Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 onze poel en wat overzicht over de rest van het paardenverblijf.

Ga naar beneden 
+4
MoniqueBuu
Mai
paulien1972
Joyce
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
worteltje




Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 30-08-12

onze poel en wat overzicht over de rest van het paardenverblijf. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: onze poel en wat overzicht over de rest van het paardenverblijf.   onze poel en wat overzicht over de rest van het paardenverblijf. - Pagina 2 Emptyzo 9 sep 2012 - 4:28

ik krijg spontaan het gevoel had ik mijn eigen stukje grond maar dan kon ik ook allemaal leuke dingen gaan verzinnen. En eindelijk mijn eigen voerbeleid gaan houden bij mijn paard (en) . Als ik een eigen stukje heb komen er wel nog paarden bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

onze poel en wat overzicht over de rest van het paardenverblijf. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: onze poel en wat overzicht over de rest van het paardenverblijf.   onze poel en wat overzicht over de rest van het paardenverblijf. - Pagina 2 Emptyzo 9 sep 2012 - 4:42

weet niet hoe diep. De situatie was als volgt: we hadden een plek waar de vijver mocht komen, ik had enkele eisen, dat het niet te stijl zou zijn en dat de paarden er omheen konden, zo ook bij de bult. Dat ze altijd weg konden vluchten indien nodig. Vandaar dat die niet al te diep is geworden.
Het is nu dan ook wel weer redelijk extreem lang droog en warm. Vandaar dat hij nu even droog staat. We hebben ook nog leiding water en grondwater. Leiding water blijkt het beste te zijn, altans, dat heb ik onlangs weer gehoord, regenwater (wat ze hier ook krijgen) blijkt erg slecht te zijn. Afijn, zo blijf je nieuwe inzichten krijgen.
De poel is er echt voor de fun, niet om ze perse mee in leven te houden, onze kavel is redelijk apart van vorm, waardoor je soms moet roeien met de riemen die je hebt, wat totaal niet erg is, de paarden hoor ik er nooit over klagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
 
onze poel en wat overzicht over de rest van het paardenverblijf.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Poel en heuvel aanleggen
» Aanleg van een poel
» Roze 'spul' in mijn poel
» En zo wordt mijn poel nu gebruikt
» fotootje gemaakt bij de poel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Aanleg en inrichting-
Ga naar: