Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nieuwe start van ons leven

Ga naar beneden 
+11
Sussie
AC!
árangur
marion
Joyce
inge
Jasia
Mai
ama
MoniqueBuu
Wieteke
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Nieuwe start van ons leven - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 6 Emptyvr 28 nov 2014 - 11:15

Marjo, sorry voor mijn vorige reactie... Nu ik deze teruglees komt het wel een beetje lomp over en dat was zeker niet mijn bedoeling. Ik vond het allemaal wat verwarrend, maar da's geen reden om zo te reageren bescheiden . Ik hoop dat je je ideale huis met land binnen niet al te lange tijd zult vinden glimlach !
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
MarjoSophie




Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 05-04-12

Nieuwe start van ons leven - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 6 Emptywo 3 dec 2014 - 23:03

Wegens ziekte van paard wat niet eens van mij is.
Ik zou dit paard overkopen hadden we het vorig week over gehad (nog niets vastgelegd), en paar dagen later liep ze op 3 benen.
En helaas weinig respons van de andere kant. Dus ben ineens 3 x zo druk.
Hierdoor staat alles op een laag pitje. Helaas. Heb de eigenaren wel gevonden overigens.
Maar schuif alles door tot het voorjaar.

Aangezien dit paard maanden moet revalideren. Ik heb ea uitgepraat met de stal eigenaar.
En loopt iets soepeler nu.
Heb nu maar 1 prioriteit en dat is de winter goed doorkomen, alle 3 en genieten waar het kan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natural Horsetrainer

Natural Horsetrainer


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 17-01-12
Woonplaats : Sonsbeck, Duitsland

Nieuwe start van ons leven - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 6 Emptydo 4 dec 2014 - 8:43

Pff ik merk dat ik steeds meer moeite krijg om je berichten te lezen Marjo... Je schrijft geen complete zinnen, en het is geen vloeiend geheel, waardoor ik 3 x moet lezen om een beetje een indruk te krijgen van waar het ongeveer over zou kunnen gaan... en dan nog blijven er vragen over omdat je veel info weg lijkt te laten... (net als met dat huis, dat je pas veel later ineens meldt dat er geen woonbestemming op zat bv, zodat er hier allerlei vragen over rezen...).

Zou je misschien ietsje uitvoeriger je verhaal kunnen doen zodat het wat meer echt een verhaal wordt, ipv alleen wat steekwoorden? glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
http://naturalhorsetrainer.nl
MarjoSophie




Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 05-04-12

Nieuwe start van ons leven - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 6 Emptyzo 7 dec 2014 - 9:13

Mijn excuses marja.
Ik heb erg veel moeite om goeie zinnen te typen. Hier wordt aan gewerkt op school.
En onderga een dyslexie test.

Het ging om een huisje met grond zonder woonbestemming.
Maar komt erop neer. Dat ik het allemaal even laat voor wat het is.
Ik ben nu andere zorgen aan mijn hoofd. Het paard wat bij mij in training stond.
Is nu van mij. De eigenaar heeft afstand van haar gedaan.

Dit paard stond van de een op andere moment op 3 benen.
Het is nog steeds niet helemaal duidelijk hoe of wat ze heeft.
Wat ik wel weet dat we vechten tot het bittere einde. Want we gaan gewoon kei goed revalideren !
Gaat om een 4 jarige Quarter horse merrie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natural Horsetrainer

Natural Horsetrainer


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 17-01-12
Woonplaats : Sonsbeck, Duitsland

Nieuwe start van ons leven - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 6 Emptyma 8 dec 2014 - 0:06

Oh ik wist niet dat je mogelijk dyslexie had Marjo, wat vervelend.
Op zich vind het ook niet zo erg als je fouten maakt in je taalgebruik hoor (en zeker niet als ik weet dat je daar gewoon ook echt moeite mee hebt), maar je schrijft soms dan ook nog zo kortaf en je geeft erg weinig informatie, wellicht omdat je denk dat we dingen al weten (die je misschien op een ander forum al geschreven hebt ofzo...?) en als je verhaaltjes dan zo kort en incompleet zijn denk ik op gegeven moment: hè waar heeft ze het nu toch over, wat bedoelt ze, hoe zit dan nou...? En dan word ik een beetje kriebelig. ;-)

Maar nu is het me allemaal wel wat duidelijker. :-)
Scheelt ook dat ik het verhaal van je 3e paard inmiddels ook op een ander forum gelezen heb. ;-)

Heb je haar nu dan gratis gekregen? Omdat je schrijft dat de eigenaar afstand van haar heeft gedaan?
Het is best wel een risico om een gewond dier te kopen (of krijgen), waarvan je niet weet hoe ernstig het gaat zijn en hoeveel kosten je eraan gaat krijgen... Spannend hoor!
Maar misschien valt het allemaal reuze mee en is ze over een tijdje weer helemaal rad en dan ben je natuurlijk wel een driedubbele bofkont. :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://naturalhorsetrainer.nl
MarjoSophie




Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 05-04-12

Nieuwe start van ons leven - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 6 Emptyma 8 dec 2014 - 4:10

Ja ben er dan echt niet trots op. Maar heb haar inderdaad gekregen.
Het is een giga risico, daar ben ik mij dubbel en dwars van bewust.
Maar een 4 jarige paard hoort wat mij betreft niet bij de slacht.

Zeker nu ze keihard vooruit gaat. En dit gaan we lekker doorzetten.
En hopen dat ik inderdaad de bofkont ben..
Terug naar boven Ga naar beneden
Natural Horsetrainer

Natural Horsetrainer


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 17-01-12
Woonplaats : Sonsbeck, Duitsland

Nieuwe start van ons leven - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 6 Emptyma 8 dec 2014 - 6:08

Wat bedoel je, waar ben je niet trots op? Dat je Senseo hebt gekregen...?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://naturalhorsetrainer.nl
Gesponsorde inhoud





Nieuwe start van ons leven - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe start van ons leven   Nieuwe start van ons leven - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwe start van ons leven
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mijn nieuwe aanwinst (nieuwe foto's toegevoegd)
» Een dag uit het leven van mijn paarden
» Filmpje 'Dagelijks leven in het PP'
» Een moment uit het leven van onze oude man
» Op onze nieuwe plek !

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Praathoekje-
Ga naar: