Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Spannende plannen!

Ga naar beneden 
+22
FrancisD
Mai
MarjoSophie
MoniqueBuu
Natural Horsetrainer
Wieteke
inge
margreett
fojoe
BuitenZinnig
Rodastodum
Neel
Het Sjok
Lucienne
Marina
yvonnedejong
Nina
ponylady
Ellen
helma
Irene
Berith
26 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
BuitenZinnig

BuitenZinnig


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 20-05-10
Leeftijd : 68
Woonplaats : Bladel

Spannende plannen! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plannen!   Spannende plannen! - Pagina 3 Emptyzo 4 jul 2010 - 6:00

Klink spannend Marja...wel jammer dat ze dan toch de weg over moeten...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.BuitenZinnig.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Spannende plannen! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plannen!   Spannende plannen! - Pagina 3 Emptyma 5 jul 2010 - 8:18

BuitenZinnig schreef:
Klink spannend Marja...wel jammer dat ze dan toch de weg over moeten...
Misschien kunnen we een keer een vergunning aanvragen voor een tunnel, of een loopbrug hilarisch???
Nee zonder gekheid, ja, dat is natuurlijk best jammer. Van de andere kant vinden paarden het vaak erg leuk om verschillende stukken te hebben, waar ze tussen kunnen wisselen. Het lijkt iedere keer weer nieuw voor ze en dat houdt ze ook weer lekker wakker.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
BuitenZinnig

BuitenZinnig


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 20-05-10
Leeftijd : 68
Woonplaats : Bladel

Spannende plannen! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plannen!   Spannende plannen! - Pagina 3 Emptyma 5 jul 2010 - 8:41

In Zorgvlied in Drente hadden ze 1 verkeerslicht .... om de koeien over te laten steken. Kosten aanleggen verkeerslicht 24.000 gulden... boer met pensioen, koeien weg...maar er staat nog steeds een stoplicht clown
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.BuitenZinnig.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Spannende plannen! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plannen!   Spannende plannen! - Pagina 3 Emptyma 5 jul 2010 - 8:48

En werkt het ook nog steeds :<?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
BuitenZinnig

BuitenZinnig


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 20-05-10
Leeftijd : 68
Woonplaats : Bladel

Spannende plannen! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plannen!   Spannende plannen! - Pagina 3 Emptyma 5 jul 2010 - 8:57

hilarisch Ik denk t niet.... misschien is het nu wel weg...moet je eens navragen aan de mensen die daar de 4daagse rijden. Maar misschien kunnne julli e t voor een prikkie overnemen???geld
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.BuitenZinnig.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Spannende plannen! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plannen!   Spannende plannen! - Pagina 3 Emptywo 4 aug 2010 - 3:58

Eindelijk weer wat nieuws van het 'beekplannenfront' glimlach.
In eerste instantie zouden we ons hele perceel achter het bos uitruilen tegen een perceel aan de overkant van het weggetje, en een stuk bos kopen zodat we een bosroute en een oversteek naar het nieuwe perceel konden maken (zie de plattegrond op pag. 1 van dit topic). Maar we hebben onze plannen toch nog enigszins gewijzigd. Omdat ons huidige perceel achter het bos zo mooi en rustig gelegen is en er veel natuurlijke beschutting is van het bos en van de grote oude eiken langs de weg, hebben we besloten om niet dat hele perceel af te staan aan het Waterschap, maar alleen de laagst gelegen (dus natte) helft, of eigenlijk iets meer dan de helft. Dan houden we daar een stuk van ca. 6.000 m² over en krijgen we ca. 7.000 m² aan de andere kant van het weggetje. En wat misschien nog wel het leukste is: we hebben toestemming om een strook bos te kopen (van ca. 30 x 250 m) die helemaal vanaf onze 'huiswei' tot aan de 'boswei' loopt, zodat we straks een giga PP hebben met een prachtig bospad en de paarden van helemaal voor tot helemaal achter kunnen lopen. De lengte van de aaneengesloten percelen bij elkaar wordt dan van de ene uithoek naar de andere bijna 600 m en de totale PP-route wordt meer dan 1200 m!

Om een wat beter idee te krijgen heb ik deze keer een tekening gemaakt op een Google Earth ondergrond, zodat je een beter idee krijgt van de verhoudingen omdat je ook huizen en auto's e.d. ziet. Als je erop klikt krijg je een grotere afbeelding (waar je dan nog een keer op moet klikken knipoog).

Spannende plannen! - Pagina 3 Foto-EF7MACHV

Het nieuwe perceel van 7.000 m² aan de andere kant van de weg wordt weliswaar smal en lang, maar het zal toch nog zo'n kleine 40 m breed worden (en ca. 175 m lang), dus dat is toch best te doen. Waarschijnlijk maken we daar dan geen PP van, maar rasteren we het wel af, zodat we het kunnen gebruiken als hooiland en ook de paarden er af en toe op kunnen (via een oversteek vanuit het bos). PP-route hebben ze dan tenslotte al meer dan genoeg grijns!

Ik ben afgelopen week bezig geweest in het bos om een route uit te zetten en het is heel gek, maar het leek wel of die route er al zowat van nature lag! Bijna overal 2,5 - 3 m breed en op verschillende plekken nog veel breder zodat er nog een soort paddockjes ontstaan. Ook leuk slingerend en het is echt helling-op, helling-af, door kuilen en over bulten. Tjee, wat zullen onze paarden spieren krijgen zweep!
Ik zal binnenkort een filmpje maken van de bosroute die ik heb uitgezet.

Waarschijnlijk worden alle grondtransacties die met het beekproject te maken hebben pas in het najaar van 2011 definitief doorgevoerd, maar wij kunnen het nieuwe perceel aan de andere kant van de weg al wel komende november in gebruik nemen. Dan kunnen we het vast inzaaien en afrasteren, zodat we over een jaar, als we het andere stuk kwijtraken, geen verlies hebben van gras. Ik heb gevraagd of we het bosperceel ook alvast dit najaar in gebruik mogen nemen, omdat het nu door niemand gebruikt wordt. We horen binnenkort of dat kan. Ik hoop het, dan kan ik daar aan de slag glimlach!

Ik ben blij, JOEHOE hoera!!!

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
fojoe

fojoe


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 17-11-09
Leeftijd : 52
Woonplaats : Roelselare

Spannende plannen! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plannen!   Spannende plannen! - Pagina 3 Emptywo 4 aug 2010 - 5:39

wow wow wow
ik ben gék op bossen liefde

* stikjaloers * kritisch

wel een héél eind lopen naar de achterste pp :<
Terug naar boven Ga naar beneden
BuitenZinnig

BuitenZinnig


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 20-05-10
Leeftijd : 68
Woonplaats : Bladel

Spannende plannen! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plannen!   Spannende plannen! - Pagina 3 Emptywo 4 aug 2010 - 6:17

COOL!!! compliment Dat gaat vast heel erg leuk worden... vooral het bedenken van de opties en onderzoeken van de mogelijkheden... een hele uitdaging.. LEUK!!! ja
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.BuitenZinnig.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Spannende plannen! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plannen!   Spannende plannen! - Pagina 3 Emptywo 4 aug 2010 - 7:53

fojoe schreef:
wel een héél eind lopen naar de achterste pp :<
Maar per fiets over de weg maar 2 minuutjes lekker puh.

Ik ben ook dol op bos, kom er altijd helemaal tot rust, heerlijk.
Dan kom je toch een keertje kijken en meegenieten Fojoe glimlach?

Inderdaad Don, het bedenken wat er allemaal kan vind ik ook geweldig! Ik zag in het bos al plekken om een touw te spannen waar hooinetjes aan kunnen hangen grijns. Ben wel benieuwd hoe onze oude Randver van 35 het zal vinden dat-ie straks met zijn stramme beentjes allemaal hellingen op en af moet... Misschien moet ik vast een rolstoeltje voor hem bestellen :< ?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Spannende plannen! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plannen!   Spannende plannen! - Pagina 3 Emptywo 4 aug 2010 - 8:14

GAAAAFF!! Gefeliciteerd! compliment
In ieder geval kun je nu al beginnen met genieten, van de voorpret en de voorbereidingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
marion

marion


Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Luttelgeest (NOP)

Spannende plannen! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plannen!   Spannende plannen! - Pagina 3 Emptywo 4 aug 2010 - 9:07

Wat geweldig!! Wat fijn ook dat jullie zo met alle partijen goede overeenkomsten kunnen maken.
Je eigen stukje bos straks....wil ik ook!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Spannende plannen! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plannen!   Spannende plannen! - Pagina 3 Emptywo 4 aug 2010 - 9:31

marion schreef:
Wat fijn ook dat jullie zo met alle partijen goede overeenkomsten kunnen maken.
Nu je dat zegt, realiseer ik me dat ik nog iets ben vergeten: op de grens van ons nieuwe perceel en de fruit-(bessen en frambozen)kwekerij die er (links) naast ligt staan momenteel Thuja's, die zeer giftig zijn voor paarden. We hebben daarover afgelopen maandag overleg gehad met het Waterschap en de eigenaar van die kwekerij. Het plan is nu dat het Waterschap een strook van ca. 5 - 10 m bosplantsoen gaat aanplanten tussen die Thuja-haag en ons nieuwe perceel, dus ons perceel schuift gewoon een stukje op glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Spannende plannen! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plannen!   Spannende plannen! - Pagina 3 Emptywo 4 aug 2010 - 23:30

aanbidding compliment
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Spannende plannen! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plannen!   Spannende plannen! - Pagina 3 Emptyvr 6 aug 2010 - 1:40

Wauw Marja!! Wat ben jij een bofkont grijns . Dit leek mij in het begin zo ideaal, zo de doorsteek door het bos. Je hebt straks echt een super-PP voor jouw paarden hoera !
Ook prachtig dat je allemaal hellingen hebt, is erg goed voor de paarden.

En heel fijn dat het Waterschap een strook bosplantsoen gaat plaatsen voor de giftige heg, moet jij daar dan voor betalen?



Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Spannende plannen! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plannen!   Spannende plannen! - Pagina 3 Emptyvr 6 aug 2010 - 10:15

Irene schreef:
En heel fijn dat het Waterschap een strook bosplantsoen gaat plaatsen voor de giftige heg, moet jij daar dan voor betalen?
Nee hoor, zij betalen alles, zíj willen immers dat beekproject en daar is dit allemaal het gevolg van grijns. Het is trouwens nog niet helemaal zeker hoor, dat ze die strook maken, alles moet natuurlijk eerst weer overlegd worden met de gemeente, dus dat kan nog wel even duren verontwaardiging. Maar we wachten rustig af gapen...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Spannende plannen! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plannen!   Spannende plannen! - Pagina 3 Emptyzo 8 aug 2010 - 9:56

Ik heb de afgelopen dagen lekker zitten fröbelen: een hele serie foto's gemaakt van het toekomstige bospad en daar afrasteringen in getekend om een idee te krijgen hoe het er straks ongeveer uit gaat zien. Hier een link naar de diashow met omschrijvingen: diashow bekijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
BuitenZinnig

BuitenZinnig


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 20-05-10
Leeftijd : 68
Woonplaats : Bladel

Spannende plannen! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plannen!   Spannende plannen! - Pagina 3 Emptyzo 8 aug 2010 - 21:46

WOW!!! Dat ziet er erg spannend uit!!! Mooi!!! Lijkt me heerlijk voor je paarden, zo'n pad "uit de Efteling" compliment
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.BuitenZinnig.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Spannende plannen! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plannen!   Spannende plannen! - Pagina 3 Emptyma 9 aug 2010 - 0:37

Dat ziet er echt heel gaaf uit Marja, leuk gemaakt!
Je kan er zo een cross-parcours uitzetten glimlach . Je kan bijvoorbeeld in de greppel water laten lopen, wordt dan een mooie waterhindernis grijns .
Alleen jammer dat dat laatste stukje langs de weg gaat, die kan niet op een andere manier op dat laatste stukje land uitkomen?
En mag je op de track wel een beetje snoeien (de kleine jonge boompjes en bijv. die bramenstruiken)?

En erg handig dat het Waterschap die strook betaalt, wel fijn zo'n beekproject glimlach . Maar nog even afwachten dus hoe het gaat lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
fojoe

fojoe


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 17-11-09
Leeftijd : 52
Woonplaats : Roelselare

Spannende plannen! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plannen!   Spannende plannen! - Pagina 3 Emptyma 9 aug 2010 - 5:07

wat gewéldig shock
het is ook een fantastisch pad om op te rijden compliment

* is nu echt helemáál stikjaloers * boos
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Spannende plannen! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plannen!   Spannende plannen! - Pagina 3 Emptyma 9 aug 2010 - 8:07

Irene schreef:
Alleen jammer dat dat laatste stukje langs de weg gaat, die kan niet op een andere manier op dat laatste stukje land uitkomen?
Oh, maar dat stelt niks voor, is misschien maar 10 m, en het is eigenlijk wel fijn dat het op de hoek van het PP aansluit (een hoek is altijd gemakkelijk als je eens een keer de paarden het pad in moet drijven). Het kon ook niet anders want verder stonden er overal te veel bomen.

Citaat :
En mag je op de track wel een beetje snoeien (de kleine jonge boompjes en bijv. die bramenstruiken)?
De 'jonge boompjes' zijn allemaal bomen die zo dood zijn als een pier, alsof het zo moest zijn. Even duwen en ze liggen om. Dat gaan we dus echt niet eerst vragen knipoog. En de bramen jassen we er ook gewoon uit, ik neem aan dat we daar geen kapvergunning voor hoeven aan te vragen hilarisch.
In het pad staan hier en daar een stuk of twee, drie grote bomen, die we willen laten staan. Die zetten we netjes af. Is wel leuk, een breed stuk pad met een mooie boom in het midden glimlach.

Citaat :
En erg handig dat het Waterschap die strook betaalt, wel fijn zo'n beekproject glimlach . Maar nog even afwachten dus hoe het gaat lopen.
Het lijkt erop dat die strook ook doorgaat, want we hebben inmiddels van het Waterschap contracten binnen gekregen met een plattegrond erbij en daar staat de strook (van ca. 10 m breed) al netjes op ingetekend glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Spannende plannen! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plannen!   Spannende plannen! - Pagina 3 Emptyma 9 aug 2010 - 8:12

Wow, dat gaat echt geweldig worden! Jouw paarden gaan daar vast enorme spieren door ontwikkelen. Echt heel erg mooi, dit wordt een enorme verrijking voor jouw PP.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Spannende plannen! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plannen!   Spannende plannen! - Pagina 3 Emptyma 9 aug 2010 - 12:09

En nog een flinke klus ben ik bang, om daar meer dan 100 palen tussen al die boomwortels in de grond te gaan krijgen krankzinnig!
Bedankt voor al jullie leuke reacties aanbidding!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Spannende plannen! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plannen!   Spannende plannen! - Pagina 3 Emptyma 9 aug 2010 - 20:26

Ja, eerst jij spieren ontwikkelen, dan pas de paarden. grijns
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Spannende plannen! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plannen!   Spannende plannen! - Pagina 3 Emptyma 9 aug 2010 - 23:58

Marja schreef:
Oh, maar dat stelt niks voor, is misschien maar 10 m, en het is eigenlijk wel fijn dat het op de hoek van het PP aansluit (een hoek is altijd gemakkelijk als je eens een keer de paarden het pad in moet drijven). Het kon ook niet anders want verder stonden er overal te veel bomen

Ik bedoelde meer dat het dan makkelijker toegankelijk is voor mensen vanaf de weg, dat vind ik zelf nooit zo fijn. Maar als het de enige manier is, dan kan je natuurlijk niet anders. Het is op zich idd maar een klein stukje.

Ja, een kapvergunning voor bramenstruiken grijns . Tja, tegenwoordig weet je het ook niet meer met al die regeltjes, misschien zijn bramen wel beschermd grijns .
Dat is inderdaad mooi een boom te midden van het pad, vinden de paarden ook leuk. Tenminste dat merk ik hier wel op ons 'bospaadje' (tjonge, ik durf dat woord nu niet meer te gebruiken hilarisch ), ze gaan er leuk van slalommen grijns .

Super dat jullie al de contracten van het Waterschap hebben binnen gekregen!

MoniqueBuu schreef:
Ja, eerst jij spieren ontwikkelen, dan pas de paarden. grijns

Haha, ja de paarden laten je wel werken hoor grijns
Dat is idd een aardige klus Marja, vooral omdat je dan natuurlijk met al die wortels te maken hebt.
Maar ja, je werkt wel naar een geweldig doel toe!


Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Spannende plannen! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plannen!   Spannende plannen! - Pagina 3 Emptydi 10 aug 2010 - 2:02

Irene schreef:
Ik bedoelde meer dat het dan makkelijker toegankelijk is voor mensen vanaf de weg, dat vind ik zelf nooit zo fijn. Maar als het de enige manier is, dan kan je natuurlijk niet anders. Het is op zich idd maar een klein stukje.
Ja, daar heb je op zich wel gelijk in, maar in feite ligt het hele bospad niet zo ver van de weg (al lijkt het op de foto's soms net of je middenin het oerwoud zit :<). De strook bos is 30 m breed en binnen die breedte slingert het pad, dus er zijn meerdere gedeeltes van het pad die bijna aan de weg grenzen. We zitten erover te denken om de bosstrook langs de weg ook nog af te rasteren, om er voor te zorgen dat mensen niet zomaar ongezien het bos in kunnen om bij het pad te komen. Dat vind ik zelf nl. eigenlijk een nog vervelender idee dan dat kleine stukje pad langs de weg. Daar staan mensen tenminste nog 'in de kijkerd', maar zodra ze het bos ingaan ziet niemand meer wat ze doen.
Maar als we het langs de weg ook nog moeten afrasteren wordt het wel een heel duur grapje absurd, nog eens 250 m palen en draad... En ook willen we eigenlijk zo min mogelijk afrasteringen omdat er ook reeën in het stuk bos zitten die we niet willen verdrijven. Hoe meer afrasteringen, des te lastiger het ook voor hen wordt om zich vrij te bewegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Gesponsorde inhoud





Spannende plannen! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plannen!   Spannende plannen! - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spannende plannen!
Terug naar boven 
Pagina 3 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» PP plannen
» Marjolein's plannen
» Ook plannen voor een PP
» Yvonne's pp plannen
» Weide op pensionstal, plannen voor PP

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Plattegronden-
Ga naar: