Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Plattegrond Rodastodum

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Rodastodum




Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 12-06-10

Plattegrond Rodastodum Empty
BerichtOnderwerp: Plattegrond Rodastodum   Plattegrond Rodastodum Emptywo 16 jun 2010 - 2:05

Ook wij zijn het afgelopen jaar druk bezig geweest om de huisvesting van de paarden zo leuk mogelijk te maken, we zijn zelf best tevreden over het resultaat tot nu toe glimlach Alleen jammer dat het de wintermaanden niet allemaal open kan blijven, omdat het dan veel te nat is op het pad. Hoe doen andere dit? De paddock is gedraineerd, maar het pad is dat niet helaas en bij veel regen is dit echt een baggerzooi als ze erop blijven lopen.

Plattegrond 1 is zoals het momenteel is glimlach
Plattegrond 2 is hoe we het graag willen hebben (nog een loopstal op de paddock erbij), we hopen voor de winter hiermee klaar te zijn....

Plattegrond Rodastodum Scaled.php?tn=0&server=693&filename=huisvestingpaarden

Plattegrond Rodastodum Scaled.php?tn=0&server=715&filename=huisvestingpaarden2
Terug naar boven Ga naar beneden
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Plattegrond Rodastodum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plattegrond Rodastodum   Plattegrond Rodastodum Emptywo 16 jun 2010 - 5:47

Duidelijke plattegrond, ik zag ook al de luchtfoto en foto's op je site, het ziet er mooi uit. Bewegen de paarden veel meer nu? In jouw kennismaking lees ik van wel, maar hoe uit zich dat?
Ik zie dat je ook een hooiruif op de paddock hebt staan, blijven ze daar dan niet vaak hangen?

Je hebt trouwens een mooie schuiltent, is die van tackroom?

Volgens mij is de enige oplossing voor de track in de winter drainage en een dikke lading zand erover.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rodastodum




Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 12-06-10

Plattegrond Rodastodum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plattegrond Rodastodum   Plattegrond Rodastodum Emptywo 16 jun 2010 - 5:51

Irene schreef:
Duidelijke plattegrond, ik zag ook al de luchtfoto en foto's op je site, het ziet er mooi uit. Bewegen de paarden veel meer nu? In jouw kennismaking lees ik van wel, maar hoe uit zich dat?
Ik zie dat je ook een hooiruif op de paddock hebt staan, blijven ze daar dan niet vaak hangen?

Je hebt trouwens een mooie schuiltent, is die van tackroom?

Volgens mij is de enige oplossing voor de track in de winter drainage en een dikke lading zand erover.

Ze krijgen (momenteel) geen hooi op de paddock, daar moeten ze dus echt heen om te drinken steeds.
Aan de omvang van de paarden te zien werkt het goed compliment Helaas hebben wij de paarden niet aan huis staan, maar huren we de grond bij een boer.
Volgens de boer rennen ze regelmatig en spelen ze met elkaar, zodra ze onze auto horen komen ze altijd gelijk naar de paddock gelopen...

De luchtfoto (we zaten toen in een luchtballon en heel toevallig kwamen we over de paardjes) op mijn site is van vorig jaar, toen was nog niet alles klaar en naar wens. Lijkt me erg leuk om nu nog een keer een luchtfoto te maken, maar de kans dat we met de luchtballon er weer over komen is erg klein...
Terug naar boven Ga naar beneden
Rodastodum




Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 12-06-10

Plattegrond Rodastodum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plattegrond Rodastodum   Plattegrond Rodastodum Emptywo 16 jun 2010 - 5:53

De schuiltent is inderdaad van Tackroom, daar zijn de paardjes echt super blij mee glimlach

Plattegrond Rodastodum Wp40ec201a_0f
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Plattegrond Rodastodum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plattegrond Rodastodum   Plattegrond Rodastodum Emptywo 16 jun 2010 - 8:19

Hoppa, meteen maar een plattegrond op het forum gekwakt, dat doe je goed Marcia compliment!
Het ziet er erg leuk uit allemaal!
Jullie boer is wel flexibel, dat je dit allemaal aan mag leggen van hem, die moet je in ere houden glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Rodastodum




Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 12-06-10

Plattegrond Rodastodum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plattegrond Rodastodum   Plattegrond Rodastodum Emptywo 16 jun 2010 - 8:50

Marja schreef:
Hoppa, meteen maar een plattegrond op het forum gekwakt, dat doe je goed Marcia compliment!
Het ziet er erg leuk uit allemaal!
Jullie boer is wel flexibel, dat je dit allemaal aan mag leggen van hem, die moet je in ere houden glimlach.

We zijn ook erg blij met ons plekje bij de boer en hij is ook erg blij met ons gelukkig. Hij weet dat we voorlopig niet weg gaan, ligt al voor duizenden euro's op zijn erf :<
Terug naar boven Ga naar beneden
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Plattegrond Rodastodum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plattegrond Rodastodum   Plattegrond Rodastodum Emptydo 17 jun 2010 - 1:08

Rodastodum schreef:
Ze krijgen (momenteel) geen hooi op de paddock, daar moeten ze dus echt heen om te drinken steeds.
Aan de omvang van de paarden te zien werkt het goed compliment

Oké, dat stimuleert inderdaad om meer te bewegen, super dat je het al aan de omvang van je paarden ziet glimlach !

Rodastodum schreef:
Volgens de boer rennen ze regelmatig en spelen ze met elkaar, zodra ze onze auto horen komen ze altijd gelijk naar de paddock gelopen...

Dus jij ziet ze zelf niet zo vaak rennen en spelen? Dat is wel jammer, misschien een cameraatje ophangen grijns

Die tent is inderdaad erg mooi en handig zo, de paarden staan er dus geregeld in?
En maakt het met harde regen nog veel lawaai of maakt dat de paarden niet zoveel uit?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Plattegrond Rodastodum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plattegrond Rodastodum   Plattegrond Rodastodum Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Plattegrond Rodastodum
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Marja's PP-plattegrond
» Bos track PP? (plattegrond)
» PP-plattegrond Irene
» Plattegrond Zinin
» Plattegrond van de toekomstige PP

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Plattegronden-
Ga naar: