Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nieuwe start van ons leven

Ga naar beneden 
+11
Sussie
AC!
árangur
marion
Joyce
inge
Jasia
Mai
ama
MoniqueBuu
Wieteke
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
AC!

AC!


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-07-13
Leeftijd : 37
Woonplaats : Amsterdam

Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Emptyma 9 jun 2014 - 20:55

Hahaha ik heb hem net gekeken.. Lig helemaal dubbel.. Want ik woon in Amsterdam.. En overigens het kopen van een huis in Amsterdam is bijna net zo erg als er eentje willen verkopen haha.. Ik heb trouwens wel n grote badkamer  hilarisch 
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Emptyma 9 jun 2014 - 21:08

Die is LEUK Joyce hilarisch !!! Ik kende Ronald Goedemondt helemaal niet maar heb het filmpje helemaal af zitten kijken en baalde dat het stopte boos !

Nou MarjoSophie, hopelijk is je toekomstige huis dus niet al te 'karakteristiek' *LOL*!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Emptydi 10 jun 2014 - 4:52

ik zeg, googlen op ronald, en je vind nog veel meer filmpjes, ik vind ze bijna allemaal hilarisch.

Dus ja, ik ben ook erg benieuwd naar hoe gedateerd, karakteristiek, etc, het huis is haha.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
AC!

AC!


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-07-13
Leeftijd : 37
Woonplaats : Amsterdam

Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Emptydi 10 jun 2014 - 6:31

Vergeet authentiek niet.. Hoewel jaren zeventig was het toch.. Retro past daar ook goed bij.. En retro is hip hahaha dus je zit helemaal goed  knipoog !
En ik ben ook heel benieuwd!  ja 
Terug naar boven Ga naar beneden
MarjoSophie




Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 05-04-12

Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Emptydi 10 jun 2014 - 23:50

Haha, gedateerd, dat staat inderdaad erbij.
Het is gewoon een soort verelende Bungalow. Maar dan iets ruimer.

Kan niet wachten tot het Juli is  hilarisch 
Terug naar boven Ga naar beneden
Natural Horsetrainer

Natural Horsetrainer


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 17-01-12
Woonplaats : Sonsbeck, Duitsland

Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Emptywo 11 jun 2014 - 2:51

Nou dat klinkt spannend Marjo!
80 Vierkante meter, dat is toch mooi om mee te beginnen, zeker als je alleen woont!
Ons vorige huis was 115 m2 maar daar zaten we met z'n tweetjes.

Is het in de buurt van waar je paarden nu staan/waar je nu woont?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://naturalhorsetrainer.nl
MarjoSophie




Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 05-04-12

Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Emptywo 11 jun 2014 - 21:29

Het is 5 km verderop. Aan redelijk rustige maar wel doorgaande straat.

Het heeft een mega oprij laan. Het is wel koop. Dus is wel iets voor echt langere tijd.
Maar dat wil ik graag. Vastigheid voor mezelf & voor mijn paarden.

Terug naar boven Ga naar beneden
Natural Horsetrainer

Natural Horsetrainer


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 17-01-12
Woonplaats : Sonsbeck, Duitsland

Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Emptywo 11 jun 2014 - 21:55

Een oprijlaan, gaaf!
Ik ben heel benieuwd.
Ik hoop dat het doorgaat en dat we snel foto's te zien krijgen. glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
http://naturalhorsetrainer.nl
MarjoSophie




Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 05-04-12

Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Emptydo 12 jun 2014 - 7:33

Hoop ik ook, vind wel erg spannend.
Voelt als volwassen worden  grijns 
Terug naar boven Ga naar beneden
AC!

AC!


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-07-13
Leeftijd : 37
Woonplaats : Amsterdam

Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Emptydo 12 jun 2014 - 20:48

Haha ja dat had ik inderdaad ook ja toen ik mijn eerste huis kocht  hilarisch ! En op een bepaalde manier is dat natuurlijk ook wel zo.. Je kan niet meer van het ene op het andere moment beslissen ik heb er hier genoeg van.. Nouja dat kan natuurlijk wel  absurd  .. Maar dan kost het soms nog wat tijd voor je het verkocht hebt!
Geen idee hoe oud je bent.. Maar een klein beetje volwassenheid is niks mis mee.. Alhoewel ook niet te veel hoor!! Hoewel ik bijna t omslagpunt begin te bereiken dat ik het niet meer erg vind als mensen mij jonger schatten  shock ! En ik moet nog dertig worden  hilarisch oeps 
Terug naar boven Ga naar beneden
AC!

AC!


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-07-13
Leeftijd : 37
Woonplaats : Amsterdam

Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Emptydo 12 jun 2014 - 20:50

OW en ik weet niet of je het al gezegd had.. Maar waar komt het toekomstige huis te staan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Emptydo 12 jun 2014 - 21:57

AC! schreef:
Hoewel ik bijna t omslagpunt begin te bereiken dat ik het niet meer erg vind als mensen mij jonger schatten  shock !

Ah joh, dat wordt alleen maar leuker naarmate je ouder wordt grijns ! Ik was er ook zo een die als tiener jaren jonger werd geschat en dat vond ik NIET LEUK, maar nu het nog steeds gebeurt vind ik het een stuk minder erg lekker puh !
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Jolies Allures

Jolies Allures


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 13-10-12
Leeftijd : 55
Woonplaats : Dordogne, Frankrijk

Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Emptyvr 13 jun 2014 - 4:36

Haha Joyce. Leuk filmpje!
Ik werk hier (Dordogne, Frankrijk) ook als makelaar. Gelukkig zonder kwakwax en alle rare opmerkingen. Is hier helemaal niet nodig, alle huizen zijn gewoon karakteristiek  grijns 
Dus hoef ik het niet meer te zeggen.
Ik leer juist uitspraken van mijn klanten. Die zeggen dan bijvoorbeeld:" Je zou kunnen zeggen dat dit een hele grote uitdaging is!"

Mooi vooruitzicht Marjo, om je eigen huisje te gaan kopen. Succes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://joliesallures.free.fr
AC!

AC!


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-07-13
Leeftijd : 37
Woonplaats : Amsterdam

Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Emptyvr 13 jun 2014 - 5:42

Marja schreef:
Ah joh, dat wordt alleen maar leuker naarmate je ouder wordt grijns ! Ik was er ook zo een die als tiener jaren jonger werd geschat en dat vond ik NIET LEUK, maar nu het nog steeds gebeurt vind ik het een stuk minder erg lekker puh !

Haha ja daar heb je wel gelijk in!!

Ik vind ouder worden overigens fantastisch.. Ik weet nog wel dat als ik weer eens een puberbui had dat mijn moeder dan riep "nou wacht maar tot je op jezelf woont.. Zo leuk is dat helemaal niet.. Dan moet je alles zelf doen!!" En dan riep ik altijd "dat kan ik heus wel".. En uiteraard wrijf ik dat nu niet in.. Maar ik vond het fantastisch om mijn eigen huisje te hebben.. Heb geen een moment in de afgelopen tien jaar gedacht ow kon ik maar terug. Maaruh die prikkels.. Of eigenlijk eindelijk minder prikkels zorgde daarvoor  knipoog !

Ik droom helemaal met je mee Marjo.. Heerlijk een huisje.. En dan ook nog met paardjes erbij  compliment 
Terug naar boven Ga naar beneden
MarjoSophie




Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 05-04-12

Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Emptyvr 13 jun 2014 - 9:25

Ik ben 24 zeggen ze haha.  grijns 
Overigens heb ik het niet bepaald slecht thuis, in tegen stelling.
Maar ja. Dat ik de paarden met enige spoed verhuisde, wist ik dat ik er niet lang ging staan.
En nu weet ik waarom. Ben toe aan iets voor mijzelf  hoera 
Terug naar boven Ga naar beneden
AC!

AC!


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-07-13
Leeftijd : 37
Woonplaats : Amsterdam

Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Emptydo 19 jun 2014 - 1:04

Haha nou hoe luxe kan je t hebben.. Vanuit huis gelijk gaan wonen in en vrijstaand huis met oprijlaan en weiland haha.. Veel luxer kan niet volgens mij! Doe je goed  compliment 
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Emptydo 19 jun 2014 - 2:50

AC! schreef:
Haha nou hoe luxe kan je t hebben.. Vanuit huis gelijk gaan wonen in en vrijstaand huis met oprijlaan en weiland haha.. Veel luxer kan niet volgens mij! Doe je goed  compliment 

Ik vraag me wel af Marjo of je met het salaris van een beginnend verpleegkundige een vrijstaand huis met land kunt kopen? Is dat wel realistisch? Kan het me eigenlijk niet voorstellen dat dat mogelijk is. Maar misschien spekken je ouders wel een flink stuk bij knipoog , en daar heb ik natuurlijk ook hélemaal niks mee te maken lekker puh , maar ik vroeg het me zomaar even af knipoog . Ik gun het je natuurlijk van harte, want er is niets leukers dan je eigen paarden achter je eigen huis te kunnen houden, daar weet ik alles van hoera !
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
MarjoSophie




Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 05-04-12

Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Emptydo 19 jun 2014 - 8:59

De vraagprijs van dit huis is zo dus danig laag. Anders had het inderdaad misschien niet gekund.

En als niet lukt, ga ik opzoek naar iets om te huren. Voor langere tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natural Horsetrainer

Natural Horsetrainer


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 17-01-12
Woonplaats : Sonsbeck, Duitsland

Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Emptydo 19 jun 2014 - 9:17

... en dan heb je ook nog een vaste aanstelling nodig, anders kun je het krijgen van een hypotheek ook wel vergeten....?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://naturalhorsetrainer.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Emptydo 19 jun 2014 - 9:58

MarjoSophie schreef:
De vraagprijs van dit huis is zo dus danig laag.

Weet je ook wat de reden daarvoor is? Dat kan natuurlijk van alles zijn: iets met het huis zelf, of misschien moeten de eigenaren het om de een of andere reden snel kwijt zoals bij een scheiding, maar het kan ook iets heel anders zijn, bv. een bestemmingsplan dat zegt dat er een industrieterrein vlakbij komt, ik noem maar iets. Hoe dan ook, er moet een reden zijn dat de prijs zo laag is.

Citaat :
En als niet lukt, ga ik opzoek naar iets om te huren. Voor langere tijd.

De huurprijs van een vrijstaand huis met land zal vaak net zo hoog zijn als een hypotheek, dus verkijk je daar niet op.
Nogmaals, ik wil je plezier niet wegnemen, maar ik denk even heel nuchter terug aan al de jaren dat mijn man en ik droomden van een huis met land, maar dat dat toen onbetaalbaar was voor ons, zelfs met twee inkomens. Ook is het goed om een heel realistische rekensom te maken van hoeveel jij zelf vindt dat je maandelijks kan besteden aan een hypotheek. De bank kan nl. niet in jouw uitgavenpatroon kijken en houdt er geen rekening mee dat jij een aantal paarden hebt waarvan het onderhoud veel geld kost en waarvoor je ook eventuele onverwachte dierenartskosten moet kunnen betalen (die torenhoog kunnen zijn als je paard bv. een draadwond oploopt). Wij hebben zelf meegemaakt dat de bank ons ooit een hypotheek wilde verstrekken waarvan we zelf vonden dat we de maandlasten niet zouden kunnen betalen. Of misschien wel zouden kunnen betalen maar dan het onderhoud van onze paarden niet meer zouden kunnen betalen, terwijl daar nou juist die droom van een huis met land voor bedoeld was lekker puh ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Emptydo 19 jun 2014 - 19:08

die aanbiedingen hebben wij ook gehad. dat ik dacht? maar ehm, als ik nu eens meer dan voor 5 euro per dag wil eten voor 2 mensen??
hypotheek verstrekkers kunnen best met bizarre voorstellen komen, dat zo ongeveer 95% van je inkomen, direct naar hun toe gaat.
Dat hebben wij dus ook nooit gedaan.

En idd, ik denk dat diverse mensen zich makkelijk verkijkt op de kosten van paarden hebben, geen klacht knipoog, een constatering, wij hebben ze ook aan huis, maar als ik kijk hoeveel geld er hier per maand uitgaat naar de paarden.......hele bergen, dat zijn ze ook dubbel en dwars waard hoor! en dat is een keuze die we bewust hebben gemaakt.
het lijkt soms dat aan huis, vele malen goedkoper is. je merkt het anders op, als je een paardje voor bv 200 euro ergens in pension hebt staan, dan voel je die 200 euro elke maand terug komen.
dat is anders met aan huis, maar er komen zoveel andere en extra kosten bij, ik ga ze niet optellen, haha, want dan wil ik de paarden bij wijze van spreke vandaag nog op marktplaats zetten.

afijn, het zou super zijn als je snel je paardjes aan huis hebt, boven alles, geniet ik voornamelijk ervan om zo te mogen wonen!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Emptydo 19 jun 2014 - 21:50

Ja, ben ik met je eens Joyce. Ik wil niet eens meer wéten wat het allemaal gekost heeft om bv. alleen al de afrasteringen aan te leggen, en dat werden er alleen nog maar meer toen het PP gemaakt werd verontwaardiging . En inderdaad, je ziet die uitgaven niet zozeer als een vast bedrag per maand omdat ze allemaal verspreid zijn, dan weer een beetje betalen voor dit, dan weer voor dat. En als je bv. je eigen land wilt kunnen hooien, dan moet je daar ook weer allerlei zaken voor aanschaffen - tractor, maaier, schudder etc. Eigenlijk zitten de kosten voor de paarden verweven in alles, dus het is ook heel moeilijk om te bepalen hoeveel je per maand eigenlijk aan ze kwijt bent. Maar ik denk dat het schrikken zou zijn om het allemaal eens uit te rekenen knipoog !
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
árangur

árangur


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 03-03-11
Leeftijd : 44
Woonplaats : Bodegraven

Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Emptyvr 20 jun 2014 - 1:11

Dat is al wanneer je een landje huurt, vind ik. Wij huren nu sinds een jaar weiland, voor 85 euro pp per maand. Daarvoor hebben we, anderhalve hectare grasland ongeveer, een stukje bosachtige grond, twee stallen en een hooizolder, en een opslaghok, water en stroom en de eigenaar zorgt voor afvoer van mest. Klinkt super goedkoop, dat is het ook, in vergelijking met de pensionstal waar we 200 per maand betaalden. Maar, dat was incl ruwvoer, weidegang, trailerstalling binnen, stro, opslag, gebruik van bak en paddocks. Op de huurplek, die goedkoper is, komt natuurlijk ten eerste nog zo'n 50 euro per maand gemiddeld (in de zomer minder in winter meer) aan hooi bij. En dan nog de andere kosten. Vele meters draad, prikpalen, een stroom apparaat, haken ogen en poortgrepen, wat nieuwe lampen her en der, waterbakken, een losse stroom klok want die andere die we nieuw kochten red het niet naar de wei, wat spuitmiddel om de trailer plek (zelf bestraat) vrij van al te hoog gras en onkruid te houden, kruiwagen, scheppen, mestboy, bezem, en ga zo maar door. En de grootste kostenpost, het laten aanleggen van een zandpaddock. Ik denk eerlijk gezegd dat we misschien wel duurder uit zijn dan op de pensionstal. En dat zul je met paarden aan huis ook hebben. Bovendien, is je hypotheek dan hoger vanwege de paarden. Dus m.i. is dat bijna nooit goedkoper dan in pension..... Ik heb niet voor 85 euro hypotheek verhoging per maand, anderhalve hectare bij mijn huis.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Emptyvr 20 jun 2014 - 3:54

Renske, al komt er inderdaad dan nog een hoop aan kosten bij, je hebt in ieder geval wel een lotje uit de loterij met een groot weiland, stal enz. voor € 85 per maand glimlach ! Ik denk dat het per paard goedkoper wordt om ze aan huis te houden naarmate je meer paarden hebt. Als die in pension zouden staan betaal je voor ieder paard het volle pond, terwijl aan huis bepaalde kosten dan hetzelfde blijven. Bv. de kosten om een afrastering te maken en onderhouden worden niet hoger als je meer paarden hebt (tenzij je 10 paarden hebt die allemaal steeds weer uitbreken en je afrasteringen naar de klote helpen *lol*).
En het is natuurlijk onbetaalbaar om iedere dag uit je raam naar buiten te kijken en je eigen paarden te zien hyper !
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
riegje

riegje


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 20-05-11
Woonplaats : heerle/moerstraten

Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Emptyvr 20 jun 2014 - 4:56

Marja schreef:
Ja, ben ik met je eens Joyce. Ik wil niet eens meer wéten wat het allemaal gekost heeft om bv. alleen al de afrasteringen aan te leggen, en dat werden er alleen nog maar meer toen het PP gemaakt werd verontwaardiging . En inderdaad, je ziet die uitgaven niet zozeer als een vast bedrag per maand omdat ze allemaal verspreid zijn, dan weer een beetje betalen voor dit, dan weer voor dat. En als je bv. je eigen land wilt kunnen hooien, dan moet je daar ook weer allerlei zaken voor aanschaffen - tractor, maaier, schudder etc. Eigenlijk zitten de kosten voor de paarden verweven in alles, dus het is ook heel moeilijk om te bepalen hoeveel je per maand eigenlijk aan ze kwijt bent. Maar ik denk dat het schrikken zou zijn om het allemaal eens uit te rekenen knipoog !


Ik durf het niet eens uit te rekenen: wat of die gekke beesten me kosten.
alleen de aanschaf kosten van het hele machine park en alle ruimte die de zooi in neemt.
Soms droom ik weleens over een simpelere, minder tijdrovende en goedkopere hobby.
Maar dat is vaak van hele korte duur.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://flierbos.nl
Gesponsorde inhoud





Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwe start van ons leven
Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mijn nieuwe aanwinst (nieuwe foto's toegevoegd)
» Een dag uit het leven van mijn paarden
» Filmpje 'Dagelijks leven in het PP'
» Een moment uit het leven van onze oude man
» Op onze nieuwe plek !

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Praathoekje-
Ga naar: