Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nieuwe start van ons leven

Ga naar beneden 
+11
Sussie
AC!
árangur
marion
Joyce
inge
Jasia
Mai
ama
MoniqueBuu
Wieteke
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Emptyvr 14 nov 2014 - 5:22

Ik heb mijn flat in Assen ook nog altijd, en die staat ook nog altijd te koop, en is op dit moment verhuurt. Dus hier bemoei ik me even mee, omdat ik exact weet hoe dat in elkaar zit.
Je moet dan een vergunning voor de leegstandswet aanvragen (de eigenaar) Die wordt afgegeven voor 5 jaar. De verhuur onder deze leegstandswet moet minimaal een half jaar zijn (en dus niet maximaal). Voor die periode van 5 jaar hebben de huurders geen huurbescherming, en kunnen er dus in principe 'uit gezet worden'. De huurder heeft een opzegtermijn van 1 maand, de verhuurder van 2 of 3. Als huurder ben je verplicht mee te werken aan de verkoop. Dat houdt ook in dat je het netjes moet hebben als er een bezichtiging is, en dat je die bezichtiging toe moet staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
MarjoSophie




Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 05-04-12

Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Emptyma 17 nov 2014 - 0:45

Ik denk dat de reden is dat ze het wel willen verhuren is dat het al zo lang te koop staat.

Maar wat ik dan dus wel wil vragen of het ook uit de verkoop gaat. Want ik wil dus niet dat ik over half jaar.
Stel dat het plots wel verkocht wordt weer weg moet. Ik wil wel iets kunnen opbouwen.

Ik wil oa zo wie zo een schuilstal bouwen, en opslag voor mijn eigen zooi.
Het huisje is niet groot. En om nu alles daar binnen te zetten lijkt mij ook niet geslaagd.

Ik heb vanmorgen wederom de makelaar gebeld, ze zijn ermee bezig.
Her en der al gehoord dat het niet de meest vlotte mensen zijn. (de makelaars dan)
Als ik van de week niks heb gehoord, wil ik in iedergeval vragen of ik er zelf eens keer mag kijken. Aangezien er nu toch niemand is.

Enige waar ik wel mee zit, op dit moment lopen er nog schapen op het land.
Zou ik dan zomaar mijn paarden erop kunnen zetten. Zonder dat dit schade toe brengt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natural Horsetrainer

Natural Horsetrainer


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 17-01-12
Woonplaats : Sonsbeck, Duitsland

Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Emptyma 17 nov 2014 - 9:11

Schapen kunnen leverbot overbrengen, vooral op nat grasland. Dat is wel even iets om goed uit te zoeken.

Oef je wilt dat het dan uit de verkoop gaat?
Ik hoop voor je dat het lukt! Wel gek dat die makelaar geen haast maakt zeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://naturalhorsetrainer.nl
MarjoSophie




Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 05-04-12

Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Emptyma 17 nov 2014 - 10:54

Ja idd. Zoiets kwam op Facebook voorbij.

Ja ik zou dat wel graag willen, mede omdat ik wel hier op langere termijn wil blijven.
Niet dat ik na 6 maand weer moet vertrekken.
Het is een hele luie makelaar. Hoor dat heel veel hier in de omgeving.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natural Horsetrainer

Natural Horsetrainer


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 17-01-12
Woonplaats : Sonsbeck, Duitsland

Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Emptydi 18 nov 2014 - 3:55

Ja ik snap dat jij dat wilt, ik hoop voor je dat de verkopende partij het er ook mee eens is!

Luie makelaar schop onder zijn kont geven? grijns
Terug naar boven Ga naar beneden
http://naturalhorsetrainer.nl
MarjoSophie




Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 05-04-12

Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Emptydi 18 nov 2014 - 7:44

Hihi als dat kon. Ze beloven mij al 3 dagen om mij terug te bellen.
Donderdag bel ik ze weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
MarjoSophie




Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 05-04-12

Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Emptyvr 21 nov 2014 - 0:45

Hoe zal ik het noemen. Iets om moedeloos van te worden.
Nogmaals maar keer weer gebeld, en ze gaan d'r nog maar weer keer naar kijken.
Zou fijn zijn als ik voor het nieuwe jaar enig bericht hebt.

Ik sprak iemand die het huisje kende. En zij zegt. Als ze d'r hoge huur prijs voor gaan vragen zijn ze kei dom.
Het staat al zo lang te koop. En schijnt zelfs dat er nog niet een keer iemand geweest is die interssant had.
Verder gaan met hopen op een gunstige reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natural Horsetrainer

Natural Horsetrainer


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 17-01-12
Woonplaats : Sonsbeck, Duitsland

Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Emptyza 22 nov 2014 - 0:17

Wat raar dat je nog steeds niks weet.
Doet die makelaar dan echt niks, of heeft de eigenaar nog geen antwoord gegeven?

Zou inderdaad wel fijn zijn als je voor het nieuwe jaar iets zou weten. grijns
Terug naar boven Ga naar beneden
http://naturalhorsetrainer.nl
Natural Horsetrainer

Natural Horsetrainer


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 17-01-12
Woonplaats : Sonsbeck, Duitsland

Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Emptyza 22 nov 2014 - 3:36

Wat ik nog dacht: die makelaar heeft er vast geen baat bij, als het verhuurd wordt.
Wordt een makelaar niet pas betaald als het huis verkocht is? hahahaha het is maar liefst alweer 3 jaar geleden dat wij ons huis verkocht hebben en ik ben alweer vergeten hoe het zit...!

Maar wellicht is het een idee om zelf contact op te nemen met de eigenaar van het huis?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://naturalhorsetrainer.nl
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Emptyza 22 nov 2014 - 7:16

De makelaar ontvangt ook een bedrag bij verhuur. Meestal een maandhuur bij verhuur van een jaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
MarjoSophie




Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 05-04-12

Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Emptyza 22 nov 2014 - 7:58

Ik heb heel triest nieuws. Ik weet niet wat ze bezield.
Ze vragen 825 euro, uhh shock.

Ik ga nu over op plan b, ik ga betichting aanvragen.
En ondertussen achterhalen wie de eigenaar is.
Hopelijk kan ik daarmee verder onderhandelen.

En als plan b niet werkt is er nog een c
Dat is naar de bank. En lekker laag bod doen. maar kan dan beter verder kijken.
Naar iets waar wel woonbestemming op zit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natural Horsetrainer

Natural Horsetrainer


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 17-01-12
Woonplaats : Sonsbeck, Duitsland

Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Emptyza 22 nov 2014 - 22:58

Oh balen!

Wat is betichting aanvragen...?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://naturalhorsetrainer.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Emptyzo 23 nov 2014 - 1:27

MarjoSophie schreef:
Ze vragen 825 euro, uhh shock.

Ik denk dat je aan maandelijkse hypotheeklasten zeker ook dat kwijt zou zijn, als het niet meer is. Heb je dat al uitgezocht?

En ook ik heb geen idee wat 'betichting aanvragen' is knipoog .
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
MarjoSophie




Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 05-04-12

Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Emptyzo 23 nov 2014 - 23:32

Hypotheek zou ik op 600 zitten. 825 Dat bedrag is ex gas water en licht.

Maar hoor van veel mensen dat het dat bedrag echt niet waard is.
Ik laat nu even rustig ga opzoek naar de eigenaren. En over weekje ofz bel ik de makelaar wel weer
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Emptyma 24 nov 2014 - 0:57

MarjoSophie schreef:
Hypotheek zou ik op 600 zitten.

Dat is dan zeker een hypotheek met een heel korte rentevaste periode (dus met een heel lage rente)? Misschien variabel, of met een rentevaste periode van maar 1 of 2 jaar? Houd je er dan ook rekening mee dat hypotheekrentes soms in korte tijd enorm kunnen stijgen en dat je het dan ook nog op moet kunnen brengen? Ik herinner me dat jaren geleden vrienden van ons in een paar jaar tijd op de dubbele hypotheeklasten zaten van toen ze hun huis kochten, door de enorme rentestijgingen...
De rente is nu heel laag, dus die zal in de komende jaren vrijwel zeker weer een keer omhoog gaan.

Citaat :
Maar hoor van veel mensen dat het dat bedrag echt niet waard is.

Ga niet af op wat andere mensen zeggen Marjo; mensen zeggen zoveel! 'Veel mensen' zullen misschien vinden dat dit huis het bedrag niet waard is, maar er hoeft er maar één te zijn die het ervoor over heeft en daarmee dan bewijst dat het het wel waard is knipoog .

Wat ik me nog steeds afvraag: eerder in dit topic schreef je dat het huis al meer dan 2 jaar te koop staat en er in die tijd nog nooit iemand interesse heeft getoond. Met een prijs van ver onder de 2 ton voor een vrijstaand huis met land vind ik dat eerlijk gezegd héél bedenkelijk! Hoe kan dat? Ligt het pal tegen de snelweg aan of zo knipoog ? Of midden in een of andere stank- of lawaaizone?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
MarjoSophie




Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 05-04-12

Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Emptyma 24 nov 2014 - 7:54

Het ligt in de middel of now were. En al vaker gezegd, er zit geen permanent woon bestemming op.
Het is maar 80m2, dus weet niet of dat het woord huis mag hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Emptyma 24 nov 2014 - 10:27

MarjoSophie schreef:
Het ligt in de middel of now were. En al vaker gezegd, er zit geen permanent woon bestemming op.

Oh, dat had ik nog niet begrepen uit je informatie. Is het dan een recreatiewoning- of vakantiewoning of zo?
Maar hoe wil je er permanent gaan wonen, als dat niet is toegestaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Natural Horsetrainer

Natural Horsetrainer


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 17-01-12
Woonplaats : Sonsbeck, Duitsland

Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Emptywo 26 nov 2014 - 5:42

MarjoSophie schreef:
Het ligt in de middel of now were. En al vaker gezegd, er zit geen permanent woon bestemming op.
Het is maar 80m2, dus weet niet of dat het woord huis mag hebben.

Oh dat had je nog niet gezegd hoor, dat er geen permanente woonbestemming op zit.
Dan vraag ik me inderdaad ook af hoe je daar dan permanent wilt gaan wonen...?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://naturalhorsetrainer.nl
MarjoSophie




Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 05-04-12

Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Emptywo 26 nov 2014 - 6:06

Dat wilde ik niet, althans, niet permanent inderdaad. (eerst wel, tot ik zag dat dat er niet opzat)
ook geen probleem.
Moest vooral een permanente plek worden voor de paarden.

Ik blijf gewoon thuis wonen, het is ongeveer 10 tot 12 min rijden vanaf mijn huis.

Helaas nog geen naam van een eigenaar gevonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natural Horsetrainer

Natural Horsetrainer


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 17-01-12
Woonplaats : Sonsbeck, Duitsland

Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Emptywo 26 nov 2014 - 8:09

Oh dus je wilt alleen het land kopen of huren?
Of wat wil je nou dan...???
Terug naar boven Ga naar beneden
http://naturalhorsetrainer.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Emptywo 26 nov 2014 - 10:20

MarjoSophie schreef:
Moest vooral een permanente plek worden voor de paarden.
Ik blijf gewoon thuis wonen

Uhm... sorry hoor, maar ik snap er niks meer van... Je wilde toch juist graag op jezelf gaan wonen?
Je gaat toch geen huis(je) kopen als je dat niet nodig hebt? Dan kan je beter ergens een stukje weiland of landbouwgrond kopen en dat omtoveren tot een mooie plek voor je paarden. Is ws. een stuk goedkoper knipoog .
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Wieteke

Wieteke


Aantal berichten : 637
Registratiedatum : 08-03-10

Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Emptywo 26 nov 2014 - 21:10

Oh, als je er zelf niet permanent mag wonen is de hypotheek inderdaad wel erg hoog. Persoonlijk zou ik het dan uit m'n hoofd zetten om het perceel te kopen, want als je hiervoor een hypotheek moet afsluiten, zit het er waarschijnlijk (en terecht) niet in dat je later nog een hypotheek kunt krijgen als je een keer een geschikte koopwoning voor jezelf tegenkomt.

Ik kan me voorstellen dat je nu nog prima zit bij je ouders, maar dat lijkt me toch ook geen langetermijnoplossing? Als je het perceel kan huren, is dat natuurlijk prima, maar kopen lijkt me dan toch echt niet slim. Het feit dat er zo weinig animo voor is, betekent dat je er zelf waarschijnlijk ook maar moeilijk weer vanaf kunt komen als dat ooit (om welke reden dan ook) nodig zou zijn.

Staan er geen geschikte losse weilanden te koop bij jullie in de buurt? Wonen bij je wei is natuurlijk ideaal, maar financieel maar voor weinig mensen weggelegd. Helemaal als je ergens alleen gaat wonen (dus zonder meebetalende partner) zijn je mogelijkheden wel erg beperkt.

Zelf had ik niet verwacht als alleenstaande hier in de buurt een koopwoning te kunnen financieren, laat staan een koopwoning + land. Het land was voor mij belangrijker, dus daar ben ik als eerste naar op zoek gegaan. Ik heb geprobeerd dat te financieren met een hypotheek (ik had toen nog een huurwoning en  geen hypotheek of andere schulden), maar dat zat er toen nog niet in. Ik ben zzp'er en kon toen nog net niet voor voldoende jaren cijfers laten zien. Gelukkig is het met hulp van familie wel gelukt om de wei te kopen, dus was ik al helemaal blij.  hoera
Toen ik een paar jaar later een hypotheek kon krijgen voor een starterswoning vlak bij de wei, was ik natuurlijk helemaal gelukkig! Ik kan de pony's nu vanuit de straat zien staan, iets wat ik nooit voor mogelijk had gehouden hyper . Voor mij is dit de meest ideale situatie binnen mijn mogelijkheden. Natuurlijk zou ik m'n pony's ook graag in m'n achtertuin willen hebben, maar dat is in mijn situatie simpelweg niet realistisch. Ik prijs me al elke dag gelukkig dat alles zo goed op z'n plek is gevallen!

Misschien is bij jullie in de buurt ook wel een combinatie van weiland + nabijgelegen betaalbare koop- of huurwoning te vinden. Ik zou me in elk geval niet vastpinnen op het 'paard-aan-huisideaal', vooral niet als je eigenlijk graag op korte termijn een ander plekje wil vinden voor je pony's.
Terug naar boven Ga naar beneden
MarjoSophie




Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 05-04-12

Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Emptyvr 28 nov 2014 - 6:28

In eerste instantie had ik het wel willen kopen, maar er werd heel vaag gedaan over wel of niet wonen.
Ik ben er nu achter dat dit niet mag.

Dus zou ik het enkel willen huren.
Ik wil wel praten met de bank wat er mogelijk is betreft andere plekjes met wel huisje en wei bij elkaar.
Maar dit schuif ik op de langere termijn.
Echt grond te koop is er niet hier boos

Veel grote boeren. Die alles opkopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wieteke

Wieteke


Aantal berichten : 637
Registratiedatum : 08-03-10

Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Emptyvr 28 nov 2014 - 10:04

Oh, vervelend dat er maar weinig te vinden is in de buurt...

Ik had jaren terug een keer vrijblijvend bij de lokale afdeling van LTO vastgoed aangegeven dat ik het graag zou willen weten als er in de omgeving een perceel van rond de 1 à 2 ha te koop zou komen. Soms hebben die agrarisch makelaars namelijk percelen in de stille verkoop, of weten ze van 'restpercelen' die overblijven als er bijv. een nieuwe weg is aangelegd. Van die kleine stukjes zijn voor boeren vaak minder interessant, maar als paardenweitje precies goed. Ik hield ook altijd deze site in de gaten, al was het maar om een beetje een idee van de prijzen te krijgen: http://www.zltovastgoed.nl/SITES/ZLTO/content/zoek3.asp ('cultuurgrond' voor alleen grond, 'landelijk' wonen voor dagdromen over huis met land grijns ).

Een paar jaar later belde die makelaar me een keer op, om te zeggen dat er percelen geveild gingen worden die ooit bij de ruilverkaveling waren overgebleven. Dat waren veelal kleinere lapjes die vanwege de beperkte grootte of andere redenen door boeren minder gewild waren om te kopen, en steeds voor enkel jaren waren verpacht. Volgens mij waren er in totaal 13 van zulke percelen, waarvan ik er maar 1 echt geschikt vond voor m'n pony's (omdat er aan 3 kanten bomen rond stonden). Zo ben ik dus uiteindelijk, na veel wikken en wegen en HEEL veel financieel gepuzzel, aan m'n wei gekomen. hoera

Voor het neerleggen van een vrijblijvende zoekvraag bij de agrarisch makelaar hoefde je niets te betalen, en je weet dus maar nooit waar het op termijn toe kan leiden! Het proberen waard zou ik zeggen glimlach .
Terug naar boven Ga naar beneden
Natural Horsetrainer

Natural Horsetrainer


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 17-01-12
Woonplaats : Sonsbeck, Duitsland

Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Emptyvr 28 nov 2014 - 10:15

Ah oké Marjo, nu snap ik het beter.glimlach

Goeie tip van Wieteke!

En ach het laten uitkomen van dromen kan soms best even duren... Ik droomde al vanaf mijn 30e van een huis met land. En ik had besloten dat ik dat toch echt wel vóór mijn 40e wilde hebben. In januari 2012 is het me dan eindelijk gelukt (weliswaar op een hele andere manier dan ooit gedacht, namelijk in het buitenland), en in juli 2012 werd ik 40. hyper
Terug naar boven Ga naar beneden
http://naturalhorsetrainer.nl
Gesponsorde inhoud





Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwe start van ons leven
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mijn nieuwe aanwinst (nieuwe foto's toegevoegd)
» Filmpje 'Dagelijks leven in het PP'
» Een dag uit het leven van mijn paarden
» Een moment uit het leven van onze oude man
» Welke 'slow feeders' gebruik jij?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Praathoekje-
Ga naar: