Onderwerp: Ook nieuw en even voorstellen! wo 23 feb 2011 - 8:14
Hoihoi,
Vond dit forum via via en leek me wel erg leuk om zo allerlei ideeën op te doen wat betreft de huisvesting. Heb geen paddockparadise, maar mijn paarden hebben wel 1,6 hectare tot hun beschikking
Ik ben in het bezit van 3 lieve Appaloosa merries en doe veel afwisselende dingen met ze. Grondwerk, clickertraining, vrijheidsdressuur, westernrijden, nouja eigenlijk teveel om op te noemen. Mijn website www.joycedevos.nl geeft misschien een beter beeld. Ik geef ook lessen en biedt anderen hulp waar nodig
Ook ben ik aangesteld als 1e officiële horse agility trainer van Nederland, dus daar ben ik op het moment ook erg druk mee bezig. Wel heel erg leuk!
Nou ik zal eens op dit forum gaan rondneuzen en wie weet tot ziens!
Wieteke
Aantal berichten : 637 Registratiedatum : 08-03-10
Onderwerp: Re: Ook nieuw en even voorstellen! wo 23 feb 2011 - 11:04
Hoi,
Mooie site heb je! Zo te lezen hoeven je paarden zich niet te vervelen . Veel leesplezier gewenst hier.
Groetjes,
Wieteke
Joyce
Aantal berichten : 826 Registratiedatum : 10-08-10 Woonplaats : brabant
Onderwerp: Re: Ook nieuw en even voorstellen! wo 23 feb 2011 - 19:55
hai ook joyce wat een leuke site en wat doe je leuke dingen met je paarden! ik heb nog niet alles gekeken, moet zo gaan werken helaas, maar de dingen die ik gezien en gelezen heb, spreken me erg aan. erg leuke paardjes ook, ze boffen maar met zo'n baasje
Onderwerp: Re: Ook nieuw en even voorstellen! do 24 feb 2011 - 0:16
Mooie site, heb 'm gelijk opgeslagen onder mijn favorieten. Mijn dochter, die erg met kunstjes bezig is, zal hem ook wel erg leuk vinden. Leuke paarden ook.
Onderwerp: Re: Ook nieuw en even voorstellen! vr 25 feb 2011 - 12:52
Tijd voor een nieuwe meidengroep, genaamd 'J3' ?
Joyce, van harte welkom op het forum ! Je schrijft dat je geen paddockparadijs hebt, maar heb je (met zo'n mooi groot perceel!) wel plannen daarvoor misschien? Agility trainer? Er zit hier nog iemand op het forum (inge) die daarin erg geïnteresseerd is. Ik ga eens even naar je site kijken.
Bojangles
Aantal berichten : 10 Registratiedatum : 23-02-11
Onderwerp: Re: Ook nieuw en even voorstellen! za 26 feb 2011 - 1:37
Hahaha, ja de 3JS bestaat al hè
Ja ik ben trainer voor de Horse Agility Club, www.thehorseagilityclub.com en dan voor de afdeling Nederland
Okee leuk dat er meer geïnteresseerden zijn voor agility, áltijd leuk natuurlijk!
inge
Aantal berichten : 882 Registratiedatum : 20-01-11
Onderwerp: Re: Ook nieuw en even voorstellen! za 26 feb 2011 - 5:29
thanks Marja dat je mij aanbeveelt hihi... nog een paar dagen en dan staat mijn naam ook op de lijst. Ik was nog afhankelijk van een aantal mensen en het is niet eerder rond dan wanneer je aan al hun regeltjes voldoet ik geef al zeker 3 jaar HorseAgility workshops. Alleen ik noemde het anders. Eind vorig jaar heb ik het HA genoemd en dit slaat meer of beter aan bij mensen blijkt. rare wereld toch
ps welkom joyce helmaal vergeten te vermelden
Bojangles
Onderwerp: Re: Ook nieuw en even voorstellen! za 26 feb 2011 - 5:48
Ja leuk, ben ik niet meer alleen!
Eigenlijk zie je de onderdelen van het Horse Agility ook overal in terug, ze hebben er alleen nu een competitieverband aan verbonden
Ben nu zelf een half jaar actief met hele parcoursen en zijn nu bezig met een officiële baan hier voor de cursussen/clinics/workshops etc. De brug staat al!
inge
Aantal berichten : 882 Registratiedatum : 20-01-11
Onderwerp: Re: Ook nieuw en even voorstellen! za 26 feb 2011 - 6:12
Ik bouw mijn parcoursje altijd op en weer af. Als ik het thuis doe, meestal gebruik ik het bos voor mijzelf kost minder tijd. Ben bijna zo ver dat het nu ook at liberty kan. Ik geef workshops op locatie, veel mensen willen niet ver gaan reizen met hun paard of pony en thuis maken ze een groepje. De spullen die ik gebruik zijn dus uit elkaar te halen en weer in elkaar te zetten. Ben nu bezig met het bouwen van een vlonder / wip zodat ik die op 2 manieren kan gebruiken. Weer een nieuwe uitdaging. Zowel het knutselen als voor de paarden. het demo model sneuvelde...het moet natuurlijk ook uit elkaar en in elkaar gezet worden op een eenvoudige manier. Maar ja het ging stuk bij de wip variant toen beestje er op stond. niet helemaal goed dus. :<
Bojangles
Onderwerp: Re: Ook nieuw en even voorstellen! za 26 feb 2011 - 6:22
Bij activiteiten had ik al een topic geplaatst over HA, heb daar ook foto's gemaakt van onze huidige baan
Misschien leuk om daar foto's/filmpjes te delen, altijd leerzaam!