Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De halfjaarlijkse verhuizing

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

De halfjaarlijkse verhuizing Empty
BerichtOnderwerp: De halfjaarlijkse verhuizing   De halfjaarlijkse verhuizing Emptyza 10 jul 2010 - 7:18

Twee keer per jaar verhuizen we onze paarden naar het andere PP. 's Winters staan ze in het hoge, droge PP aan huis en 's zomers verhuizen ze naar het lager gelegen (en in de winter te natte) PP achter het bos, 500 m van huis.
Gisteren was het weer zover. Randver en Ánaegja liepen al 1,5 week in het PP achter het bos om alvast de overwoekerde paden en paddocks een beetje leeg te eten, en gisteren heb ik de overige 5 paarden er ook heen gebracht. Met die hitte had ik geen zin om meer te lopen dan nodig, dus heb ik maar 2 keer gelopen: een keer met 3 paarden en nog een keer met 2. Dat ging prima, alleen was het openmaken van de stroomdraden niet zo handig met 3 paarden aan de hand :<, dus toen ik eenmaal in de paddock was rukten Kría en Saegola zich los. Het duurde een poosje voordat ik ze kon bevrijden van hun halster en aanhangend touw, want ze waren te jolig om zich zomaar te laten pakken.
Als je trouwens nog nooit een paardenscheet in slow motion hebt gehoord moet je even goed luisteren bij 8:47. Ik heb helemaal in een kreuk gelegen van het lachen hilarisch....

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Rodastodum




Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 12-06-10

De halfjaarlijkse verhuizing Empty
BerichtOnderwerp: Re: De halfjaarlijkse verhuizing   De halfjaarlijkse verhuizing Emptyza 10 jul 2010 - 23:49

Geweldig leuk filmpje, die hebben duidelijk erg veel lol met elkaar! Waar ze de energie vandaan halen met deze hoge temperaturen zeg hilarisch
Terug naar boven Ga naar beneden
Berith

Berith


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 13-03-10

De halfjaarlijkse verhuizing Empty
BerichtOnderwerp: Re: De halfjaarlijkse verhuizing   De halfjaarlijkse verhuizing Emptyzo 11 jul 2010 - 5:18

Erg leuk filmpje en niet te geloven dat ze zich zo uitsloven met die hitte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sietrix.blogspot.com/
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

De halfjaarlijkse verhuizing Empty
BerichtOnderwerp: Re: De halfjaarlijkse verhuizing   De halfjaarlijkse verhuizing Emptyma 12 jul 2010 - 1:20

Leuk filmpje, prachtig om te zien hoe de paarden hun nieuwe plekje verwelkomen!
Enne, die IJslanders van jou kunnen dus best nog wel goed tegen de hitte...als een stelletje gekken gaan rennen met deze temperaturen grijns
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

De halfjaarlijkse verhuizing Empty
BerichtOnderwerp: Re: De halfjaarlijkse verhuizing   De halfjaarlijkse verhuizing Emptyma 12 jul 2010 - 6:20

Irene schreef:
Enne, die IJslanders van jou kunnen dus best nog wel goed tegen de hitte...
Ja inderdaad hilarisch, ze hebben zich nou wel verraden hè...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Gesponsorde inhoud





De halfjaarlijkse verhuizing Empty
BerichtOnderwerp: Re: De halfjaarlijkse verhuizing   De halfjaarlijkse verhuizing Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De halfjaarlijkse verhuizing
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Verhuizing !
» Verhuizing
» Weer een verhuizing

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over de paarden :: Gedrag-
Ga naar: