Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Foto's en filmpjes van de paarden in het voorjaar!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Foto's en filmpjes van de paarden in het voorjaar! Empty
BerichtOnderwerp: Foto's en filmpjes van de paarden in het voorjaar!   Foto's en filmpjes van de paarden in het voorjaar! Emptydo 22 apr 2010 - 2:19

Zoals de titel al zegt, foto's en filmpjes in het voorjaar.

Mijn paardjes lopen nu af en toe een uurtje in de wei, ze zijn dan zooooo blij.
Ik heb dit gefilmt en leek me leuk hier te plaatsen.


De eerste keer een uurtje in de wei waren ze alleen maar aan het eten, de 2e keer waren ze veel drukker met spelen.
Hebben jullie hier ook nog leuke plaatjes of beelden van?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Foto's en filmpjes van de paarden in het voorjaar! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Foto's en filmpjes van de paarden in het voorjaar!   Foto's en filmpjes van de paarden in het voorjaar! Emptydo 22 apr 2010 - 3:11

Wat een heerlijk lentefilmpje Yvonne hyper, stelletje kwajongens! Wat zijn ze lekker lenig allebei en wat heeft Atent een sterke kont, hij steigert alsof het niks is.
Bij ons gaan de paarden voorlopig nog niet op het gras, want we willen eerst alles een keer hooien. Daar zijn ze het natuurlijk niet mee eens, want ze laten op het moment veel hooi staan en proberen overal onder de draadjes door te eten. Ieder minuscuul hapje gras is meegenomen lekker.

Maar ik zal mijn minicameraatje weer eens wat vaker in mijn zak stoppen, als er dan iets leuks gebeurt ben ik paraat glimlach!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Foto's en filmpjes van de paarden in het voorjaar! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Foto's en filmpjes van de paarden in het voorjaar!   Foto's en filmpjes van de paarden in het voorjaar! Emptydo 22 apr 2010 - 4:42

Ha, ze hebben echt de lente in hun hoofd grijns , leuk filmpje! Is ook wel heerlijk genieten hè als ze zo met elkaar spelen en rennen.
Ik wilde juist al een topic openen met de vraag of bij de anderen de paarden ook zoveel drukker zijn, maar dat kan dan mooi in dit topic knipoog .

Bij mij zijn ze dus zo gek als een deur hilarisch . Alleen een vervelend gevolg daarvan is een jonge hengst die geblesseerd is geraakt kritisch . Nou ja, je kan ze moeilijk opsluiten, ze hebben echt ongelooflijk veel plezier met elkaar.
Ik kan proberen eens wat foto's te maken, ze gaan alleen zo snel :<
Terug naar boven Ga naar beneden
Nina

Nina


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 12-01-10
Woonplaats : Zuid Holland

Foto's en filmpjes van de paarden in het voorjaar! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Foto's en filmpjes van de paarden in het voorjaar!   Foto's en filmpjes van de paarden in het voorjaar! Emptydo 22 apr 2010 - 9:45

Geweldig filmpje!!

Heerlijk om ze zo te zien ravotten. Ik denk als onze pensionpaardjes zo gaan doen dat alle eigenaren aan de zijlijn hun adem inhouden! Maar las je dit ziet is het echt genieten!

Dahab was de eerste keer op de wei ook alleen aan het eten en snuffelen maar nu loopt hij veel rond te bokken en te springen. En rollen in het gras dat vinden zowel Dahab als Billy het einde! Lekker losse haren af schuren!

Als het allemaal lukt gaan hier zondag alle paarden naar buiten. Voor het eerst een uurtje op de wei. Ben erg benieuwd hoe het gaat. Dahab en Billy hebben een klein beetje voorkeurs behandeling met nu al elke dag half uur tot een uurtje op de wei.

Zondag neemt misschien wel een van de meiden een camera mee dus wie weet volgt er ook van Zeldenrust een voorjaars filmpje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.zeldenrusthaystack.nl
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Foto's en filmpjes van de paarden in het voorjaar! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Foto's en filmpjes van de paarden in het voorjaar!   Foto's en filmpjes van de paarden in het voorjaar! Emptyzo 23 mei 2010 - 4:35

Ha wat een leuke speelfilm. Hier kijk ik veel liever naar dan naar een speelfilm. :<

De pensionstalhoudster van de stal waar Omar en Jake tot voor kort stonden zei wel eens tegen mij, als mensen denken dat paarden geen stootje hebben kunnen, dan moeten ze maar eens bij jouw paarden komen kijken als die aan het spelen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Gesponsorde inhoud





Foto's en filmpjes van de paarden in het voorjaar! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Foto's en filmpjes van de paarden in het voorjaar!   Foto's en filmpjes van de paarden in het voorjaar! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Foto's en filmpjes van de paarden in het voorjaar!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Joepie, het voorjaar komt eraan: het verharen is begonnen!
» PP op 3000 m2
» Training in vrijheid, inspirerende filmpjes!
» Onze eerste gedachtes in uitvoering en in gebruik (foto's p2 en filmpjes p.3)
» epe paarden vierdaagse

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Praathoekje-
Ga naar: