Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ella BOM proof

Ga naar beneden 
+2
Mai
Berith
6 plaatsers
AuteurBericht
Berith

Berith


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 13-03-10

Ella BOM proof Empty
BerichtOnderwerp: Ella BOM proof   Ella BOM proof Emptyza 10 dec 2011 - 10:31

Afgelopen dinsdag is er in Ingen een bom met een zandschip meegekomen. Vandaag is die ontmateld zie ook:
Gebied rond bom Ingen weer veilig
Ella BOM proof 10deca
Ook alle huisderen en vee moest naar binnen. Waar Ella staat zijn alleen schuilstallen en dus moesten ze daar weg voor vanochtend 10.00 uur. Ze mochten naar een fruitboer iets verderop die in zijn schuur tussen de fruitkisten een ruimte vrij heeft gemaakt. In twee groepen hebben we vanochtend de merries over de weg daar naar toe gebracht. Eerst Ella met haar moeder en zus. Ella was stoer en wilde de hele weg voorop lopen. Liep ook lekker mee zonder onder de indruk te zijn van wat ze onderweg tegen kwam (was de eerste keer op straat voor haar). Daarna de andere drie merries
Ook stond ze nu voor het eerst sinds het afspenen weer samen met haar moeder. Moeders wil niet zoveel meer van haar weten en jaagt haar steeds vriedelijk doch beslist bij haar weg.

Hier de dames tussen de fruitkisten:
Ella BOM proof 10decb
Ella BOM proof 10decg

Ella laat de kaas zich niet van het brood eten en staat gewoon lekker mee te eten.
Ella BOM proof 10decc

Van links naar rechts: Ella , zus en Moeder
Ella BOM proof 10dece
Ella BOM proof 10decf
Ella BOM proof 10deci

De zusjes:
Ella BOM proof 10decj
Ella BOM proof 10deck
Ella BOM proof 10decl

Helaas niet helemaal scherp maar moeders met haar twee dochters stonden er zo mooi bij:
Ella BOM proof 10decm
Ella BOM proof 10decn

Ik ben om half 10 weggegaan (anders zou ik het gebied niet meer uit kunnen) en even naar huis gegaan. Rond 13.00 uur werd ik gebeld dat het gebied weer was vrijgegeven en ben ik daar weer naar toe gegaan om de paarden weer terug te brengen.
Ella schijnt zelfs bij de fruitboer nog ontsnapt te zijn door over de kratten te klimmen oeps Ze is door haar vorige eigenaresse al bestempeld als prima TREC paard knipoog
Het terugbrengen ging ook weer in twee groepen. Ook weer eerst Ella met moeder en zus. Ze liep weer keurig mee en vond het wel weer een gezellig wandelingetje. Daarna de andere drie. Ella staat sinds vandaag ook weer in de kudde omdat ze vandaag bewezen heeft niet meer te proberen om te drinken bij moeders, dus dat is helemaal top. Ella heeft in ieder geval weer iets om d'r hersentjes vanavond en vannacht over aan het werk te zetten. Ella en haar familie hebben me vandaag weer helemaal overtuigd waarom ik gevallen ben voor de Schwarzwalder. Ze hebben echt een topkarakter, lekker cool maar zeker geen slome dodo's.
Ella BOM proof 10decq
Ella BOM proof 10deco
. Ella heeft er vandaag in ieder geval weer een hoop ervaringen bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sietrix.blogspot.com/
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Ella BOM proof Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ella BOM proof   Ella BOM proof Emptyza 10 dec 2011 - 13:27

Mooi avontuur voor de kleine meid Berith glimlach!
Leuke foto's, vooral die waar Ella het hooi uit de mond van haar zus trekt. Ze heeft genoeg zelfvertrouwen, dat is duidelijk zweep!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

Ella BOM proof Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ella BOM proof   Ella BOM proof Emptyza 10 dec 2011 - 21:00

gaaf joh!
mooie foto's en gaaf te zien hoe lekker cool je nieuwe paardje is!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

Ella BOM proof Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ella BOM proof   Ella BOM proof Emptyzo 11 dec 2011 - 1:46

haha ik moest even denken bij het lezen van de koptekst.
Wat een goeie grijns
heerlijk zo'n beestje eentje die je zeker bezig gaat houden, hihi...creatief in het nemen van obstakels
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasja




Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 13-11-11

Ella BOM proof Empty
BerichtOnderwerp: wat een leuke foto's   Ella BOM proof Emptyzo 11 dec 2011 - 4:09

Wat een leuke foto's Berith,

Vooral die tussen de kisten in! Mooie bakken trouwens om als slowfeeders te gebruiken!! Je nieuwste aanwinst staat ertussen begrijp ik. Wat een leuk paardje, je ziet ze niet zoveel. Heb op paard en koets een Freiberger gezien, ik was erg onder de indruk, vond ze alleen wel prijzig!

Groetjes Jasja
Terug naar boven Ga naar beneden
Berith

Berith


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 13-03-10

Ella BOM proof Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ella BOM proof   Ella BOM proof Emptyzo 11 dec 2011 - 4:45

Jasja schreef:
Wat een leuke foto's Berith,

Vooral die tussen de kisten in! Mooie bakken trouwens om als slowfeeders te gebruiken!! Je nieuwste aanwinst staat ertussen begrijp ik. Wat een leuk paardje, je ziet ze niet zoveel. Heb op paard en koets een Freiberger gezien, ik was erg onder de indruk, vond ze alleen wel prijzig!

Groetjes Jasja

Freibergers zijn ook leuk, stonden ook op mijn lijstje van potentiele toekomstige paarden. Spreken me erg aan qua bouw en karakter. Maar ja ook weinig van in Nederland en omdat ze dan vaak uit Zwitserland moeten komen zijn ze een stuk duurder i.v.m. transport. Bij Schwarzwalders geldt eigenlijk het zelfde zeker als ze dan ook nog zo donker zijn. Met Ella heb ik het geluk dat het een 100% Schwarzwalder is maar geen papieren heeft. Voor mij niet belangrijk want ik wil een leuk gebruikspaard en daardoor was ze ook goed betaalbaar.

Nadeel van deze bakken als slowfeeders is dat de paarden ze ook lekker vinden en ze er dus erg aan gaan knagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sietrix.blogspot.com/
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Dwingeloo

Ella BOM proof Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ella BOM proof   Ella BOM proof Emptyzo 11 dec 2011 - 7:49

Wat fijn dat ze daar zo opgevangen konden worden. En wat een geweldig ervaring die ze zo heeft op mogen doen samen met haar bekenden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Gesponsorde inhoud





Ella BOM proof Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ella BOM proof   Ella BOM proof Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ella BOM proof
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ella is weer thuis
» Ella's opleiding tot handpaard
» Ella naar huis gehaald update 4-1-12

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Praathoekje-
Ga naar: