Dus het echte probleem is het zand wat onder de voeten wordt meegenomen en dat er naast de grindbak nog een stukje grond is. Oplossing zou kunnen zijn dat je de grindbak herstelt en de randen plus zeker 5-5m er voor en er na grind- of andere tegels neerlegt, zodat ze de meeste aarde al onder hun voeten vandaan gelopen hebben eer ze door de bak lopen.
Morgen komen ze de paaltjes, prikkers en draad brengen, zodat ik aan de PP kan beginnen.
Ik start met de eerste helft van het land en hoop dan de circel later rond te maken. Even een gedachte... Is het zinvol om de circel niet helemaal rond te maken, met op het laatst een eetplek en dat ze dan voor drinken en schuilen weer helemaal terug moeten? Dus een C ipv een O... Ik snap dat dan het element van helemaal rond kunnen rennen dan niet meer gaat, maar aan de andere kant moet hij dan de hele aftstand weer terug voor water en legt dan per saldo meer afstand af dan wanneer ze "over de helft" zijn en dus weer dichtbij START/FINISH
Als ik tijd heb ga ik tekenen... nu eerst even zelf aan het werk en straks paard aan het werk zetten.