg is, maar ik heb binnenkort een nieuw verzorgstertje voor Da Laico en ik vind het niet echt verantwoord om haar Da Laico bij Atent weg te halen. Dan denk ik dat Atent ook de wei uitgaat achter Da Laico aan.
Joris heb ik sinds vandaag een uurtje op het gras, dat wil ik toch langzaam gaan opbouwen. Maar ik wil hem wel slank houden dus die krijgt echt beperkt gras erbij dmv strookbegrazing.
Zo heb ik ze nu even apart staan, van de winter weer lekker bij elkaar. Hopelijk is Atent dan ook een beetje zijn wilde haren kwijt na de castratie.
In de toekomst kunnen Da Laico en Atent gewoon samen en Joris apart omdat hij echt niet te veel mag eten.

Ik begin inderdaad heel rustig met inrijden, meer dat hij weet wat het is en dan na de winter weer oppakken. Daar heb ik erg goede ervarngen mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Yvonne's pp plannen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yvonne's pp plannen   Yvonne's pp plannen Emptydo 27 mei 2010 - 1:56

zoals eerder beloofd een nieuw plattegrond!(speciaal voor Marja aanbidding )
Yvonne's pp plannen GroteFoto-EKUSUHSOYvonne's pp plannen GroteFoto-XAYRZGQS
Ik heb mijn pad in het rechterstuk dus verlengd zodat het nu ook aansluit op mijn linkerstuk.

Atent en Da Laico staan nu in het linkerstuk in de rechterbovenwei. Ze kunnen nu via het pad helemaal doorlopen tot de waterbak.
Als het stuk waar ze nu lopen wat korter gegeten is haal ik de tussendraad weg zodat ze ook voor de schuur en speeltuin kunnen lopen.

Marja, ik hoop dat het zo duidelijker is voor je grijns .
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Yvonne's pp plannen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yvonne's pp plannen   Yvonne's pp plannen Emptyvr 28 mei 2010 - 0:09

Ik heb me net even uitgeleefd op een misschien wat duidelijkere plattegrond.
Nu de hele wei in 1 plattegrond ipv van linkersuk en rechterstuk.

Yvonne's pp plannen GroteFoto-NGDKB363

het is me aardig gelukt dacht ik zo, ik wordt er nog handig in.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Yvonne's pp plannen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yvonne's pp plannen   Yvonne's pp plannen Emptyzo 30 mei 2010 - 1:18

Waar heb ik het allemaal aan verdiend Yvonne grijns, dank dank dank aanbidding!

Heel duidelijk zo!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
ponylady

ponylady


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 07-02-10

Yvonne's pp plannen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yvonne's pp plannen   Yvonne's pp plannen Emptyzo 30 mei 2010 - 5:54

Ziet er netjes uit Yvonne compliment
Altijd leuk om die PP filmpjes te zien , vooral lopend (of te paard) een rondleiding over een track .
Terug naar boven Ga naar beneden
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Yvonne's pp plannen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yvonne's pp plannen   Yvonne's pp plannen Emptyzo 30 mei 2010 - 22:08

ponylady schreef:
Ziet er netjes uit Yvonne compliment
Altijd leuk om die PP filmpjes te zien , vooral lopend (of te paard) een rondleiding over een track .
dank je voor het compliment
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Gesponsorde inhoud





Yvonne's pp plannen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yvonne's pp plannen   Yvonne's pp plannen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Yvonne's pp plannen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» PP plannen
» Ook plannen voor een PP
» Spannende plannen!
» Marjolein's plannen
» Weide op pensionstal, plannen voor PP

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Plattegronden-
Ga naar: