Aantal berichten : 377 Registratiedatum : 05-04-12
Onderwerp: Welk net van huck.nl di 24 apr 2012 - 7:24
Ik was net opzoek naar de netten van huck.nl nu ik eindelijk geld heb wou ik wat bestellen.
Maar ik kwam niet verder dan koord van 2,3 mm dat is niet erg veel. Ik heb nu netten van 6 mm.
welke gebruiken de mensen hier, met name voor de hooikussens.
Ik heb nu netten van ecotools.nl en die zijn ook erg sterk ! Daardoor begon ik nu te twijfelen
inge
Aantal berichten : 882 Registratiedatum : 20-01-11
Onderwerp: Re: Welk net van huck.nl do 26 apr 2012 - 1:47
Hooikussens en netten van maaswijdte 4,5 x 4,5 en maaswijdte 3 x 3. Ze verschillen wel van dikte de 3 x 3 hebben ze alleen in een wat dunnere versie, maar is tot nu toe netjes heel gebleven, werkt nu 1 winter. De dikkere werken nu ruim een jaar zonder schade. Het touw om te knopen heb ik wel voor dunnere gekozen omdat dit makkelijker werkt voor mijn kleine handjes
MarjoSophie
Aantal berichten : 377 Registratiedatum : 05-04-12
Onderwerp: Re: Welk net van huck.nl do 26 apr 2012 - 2:59
inge schreef:
Hooikussens en netten van maaswijdte 4,5 x 4,5 en maaswijdte 3 x 3. Ze verschillen wel van dikte de 3 x 3 hebben ze alleen in een wat dunnere versie, maar is tot nu toe netjes heel gebleven, werkt nu 1 winter. De dikkere werken nu ruim een jaar zonder schade. Het touw om te knopen heb ik wel voor dunnere gekozen omdat dit makkelijker werkt voor mijn kleine handjes
oke, ik heb onverwachts 2 hooitaseen gescoort ook super. en ga toch nog die netten bestellen bij ecotools, die zijn zo ongelofelijk sterk ! mijn netten leven al 2 winters en deels zomers, en beide leven ze nog steeds wel met kleine reparaties maar geen extreme gaten.
Onderwerp: Re: Welk net van huck.nl za 28 apr 2012 - 23:21
MarjoSophie schreef:
Ik was net opzoek naar de netten van huck.nl nu ik eindelijk geld heb wou ik wat bestellen.
Maar ik kwam niet verder dan koord van 2,3 mm dat is niet erg veel. Ik heb nu netten van 6 mm.
welke gebruiken de mensen hier, met name voor de hooikussens.
Ik heb destijds bij Huck een enorme lap van dit type net (maar dan in het groen) besteld om mijn hooikussens van te maken. Het is ongelooflijk sterk spul, er is na lang en intensief gebruik nog steeds niets van kapot, nog niet één klein slijtplekje.