Een tip voor als je op forums post: altijd even je tekst kopiëren voor je die verstuurt. Heeft mij al vaak geholpen
.
M.b.t. je vriendschapsverzoek: dank daarvoor, maar ik houd mijn FB vriendenkring beperkt tot mensen die ik persoonlijk ken, anders zie ik door de bomen het bos niet meer (dat gevoel ken ik dus ook
) en zou ik nu al vele honderden FB-vrienden hebben. Ik houd het liever klein en overzichtelijk
.
Ik denk juist dat mensen heel verschillende redenen hebben om een PP aan te leggen: de een omdat ie zijn paard van het gras af wil houden, de ander om meer bewegingsmogelijkheid te geven aan zijn paard, weer een ander om de mogelijkheid te hebben tegemoet te komen aan verschillende voederbehoeftes van paarden en ze tegelijkertijd toch allemaal veel beweging te bieden. Dat maakt het PP juist zo leuk en veelzijdig.
Wat betreft slowfeeders: kies er gewoon een uit en begin daarmee. Bevalt het niet, kun je altijd weer iets anders proberen toch?
Ik hang inderdaad nog steeds hooinetten aan een kabel tussen twee palen. Dat bevalt ons én de paarden heel goed en ze moeten een beetje moeite doen met die wiebelende netten
.