Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Goed tehuis gezocht voor twee pony's

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Goed tehuis gezocht voor twee pony's Empty
BerichtOnderwerp: Goed tehuis gezocht voor twee pony's   Goed tehuis gezocht voor twee pony's Emptyma 8 apr 2013 - 6:48

Wegens studie ben ik op zoek naar een nieuwe eigenaar voor mijn pony's. Ik bied een lieve, rustige, betrouwbare D pony Lucky (1.42m, 9 jaar, merrie, voskleurig) aan en een lieve, nieuwsgierige en wat snellere C pony Sandy (1.35m, 9 jaar, merrie, stekelharige vos). Het ras van beiden is onbekend maar ze hebben wel een paspoort en zijn gechipt. Ze zijn gewend puur recreatief bereden te worden (meestal buitenritten) en ik rijd al een aantal jaren bitloos met ze, dus ik zou het wel fijn vinden als dat zou blijven aangezien dat ook heel goed gaat. Wel moet ik erbij vermelden dat Lucky last heeft van zomereczeem, maar verder zijn ze gezond en hebben ze een goede conditie. Een goed tehuis is heel belangrijk dus het liefst zou ik een plek willen waar ze 24/7 buiten kunnen staan (met schuilstal) met gezelschap van ander(e) paard(en)/pony(s). Een paddock paradise zou helemaal mooi zijn. Ook de omgang vind ik erg belangrijk. Er moet liefdevol en met respect met ze omgegaan worden en een natural ‘inslag’ zou fijn zijn. Ik verkoop ze niet aan handelaren en ze moeten wel echt goed terecht komen. Ook zou ik het fijn vinden om op de hoogte gehouden te worden hoe het met ze gaat. Kunt u dit één of beide pony’s bieden, neem dan contact op. Ook voor vragen of foto’s kunt u gerust contact opnemen. Een goede opvang is belangrijker dan de prijs.

Fera Veenstra
karinbisseling@home.nl
0547 276227
Goor (Overijssel)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goed tehuis gezocht voor twee pony's
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [gevonden]Met spoed plek gezocht voor twee pony's
» zieke jaarling
» Een schuilstal voor Helma?
» Twee hooivoorzieningen: een slow en een 'gewoon'
» Tracktorband als slowfeeder, kan dat??

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Aangeboden en gezocht :: Paardenmarkt-
Ga naar: