Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan?

Ga naar beneden 
+2
MoniqueBuu
Irene
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan?   Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Emptyzo 20 dec 2009 - 6:31

Tja, onder welk forum past 'sneeuw' nu? Aangezien ik er hier al 1 over de vele regen heb geopend, hier dan ook maar de sneeuw knipoog .

Hoeveel sneeuw ligt er bij jullie? Het is hier behoorlijk hoog, vandaag kwam er zelfs weer meer bij. Maar de paarden doen het heel goed. Ze hebben het nog helemaal niet koud en staan niet veel onder de schuilstal, alleen vanochtend vroeg even een paar uurtjes. Het waait vandaag wel meer, maar ze kunnen hier gelukkig ook op genoeg plekken uit de wind staan.
Ze doen gelukkig wel voorzichtig met lopen, ze weten in dat opzicht precies wat ze doen. Ik lees/hoor heel veel van mensen dat ze de paarden op stal houden, maar m.i. is dat helemaal niet nodig, onze paarden zie ik evengoed genieten. Ik kan me wel voorstellen als de paarden ijzers hebben, dat het wat lastiger is. Wij hebben de ijzers er dan ook wel afgehaald.

Nou, hoe gaat het met jullie paarden in de sneeuw?

-
Terug naar boven Ga naar beneden
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan?   Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Emptyzo 20 dec 2009 - 8:56

Mijn paarden vinden het helemaal toppie! Ze vinden dit veel fijner dan al die regen. En ik zelf ook wel moet ik zeggen hyper
Mijn paarden staan allemaal 's nachts wel op stal, maar ze vinden het heerlijk overdag een poos buiten te zijn. Als ze 's morgens de sneeuw weer zien beginnen ze zo te snuiven.
Ze staan allemaal het hele jaar op blote voeten, dus nu ook geen last van klompen onder de voeten. Maar ze doen wel wat voorzichtiger door de gladheid. Maar desondanks spelen ze nog wel af en toe, en daar kan ik van blijven genieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan?   Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Emptyzo 20 dec 2009 - 9:23

Meteen maar dit topic verplaatst naar het gloednieuwe 'Praathoekje' grijns!

Hier in Limburg had het de afgelopen dagen nog niet zo veel gesneeuwd, er lag maar een heel dun laagje. Maar vandaag hebben we dat dik ingehaald, het bleef maar sneeuwen! En met de wind erbij ontstonden hier en daar behoorlijk dikke lagen sneeuw. Onze IJslanders zijn daar natuurlijk voor gemaakt ijskoud! Vanochtend hebben ze eerst een paar uurtjes in de wei gestaan, met hun konten in de wind. Het opvallende was dat iedere keer als er eentje moest poepen, ze zich eerst omdraaiden, dus juist met de neus in de wind, voordat de staart werd opgetild. Blijkbaar stellen ze hun edele delen niet graag bloot aan de ijzige wind. Het was geen toeval want het gebeurde steeds weer, erg grappig.
Ánaegja heeft van onze paarden de dikste vacht en de dikste en langste manen, dus bij haar bleven sneeuw en ijs heel lang op de haren liggen.

Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Foto-4P4EZCVJ

Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Foto-EVCALTG4
Haar manen zagen er op een bepaald moment zo uit, prachtig!

Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Foto-OMZHBVKZ
Deze foto van Saegola is mijn favoriet!

Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Foto-OP3KWYL3
Randver, 34 jaar maar nog steeds een taaie bikkel!

Richard heeft vanochtend bij Birki zijn kunststof beslag verwijderd (toch handig hoor, als je man ook hoefsmid is knipoog) want hij had torenhoge ijsklonten onder zijn voeten. Dus nu lopen de paarden allemaal lekker 'bloot' en hebben ze tenminste grip op de besneeuwde grond.
Ik vind het wel genieten hoor, die sneeuw. 't Is wel onhandig met mestruimen, maar het hoort wel bij een echte winter glimlach!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Ageeth




Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 13-12-09

Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan?   Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Emptydi 22 dec 2009 - 0:04

Het is voor mijzelf wel even een beproeving. Ik ben eigenlijk nog maar een maand op weg met mijn "paard natuurlijk" en eerst kreeg ik heel veel regen te verwerken (waarvan ik 's morgens vanonder het dekbed dacht, zijn ze niet weggespoeld mijn lieve paardjes die nu dag en nacht buiten staan??), en toen de vorst. Ik heb van de drie boxen een schuilstal gemaakt (omdat de tussenwanden half open geschoven kunnen worden zijn drie boxen van 4 x 4 een prima gelegenheid om te voeren, te schuilen en ook de wat langere in rang gelegenheid te geven droog te staan). Maar toen de sneeuw....en mijn paarden stonden alle drie nog op ijzers!!! Weg paardnatuurlijk pret, zeg maar... Mijn hoefsmid gesmeekt en omgekocht met een kerstpakket dus die heeft afgelopen vrijdag alle drie de paarden van de ijzers afgehaald. Wat waren ze blij dat ze na twee dagen op stal weer de vrijheid kregen!!! Ik wil heel graag de ijzers eronder vandaan houden maar weet niet hoe dat zich gaat ontwikkelen. Voorlopig is deze ijzervrij actie het allemaal dubbel en dwars waard geweest want ze vinden het helemaal geweldig en speren en spelen. Echt genieten.

ga eens kijken of ik wat foto's kan laten zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan?   Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Emptydi 22 dec 2009 - 1:37

Monique, onze paarden vinden sneeuw inderdaad ook prettiger dan al die regen. Hoewel ik zelf ook niet echt blij ben met sneeuw, vooral als het gaat dooien, het wordt dan altijd zo'n troep boos .
Genieten blijft hè, ik ook weer elke dag grijns .

Marja, ik kon mijn topic niet meer vinden grijns , maar gelukkig, je hebt een mooi praathoekje gemaakt. Dat heb je snel gedaan compliment .
Mooie foto's van de paarden in de sneeuw, die van Saegola is inderdaad mooi, wat heeft ze een lieve uitstraling. Randver ziet er ook nog goed uit voor zijn leeftijd zeg!
Wat grappig van dat poepen, maar dat betekent dus dat ze er daarna gezellig met hun hoofden boven stonden? Ach, dat ruiken ze toch niet grijns .
Dat is ook toevallig, mijn man is ook hoefsmid, heel erg handig! Even een paar ijzers eraf gaat dan wel makkelijk grijns .

Ageeth, dat is dan inderdaad lastig als de paarden op ijzers staan. Gelukkig dat de hoefsmid snel kon komen. De hoefsmeden hebben het maar druk zo vlak voor de kerst grijns boos .
Even afwachten hoe ze straks lopen, misschien gaat het wel zonder ijzers. Gelukkig kunnen jouw paarden nu in ieder geval fijn buiten spelen.

Ik zal ook eens een paar foto's plaatsen, zal even gaan zoeken...

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan?   Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Emptydi 22 dec 2009 - 1:48

Irene schreef:
Marja, ik kon mijn topic niet meer vinden grijns
Echt niet? Er staat toch echt een verwijzing op de plek waar het topic eerst stond knipoog.

Citaat :
Dat is ook toevallig, mijn man is ook hoefsmid, heel erg handig!
Hee, wat leuk! Is jouw man fulltime hoefsmid? Mijn hubbie Richard doet het parttime, in zijn vrije tijd, meestal op de zaterdagen. Doordeweeks is hij installatiemonteur (verwarmingen, luchtbehandeling e.d.) maar hij is uit hobby een aantal jaren geleden de opleiding gaan volgen bij de ENPHO (Eerste Nederlandse Particuliere Hoefsmeden Opleiding) van Henny Bloom, hier vlakbij in Baarlo. Henny Bloom is nu met pensioen, dus de ENPHO bestaat niet meer. Richard heeft een kleine, trouwe klantenkring opgebouwd en hij vindt het nog steeds leuk om te doen. Zie ook de Hoefsmederij pagina op de site van onze stal glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan?   Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Emptydi 22 dec 2009 - 6:37

Marja schreef:
Echt niet? Er staat toch echt een verwijzing op de plek waar het topic eerst stond knipoog.

Ik ben zeker scheel verwarring , waar staat het dan precies (het stond toch onder 'aanleg en inrichting?)?

Marja schreef:
Hee, wat leuk! Is jouw man fulltime hoefsmid? Mijn hubbie Richard doet het parttime, in zijn vrije tijd, meestal op de zaterdagen. Doordeweeks is hij installatiemonteur (verwarmingen, luchtbehandeling e.d.) maar hij is uit hobby een aantal jaren geleden de opleiding gaan volgen bij de ENPHO (Eerste Nederlandse Particuliere Hoefsmeden Opleiding) van Henny Bloom, hier vlakbij in Baarlo. Henny Bloom is nu met pensioen, dus de ENPHO bestaat niet meer. Richard heeft een kleine, trouwe klantenkring opgebouwd en hij vindt het nog steeds leuk om te doen. Zie ook de Hoefsmederij pagina op de site van onze stal glimlach.

Ja, fulltime hoefsmid, maar ook nog daarnaast gebitsverzorging voor paarden. Dat verdeelt het werk wel qua belasting.
Zie www.hoefengebit.nl De site moet nodig update worden gemaakt, maar het programma waarmee ik het gemaakt heb ik gecrashed boos .
Leuk dat Richard het parttime doet, is net zo handig als een fulltime-hoefsmid grijns . Het lijkt mij wel zwaar als je daarnaast al een fulltime baan hebt?
Leuke site hebben jullie trouwens, had die nog niet eens gezien. Zal het binnenkort eens beter lezen... knipoog

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan?   Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Emptydi 22 dec 2009 - 9:33

Nou zeg, dat is raar... Toen ik het gisteren controleerde stond er echt netjes een verwijzing in de index, en nu is die inderdaad verdwenen. Heel vreemd verwarring... Misschien is die verwijzing maar heel tijdelijk? Ik heb geen idee nee.

Ik heb jullie site eens bekeken, veel interessante informatie zeg, vooral over het gebit compliment!
Mijn site is trouwens ook te bereiken door op de afbeelding in mijn onderschrift te klikken glimlach. Ik heb nog steeds niet alle pagina's van onze paarden van tekst voorzien bescheiden, wordt toch eens tijd...

De sneeuw is trouwens rap aan het verdwijnen, vandaag was het een vieze, natte kledderboel kritisch...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan?   Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Emptywo 23 dec 2009 - 2:11

Marja schreef:
Nou zeg, dat is raar... Toen ik het gisteren controleerde stond er echt netjes een verwijzing in de index, en nu is die inderdaad verdwenen. Heel vreemd verwarring... Misschien is die verwijzing maar heel tijdelijk? Ik heb geen idee nee.

Gelukkig, het lag niet aan mij grijns . Op andere forums zie je dan inderdaad een verwijzing met een soort pijltje.

Marja schreef:
Ik heb jullie site eens bekeken, veel interessante informatie zeg, vooral over het gebit compliment!
Mijn site is trouwens ook te bereiken door op de afbeelding in mijn onderschrift te klikken glimlach. Ik heb nog steeds niet alle pagina's van onze paarden van tekst voorzien bescheiden, wordt toch eens tijd...

Leuk dat je de site hebt bekeken en de informatie interessant vindt.
Grappig, dat had ik nog niet door, door op de afbeelding te klikken knipoog , maar mooie site hoor! Er staat ook veel leuke informatie op. Ik ken dat, ik moet de site nu weer helemaal opnieuw maken, ga maar meteen de opzet veranderen.

Marja schreef:
De sneeuw is trouwens rap aan het verdwijnen, vandaag was het een vieze, natte kledderboel kritisch...

Hier dooit het een beetje, maar het is nog niet echt een kledderboel, de sneeuw is nog lang niet weg. Maar ja, dat komt nog wel... boos . Ze voorspellen trouwens morgen weer meer sneeuw agressie .

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan?   Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Emptydo 24 dec 2009 - 1:06

Het is nu ineens een stuk gladder omdat alle half ontdooide sneeuwrommel weer is gaan opvriezen. Ik heb de paarden al verschillende keren zien wegglijden met hun hoeven. Gelukkig passen ze zich aan en lopen een stuk voorzichtiger. Ze zoeken ook bewust de sneeuwgedeeltes om op te lopen i.p.v. de verijsde gedeeltes van het pad.
Mestruimen is vandaag ineens een stuk lastiger. Omdat het eergisteren en gisteren dooide en het daarna weer ging vriezen zijn alle mesthoopjes muurvast gaan zitten. De keus is: losbikken of maar laten liggen totdat het weer ontdooid is verontwaardiging...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan?   Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Emptyzo 27 dec 2009 - 21:22

En nu is de sneeuwpret alweer voorbij. verdriet We hebben er hier in het noorden nog wat langer van mogen genieten geloof ik dan onze zuidelijker streken, cool maar nu is het voor ons toch ook voorbij. Resten ons alleen de sprookjesachtige foto's camera om er van na te genieten.
Gister heb ik voor het eerst de paarden weer even meegenomen, aan de hand naar het Ballooerveld. In de paddock en bak is het nog een enorm gladde smurrie, waar ze nog steeds heel voorzichtig in moeten zijn. Daarom heb ik ze aan de lange lijn meegenomen, zodat ze zich op een droog en breed stuk even flink uit konden leven. Daar hebben ze dankbaar gebruik van gemaakt. hoera
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan?   Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Emptyzo 27 dec 2009 - 23:30

Neem je dan verschillende paarden tegelijkertijd mee Monique, of één voor één? En heb je ze dan gelongeerd of ben je zelf lekker mee gaan rennen grijns?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan?   Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Emptyma 28 dec 2009 - 0:21

Haha, dat uis wel goed voor de conditie he? Maar nee, ik heb ze 'gelongeerd'. Alhoewel dat ook niet helemaal het juiste woord is. Het was meer zo dat ze lekker de ruimte kregen aan de longeerlijn om even lekker gek te doen en te rennen.
Gister was mijn vriend mee, zodat die ook eentje aan de hand had. Zo maken we ook gelijk samen een heerlijke wandeling, en dat was deze keer wel handig voor de uitleefsessie. Maar zowel Omar en Jake, als Dean en Nilam kunnen we heel goed als tweetal in je eentje meenemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan?   Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Emptywo 30 dec 2009 - 5:22

Nou, er ligt hier weer sneeuw hoor boos . Alles was eindelijk weer een beetje netjes na een paar dagen dooi. Goed mest ruimen werkt nu ook niet echt.
Bij jullie ook weer sneeuw?

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan?   Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Emptywo 30 dec 2009 - 6:31

Irene schreef:
Bij jullie ook weer sneeuw?
Nee, hier alleen maar heel veel regen vandaag, zeiknat is het hier en de paarden zien er ook niet uit nu (hadden wij schimmels lekker puh???). Maar het zou inderdaad in het zuiden dooien (dus regen) en boven de rivieren vriezen (dus sneeuw).
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan?   Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Emptywo 30 dec 2009 - 22:22

Hier ook weer sneeuw. En de temperaturen zijn geloof ik andersom dan vorig jaar. De temp gaat hier de komende dagen alleen maar verder naar beneden, terwijl jullie in het zuiden vorig jaar zo'n syberische kou hadden.
Ik vind de sneeuw wel mooi, het is alleen wel jammer dat we nu weer niet kunnen rijden. De dagen dat dat wel kon was ik aan het werk, en de komende vrije dagen gaat het weer niet lukken vanwege de bevroren en besneeuwde grond. verdriet
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan?   Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Emptydo 31 dec 2009 - 2:31

Marja schreef:
Nee, hier alleen maar heel veel regen vandaag, zeiknat is het hier en de paarden zien er ook niet uit nu (hadden wij schimmels lekker puh???). Maar het zou inderdaad in het zuiden dooien (dus regen) en boven de rivieren vriezen (dus sneeuw).

Tja, regen is idd ook niet fijn kritisch . Het dooit hier niet echt, het blijft rond het vriespunt met een hele koude oostenwind ijskoud .

Monique, jammer dat je niet kan rijden. Wij hebben gelukkig een bak met tapijtsnippers, dus die blijft redelijk goed met dit weer. Alleen is het dus nu met de oostenwind geen pretje knipoog .

-
Terug naar boven Ga naar beneden
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan?   Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Emptydo 31 dec 2009 - 3:05

Maar daar kun je je tegen kleden. Dikke muts onder of over de cap (doe ik nooit omdat ik nooit last heb van koude oren), sjaal om, goeie winddichte winterjas, thermorijhandschoenen (of zelfs verwarmd zoals ze er inmiddels ook al zijn), thermorijbroek, winterrijlaarzen. Zie je me al gaan als Michelinmannetje? knipoog Een thermorijbroek vind ik trouwens zelf niet heel erg fijn, maar sinds 2 jaar heb ik die vervangen door rainlegs. Die bevallen me heel erg goed. Je hebt geen bewegingsbeperking zoals met een thermorijbroek, het houdt de koude wind van buiten tegen, en je eigen warmte binnen. compliment
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan?   Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Emptyza 2 jan 2010 - 2:13

Dat is waar, gewoon een lekker Michelinmannetje zijn grijns .

Nou, er is hier nog veel meer sneeuw gevallen frustratie . Nu is de bak ook niet meer goed te rijden. Gelukkig werkt het Paddockparadijs nog super, dus voor de paarden verandert er niet veel knipoog .

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan?   Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Emptyza 2 jan 2010 - 3:39

Mooie avatar trouwens Irene compliment!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan?   Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Emptyza 2 jan 2010 - 4:22

Waar woon jij dan Irene? Ik heb het ook nog even bij het voorstellen opgezocht maar zag het niet staan.
Vandaag zijn mijn vriend en ik even samen van Mastenbroek (waar mijn vriend woont) naar Balloo geweest (waar Omar en Jake wonen, Balloo is vlakbij Assen waar ik zelf woon). Hier in Mastenbroek heeft het vandaag niet meer gesneeuwd, hier ligt alleen de sneeuw nog van eind december. Maar in Balloo was het ook ontzettend aan het sneeuwen. Dat begon ergens tussen Hoogeveen en Beilen, en werd steeds meer. In Balloo lag ook alweer een aardig pakje erbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan?   Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Emptyzo 3 jan 2010 - 6:28

Marja schreef:
Mooie avatar trouwens Irene compliment!

Dank je, ik vind hem ook wel leuk knipoog

MoniqueBuu schreef:
Waar woon jij dan Irene?

In de kop van Noord-Holland. Het bleef hier sneeuwen gisteravond en nog een beetje vannacht. Dus een aardig pak alweer, zal even kijken voor een foto voor in het andere topic.

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan?   Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Emptyzo 24 jan 2010 - 1:23

En weer een hele pak sneeuw ... boos . We waren er net een week echt goed vanaf. Alles had goed gedooid, alles weer mooi aangeveegd en opgeruimd, nu weer die troep. Nou ja, het is wel mooi hoor, maar liever niet knipoog .
Bij jullie ook weer sneeuw?

-
Terug naar boven Ga naar beneden
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan?   Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Emptyzo 24 jan 2010 - 6:40

Nee hier niets meer bij, maar hier was nog steeds niet alles weggedooid. Bij een temperatuur van -3 hebben we last van ijsbanen op de gedeeltelijk ontdooide sneeuw. Daar is Omar vandeweek naar op uitgegleden. Gelukkig is het goed afgelopen, maar ik hield m'n hart even vast. Hij maakte een flinke bok en ging daarbij zo onderuit absurd
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan?   Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Emptyma 25 jan 2010 - 0:59

Het is hier een klein beetje wit, maar het mag eigenlijk geen naam hebben, op de PP-paden is het zelfs alweer grotendeels weg. Dus nee, een 'pak' sneeuw hebben we hier zeker niet glimlach!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Gesponsorde inhoud





Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan?   Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sneeuw! Wat vinden jullie paarden ervan?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Opp. van jullie p.p. en aantal paarden?
» Wat en hoeveel voeren jullie de paarden bij?
» Hoeveel en wat doen jullie met de pony's/paarden?
» Een aantal foto's in de sneeuw
» De Avonturen van Maurits in de Sneeuw

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Praathoekje-
Ga naar: