Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Mijn Drieling naar een nieuwe plek!

Ga naar beneden 
+7
ama
jannekevedder
Mai
inge
MoniqueBuu
FrancisD
Jasia
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Jasia

Jasia


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 21-07-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Bergen op Zoom

Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Drieling naar een nieuwe plek!   Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Emptydo 15 aug 2013 - 21:12

De kat is gisteren verhuisd!
Hij leek eigenlijk meteen op z'n gemakje. Na een tijdje was ik hem kwijt, ik hoorde hem wel miauwen, maar zag hem niet. Ben toen toch maar even gaan kijken, bleek dat meneer vast zat achter de kast! Dus dat heb ik even met een plankje afgesloten, haha.
Vervolgens kwam ie op schoot liggen, lekker spinnen en heeft ie een zakje vlees op.
Even later waren we hem weer kwijt, was ie lekker in een lege zak van het voer gekropen, haha!

Met de wei zijn we iets verder gekomen. De buitenste omheining is helemaal klaar.
De palen voor het pad van de mini's zijn gezet, nu de rest nog.
De grond is errúg hard, waardoor de palen zetten wat langer duurt dan verwacht.. Maar dat komt wel goed grijns
Terug naar boven Ga naar beneden
AC!

AC!


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-07-13
Leeftijd : 37
Woonplaats : Amsterdam

Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Drieling naar een nieuwe plek!   Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Emptydo 15 aug 2013 - 21:57

Klinkt alsof de kat een fantastisch leven gekregen heeft compliment 
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Drieling naar een nieuwe plek!   Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Emptydo 15 aug 2013 - 23:45

Jasia schreef:
De grond is errúg hard, waardoor de palen zetten wat langer duurt dan verwacht.. Maar dat komt wel goed grijns
Komt doordat het zo droog is; ik krijg prikpalen nu soms ook bijna niet de grond in.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Jasia

Jasia


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 21-07-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Bergen op Zoom

Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Drieling naar een nieuwe plek!   Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Emptyvr 16 aug 2013 - 1:04

Gelukkig heeft het hier al wel iets geregend.. Een week of drie geleden lukte het helemaal niet om de grondboor erin te krijgen..
Hopelijk is de grond volgende week al iets makkelijker te bewerken.. grijns

Vandaag nog even langs Adam (de kat) geweest, hij vond het allemaal wel prima! Hij had gegeten en gedronken en was op de kattenbak geweest.
Kwam gezellig even op schoot liggen en hij heeft weer een zakje vlees gekregen, natuurlijk moest ie wel even zielig miauwen toen ik weer weg ging! liefde 
Terug naar boven Ga naar beneden
ama

ama


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 02-02-13
Leeftijd : 66
Woonplaats : Toano, RE - Italië

Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Drieling naar een nieuwe plek!   Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Emptyvr 16 aug 2013 - 1:36

Als de grond te droog is en je wil wel verderwerken moet je er de avond tevoren flink wat water gieten waar je wil gaan graven.

Moeten wij hier in de zomer altijd doen als we iets willen in de grond steken... glimlach 

Poes zal een heel nieuw leven voor zich krijgen nu! compliment 
Terug naar boven Ga naar beneden
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Drieling naar een nieuwe plek!   Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Emptyvr 16 aug 2013 - 3:19

zoo je maakt snel vorderingen...harde werkster.
Wel een goed plan voor je kat zo heeft ie toch een mooi stekkie en kan hij zelfs nog helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasia

Jasia


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 21-07-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Bergen op Zoom

Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Drieling naar een nieuwe plek!   Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Emptydi 20 aug 2013 - 5:59

Nou weer even een update!

Vandaag hebben we alle palen voor het pad gezet, yesss!
Het verharde stuk is geveegd, het overtollige zand terug in de paddock gegooid grijns
De stallen aangeveegd, zodat daar volgende week de rubberen matten in kunnen..
Ben alvast begonnen met de paddock tegels aan elkaar klikken, hmm dat klinkt leuker dan dat het is, pfff, wat een gepuzzel!

Dinsdag ga ik samen met een vriendin, zij gaat dan alle isolatoren in de paaltjes draaien met Koos z'n boormachine (Jas en gereedschap, slechte combi... Vandaar dat mijn vriendin dat mag doen!).. Ik ga dan de andere paddocktegels in elkaar puzzelen en het draad spannen..
En dan is het voor de paarden bewoonbaar! grijns

Later komen de voerplekken er nog bij en de schuurpaal, maar Koos heeft volgende week drie weken vakantie en is dan weg. Dus even kijken of ik dat alleen kan doen, of dat ik hem echt nodig heb, haha..

Wat ik met het gras ga doen, ben ik nog niet helemaal uit.. Misschien dat ik het pad in kleine stukjes 'vrijgeef', zodat Anne niet veel gras in één keer krijgt, misschien gaat het dan wel goed en loopt ze het pad goed 'kapot'..

Met de kat gaat het ook goed, die zit elke keer als ik kom bovenop de kast, zo kan ie alles goed overzien!
Hij eet en drinkt goed en hij heeft van de week al een muis gevangen (niet opgegeten, hmm, beetje jammer!).. Die lag midden in de stal, trots dat ie was!! grijns
Terug naar boven Ga naar beneden
AC!

AC!


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-07-13
Leeftijd : 37
Woonplaats : Amsterdam

Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Drieling naar een nieuwe plek!   Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Emptydi 20 aug 2013 - 9:05

Klinkt allemaal heel goed!! En tuurlijk had hij die muis niet opgegeten.. Dat was een kadootje voor jou grijns
Terug naar boven Ga naar beneden
Wieteke

Wieteke


Aantal berichten : 637
Registratiedatum : 08-03-10

Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Drieling naar een nieuwe plek!   Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Emptydi 20 aug 2013 - 9:13

Leuk om te lezen over alle vorderingen (en over de kat grijns ). Nog even en dan kun je lekker de paardjes verhuizen compliment 
Terug naar boven Ga naar beneden
ama

ama


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 02-02-13
Leeftijd : 66
Woonplaats : Toano, RE - Italië

Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Drieling naar een nieuwe plek!   Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Emptydi 20 aug 2013 - 21:10

In Vlaanderen zeggen ze dan : "Goe bezig!"
compliment 
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasia

Jasia


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 21-07-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Bergen op Zoom

Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Drieling naar een nieuwe plek!   Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Emptydi 20 aug 2013 - 22:21

Dankjewel voor de leuke reacties!

Helaas ben ik wéér vergeten foto's te maken, haha.. Dinsdag een nieuwe poging!! grijns
Terug naar boven Ga naar beneden
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Drieling naar een nieuwe plek!   Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Emptywo 21 aug 2013 - 2:56

hahah we kunnen nie wachten grijns  op mooie kiekjes van je verbouwde stekkie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasia

Jasia


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 21-07-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Bergen op Zoom

Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Drieling naar een nieuwe plek!   Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Emptyma 26 aug 2013 - 19:16

Even een snelle update, want ik moet gaan werken.
Mijn paarden zijn zondag verhuisd!! hoera hoera 

Het gaat erg goed met ze, vanavond zal ik iets uitgebreider updaten... grijns

Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 1146617_567513106628737_320017632_n
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Drieling naar een nieuwe plek!   Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Emptyma 26 aug 2013 - 19:54

wat een leuke foto.
ziet er gezellig uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Drieling naar een nieuwe plek!   Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Emptyma 26 aug 2013 - 20:12

vertel...vertel...hahahaha...
ziet er leuk uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Drieling naar een nieuwe plek!   Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Emptyma 26 aug 2013 - 21:39

Wat een lieve foto glimlach ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Jasia

Jasia


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 21-07-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Bergen op Zoom

Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Drieling naar een nieuwe plek!   Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Emptydi 27 aug 2013 - 5:32

Nou, mijn PP is nog niet helemaal klaar, de draden moeten nog gespannen worden voor het pad en ik moet nog iets bedenken voor het gras.
Maar de paddock, het verharde gedeelte en de stallen waren mini-proof en toen kreeg ik zooooo'n zin om te verhuizen!
Daarnaast was het helemaal geen probleem om ze voorlopig even op de paddock te houden, mijn haflinger werd wat te dik en Sammy kreeg een hele harde hals van het gras. Dus eventjes low-calorie is voor hem ook wel goed!

De eigenares van de wei kon zondag al gelijk, dus hebben we besloten om ze dan maar gelijk over te brengen. Moet nu op de oude stal nog wel wat dingetjes doen, zoals de hooi-stal leeg maken (restjes hooi eruit scheppen, ,vegen, enz.) en de wei uitmesten. Gelukkig krijg ik daarbij hulp! Mijn beste vriendinnetje (die ook altijd voor de Monsters zorgt als ik niet kan) en mijn ouders komen me helpen, dus dat gaan we vrijdagmiddag even doen...

We mochten van de eigenares van de wei haar aanhanger lenen, zodat ik mijn spullen en mijn hooi ook in één keer mee kon nemen.
Nou als eerste de mini's verhuisd, die konden los in de trailer met z'n tweetjes, stonden er in één keer op en we konden gaan..
Heb ze in de paddock gezet, ze renden samen een rondje en stonden op hun gemakje.
Mijn vriendin bleef bij de mini's en wij gingen Anneloes ophalen.
Anne vond het wat spannender om de trailer in te gaan, waarschijnlijk omdat er best veel mensen buiten bezig waren. Als ze dan de trailer in gaat kan ze niet meer zien wat de mensen buiten doen.
Maar binnen 20 minuten stond ook zei erop en kon ze mee. Ze stapte uit en zag eerst de hengst aan de overkant, die was wel errúg interessant. Maar toen haar grote kleine vriend Bikkel hinnikte, wilde ze toch liever naar hem liefde 

Ook zij stond meteen op haar gemakje, ging de boel een beetje verkennen met haar mini's en had haar draai snel gevonden grijns

En dan het ALLER-mooiste van alles... Sinds ze daar staat, staat ze zonder deken én zonder JEUK!
Al 1,5 jaar zijn we aan het 'vechten' tegen de jeuk en anderhalf jaar ging het van kwaad tot erger. Dan was het weer even weg en BOEM zo kwam het weer keihard terug. Alleen van januari t/m maart is het even weg geweest en toen begon het weer...
En nu staat ze al 2,5 dag zonder te schuren.. Zou het dan toch een allergie zijn geweest voor een bepaalde boom of struik??
Terug naar boven Ga naar beneden
ama

ama


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 02-02-13
Leeftijd : 66
Woonplaats : Toano, RE - Italië

Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Drieling naar een nieuwe plek!   Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Emptywo 28 aug 2013 - 7:55

grappige foto, lijkt wel de reus met twee dwergjes... :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Drieling naar een nieuwe plek!   Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Emptywo 28 aug 2013 - 10:57

Jasia schreef:
Sinds ze daar staat, staat ze zonder deken én zonder JEUK!
Al 1,5 jaar zijn we aan het 'vechten' tegen de jeuk en anderhalf jaar ging het van kwaad tot erger. Dan was het weer even weg en BOEM zo kwam het weer keihard terug. Alleen van januari t/m maart is het even weg geweest en toen begon het weer...
En nu staat ze al 2,5 dag zonder te schuren.. Zou het dan toch een allergie zijn geweest voor een bepaalde boom of struik??
Ik hoop voor je dat het voorgoed wegblijft, dat zou heerlijk zijn glimlach !
Omstandigheden zijn vaak heel bepalend bij eczeem/jeuk; mijn eczeemruin heeft altijd meer last op ons tweede perceel aan het eind van de straat. Dat ligt wat lager en dus vochtiger dan ons huisperceel, dus meer mugjes en malser gras, twee dingen die bij hem jeuk uitlokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Jasia

Jasia


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 21-07-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Bergen op Zoom

Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Drieling naar een nieuwe plek!   Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Emptydo 29 aug 2013 - 1:04

Ik hoop het ook!

Ik denk echt dat ze allergisch was voor een boom of struik die langs de wei stond. Paarden met Cushing kunnen ook allergieën 'ontwikkelen', dus wat dat betreft valt het wel samen.
Al vanaf het begin wist ik dat deze jeuk écht niet veroorzaakt werd door haar eczeem, want zo extreem heeft ze daar nog nooit last van gehad. Daarnaast stond er altijd wel een windje op de wei, dus er zaten weinig muggetjes. En ze kreeg al meer dan een jaar geen gras, eiwitten, suikers, enz. meer binnen.
Dus eigenlijk was 'van binnenuit' ook wel uitgesloten.
Toen ze haar deken om kreeg had ze alleen nog last op de plaatsen waar de deken niet kwam en nu ze verhuisd is is alleen haar 'gewone' eczeem nog over.
Ze schuurt heel af en toe haar staart of manen even zachtjes langs iets, maar niet zo extreem als ze al die tijd deed en niet zo erg dat ze het open schuurt.
Als ik dan haar appelazijn er overheen spuit, is het weer oke en heeft ze er geen last meer van!

Ben zo happy met m'n paardjes hoera 
Terug naar boven Ga naar beneden
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Drieling naar een nieuwe plek!   Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Emptydo 29 aug 2013 - 3:59

wie weet heb je gelijk en was er iets op je oude wei wat jeuk veroorzaakte.
duimen dat het goed blijft gaan.
Wel fijn dat ze het zo makkelijk opnemen zo'n verhuizing altijd spannend voor de paarden
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Drieling naar een nieuwe plek!   Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Emptydo 29 aug 2013 - 4:15

Enneh.... waar blijven nou die foto's wow knipoog ???
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Jasia

Jasia


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 21-07-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Bergen op Zoom

Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Drieling naar een nieuwe plek!   Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Emptyma 16 sep 2013 - 5:43

Uuuuuuh, die zijn nog steeds onderweg?
Maar goed, wat in het vat zit.................... grijns

Het verbouwen van de weide lag eventjes stil. De paarden hadden een virus opgelopen.
Inmiddels zijn ze weer helemaal de oude, dus ze kunnen weer langzaamaan wat aan het werk! En als het weer nou even mee wil werken, dan gaan we nog even de wei winter-klaar maken. Meer zit er denk ik voor de winter niet meer in.
Op zich niet erg, dan kan ik na de winter alles meteen goed doen (dan weet ik tenminste waar de slechte stukken op het pad vooral zijn enz.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasia

Jasia


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 21-07-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Bergen op Zoom

Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Drieling naar een nieuwe plek!   Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Emptyza 19 okt 2013 - 8:08

Nou, na lange tijd ein-de-lijk een update!

Omdat de paardjes ziek waren, lag het allemaal eventjes stil. Daarna werd het slecht weer, druk op het werk, druk thuis en zo was er elke keer iets.
Omdat er dingen te doen waren die ik zelf écht niet kan en dat wel eerst moest gebeuren voor ik verder kon, duurde het nog langer voor er weer wat gedaan kon worden.
Maar vandaag hebben we weer een begin gemaakt!
De helft van het pad is nu helemaal af hoera Ze mogen er nog niet op, omdat er nog heel veel gras staat, dit mogen ze nu in etappes kaal gaan eten en dan kunnen ze in ieder geval op de eerste helft..

Het hooi-hok is leeg gemaakt (lag nog allemaal oud hooi in) en we hebben de paddock-tegels vervangen door echte stoeptegels met een rubberen laag (man, wat waren die zwaar!).
Op de overgang van de paddock naar de weide/het pad liggen nu twee stroken paddock-tegels, zodat ze daar hopelijk het zand in de paddock houden..
De andere opening van de paddock heb ik verandert, zodat ze nu alleen in en uit kunnen lopen op het stukje waar wat puin gestort is (door degene waar de wei van is) en waar een biels ligt, zodat ze de modder/het zand gewoon lekker in de paddock laten....

Volgende stap wordt het tweede deel van het pad afmaken en ik denk dat het dan zo goed als winter-klaar is.
Na de winter wordt het dan helemaal afgemaakt... grijns

Ik heb alleen een enorm LUXE-probleem! Ik heb veel te veel gras.... Mijn haf mag niet op het gras, mijn mini's mogen ook niet te lang en eten dan heel weinig en het gras groeit als kool.. :< 
Terug naar boven Ga naar beneden
ama

ama


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 02-02-13
Leeftijd : 66
Woonplaats : Toano, RE - Italië

Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Drieling naar een nieuwe plek!   Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Emptyza 19 okt 2013 - 9:15

Tja, inderdaad een luxe probleem... is misschien wat moeilijk om wat gras naar Italië op te sturen? glimlach hyper 

Maar zoals ze in België zeggen: goed bezig! compliment 
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Drieling naar een nieuwe plek!   Mijn Drieling naar een nieuwe plek! - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn Drieling naar een nieuwe plek!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mijn nieuwe aanwinst (nieuwe foto's toegevoegd)
» Op onze nieuwe plek !
» 2e en hopelijk een langere nieuwe plek.
» ik heb nog plek in mijn wei in Epe.
» Nieuwe plattegronden van mijn PP's

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Plattegronden-
Ga naar: