Haha ja ik had eigenlijk wel een filmpje moeten maken ja! Niet aan gedacht. Maar nu krijgt hij de kans niet meer. ;-)
Het is echt een slimmerik ja. Ze stonden vanmiddag dus in de wei te vreten, ik zet ze terug, paaltjes weer recht, en ik loop weg om de stroom er weer op te zetten (die was eraf omdat ik aan het uitmesten was, dan heb ik liever alles er even af). Ik ben nog niet halverwege, kijk om en zie dat de draad nu een stukje verderop omligt, en dat beide paarden met hun voorhoeven eroverheen staan, lekker van het gras te snoepen. Dus ik loop terug naar de paarden, en als ik dichterbij kom, doen ze heel onschuldig een pasje terug: nee hoor vrouwmens, wij staan gewoon braaf van ons pad te eten hoor! Je zou ze toch! >) Dus toen heb ik mijn man geroepen, paaltjes weer teruggezet, erbij blijven staan, mijn man opdracht gegeven de stroom aan te zetten in de hoop dat Atli dan een tik zou krijgen als hij het grapje nog een keer zou uithalen, maar hij pakt het paaltje dus precies *onder* de draad, grrrr!
Nou ja, in elk geval goed om te horen dat ik niet de enige ben met paaltjes en uitbraakleed, met slimme vraatzuchtige paarden. ;-)
Ik hoop maar dat het helpt om er nog een draadje onder te spannen, anders zullen alle prikpaaltjes vervangen moeten worden door houten palen...