Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Groeten uit Ruinen!

Ga naar beneden 
+4
Irene
Marina
MoniqueBuu
Het Sjok
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Het Sjok




Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 09-03-10
Leeftijd : 60
Woonplaats : Ruinen

Groeten uit Ruinen! Empty
BerichtOnderwerp: Groeten uit Ruinen!   Groeten uit Ruinen! Emptydi 9 maa 2010 - 10:48

Hallo allemaal!

Ik zie hier een uitgelezen kans om geschiedenis te schrijven door me als eerste man voor te stellen op dit leuke forum glimlach
Ik ben dus Ton, de echtgenoot van Els (zie PP voorbeelden). We wonen in het mooie Ruinen en hebben de beschikking over een kleine hektare es grond op loop afstand van ons huis. Hier hebben we 4 paardjes lopen; Teus en Chappie een Shelander koppel beide 19jaar jong, Luna een Shetlander/Welsh mix merrie van 7 jaar en natuurlijk de pension Fjord Bel (officieel Maribel grijns ) van 18 jaar.
Dit hele spul loopt samen in ons PP dat we de mooie naam Het Sjok hebben gegeven, genoemd naar het stuk grond waar ons huis op gebouwd is. Hoe ons PP eruitziet kun je lezen en zien in PP voorbeelden.
Els en ik delen de hobby dus bij ons zijn er weinig problemen met de taakverdelingen, alhoewel soms vindt ze dat ik te vaak naar de paarden ga..... Els heeft al iets met paarden zolang ze zich kan herinneren en bij mij werd het meegeleverd toen ik Els leerde kennen. Alhoewel, toen ik nog een klein jochie was droomde ik regelmatig over mooie ritten op een bont paard... alleen kon ik me toen niet voorstellen ooit de mogelijkheden te hebben zelf een paard te hebben.
Onze paarden lopen (natuurlijk) 24/7 buiten en worden door ons zelf natuurlijk bekapt, af en toe komt (hoefverzorging) Fred even kijken hoe ze erbij staan en eigenlijk hoeven we niet veel te doen aan de hoeven. Het lijkt erop dat de 250 m2 verharding die we (ik grijns ) vorige zomer met bloed zweet euro's en tranen hebben aangebracht prima funktioneerd. Niet alleen de dagelijkse verzorging is een stuk prettiger maar ook voor de paarden is het stukken beter toeven.

Nou ja het is weer een heel verhaal geworden dus nu stop ik er maar weer even mee.

Groeten,

Ton
Terug naar boven Ga naar beneden
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Dwingeloo

Groeten uit Ruinen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Ruinen!   Groeten uit Ruinen! Emptydi 9 maa 2010 - 20:53

Wat leuk dat jullie nu ook op het forum zijn. Ik had jullie stukje op de site al gelezen. Geweldig toekomstplan! Binnenkort woon ik heel dichtbij (Dwingeloo), dan kom ik graag een keertje kijken bij jullie PP. Krijg ik het nog druk met al die Drentse PP's, leuk hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Marina




Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 07-02-10

Groeten uit Ruinen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Ruinen!   Groeten uit Ruinen! Emptydi 9 maa 2010 - 21:35

Hoi Ton,
Welkom!
Leuk dat jullie zulke overtuigde PP-ers zijn.
Ik zag dat jullie nog van plan zijn om het pad te veranderen in een 'pretpark-wachtrij' principe (zoveel mogelijk afstand in een kleine ruimte). Zo blijf je lekker bezig, maar wel superleuk en efficient natuurlijk. Wij denken ook nog over zoiets.
Het is het inderdaad waard om geld en arbeid te investeren in bv verharding (maar ook in een vorstvrij watersysteem bv). Daar heb je later dagelijks plezier en gemak van.
Veel succes verder.
We moeten maar eens een Open Drentse PP dag houden......hahaha
(Wij zitten in Noord Sleen, 10 km westelijk van Emmen)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.innuo.nl
Het Sjok




Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 09-03-10
Leeftijd : 60
Woonplaats : Ruinen

Groeten uit Ruinen! Empty
BerichtOnderwerp: Rondje PP's kijken in Drenthe?   Groeten uit Ruinen! Emptywo 10 maa 2010 - 0:05

Hoi Marina,

Noord Sleen, tja daar zijn wij ook nog bezig geweest met een huis voordat we ons huidige plekje in Ruinen vonden. Mooie omgeving!
Ik vind dat idee van een Open Drentse PP dag best goed, laten we eens brainstormen over de opzet. Ik dacht aan zoiets als een koffieklets op lokatie. Iemand stelt een datum en tijdstip voor waarop geintreseerden langs kunnen komen om onder het genot van een bakkie koffie ter plaatse de PP te bekijken, hierover van gedachten te wisselen enz, enz. Natuurlijk is dit open voor alle PP'ers en niet alleen Drenthe. Met de lente in aantocht zitten we in de goede tijd van het jaar om een begin te maken.

Lijkt dit wat?

Groeten,

Ton
Terug naar boven Ga naar beneden
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Groeten uit Ruinen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Ruinen!   Groeten uit Ruinen! Emptywo 10 maa 2010 - 0:35

Gefeliciteerd met je eerste aanmelding als man op dit forum grijns en natuurlijk van harte welkom!
En een vrouw die vindt dat een man teveel naar de paarden gaat? Dat is toch alleen maar positief knipoog .

Marina schrijft iets over het 'pretpark-wachtrij' principe (zoveel mogelijk afstand in een kleine ruimte)? Daar heb ik nog niet eerder over gehoord, wat houdt dat precies in?

-
Terug naar boven Ga naar beneden
helma

helma


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 09-11-09
Leeftijd : 56
Woonplaats : Warnsveld

Groeten uit Ruinen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Ruinen!   Groeten uit Ruinen! Emptywo 10 maa 2010 - 1:20

Het Sjok schreef:
Hallo allemaal!

Ik zie hier een uitgelezen kans om geschiedenis te schrijven door me als eerste man voor te stellen op dit leuke forum glimlach

Groeten,

Ton

** Dag Ton, wat leuk een haan in dit kippenhok!!
Moet zeggen dat ik de naam van jullie PP ook erg leuk vind. Hoewel een verwijzing naar een bestaande naam, is Het Sjok natuurlijk op precies wat
we van de ponies verwachten in het PP: de hele dag lekker vrij rond sjokken!

Leuk te lezen, en mooi hoe je een plattegrond met "nu" en "straks" heb gemaakt.
Heerlijk he, die plannen, zeker nu het lentezonnetje tevoorschijn is gekomen!!

Helma
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dogwise.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Groeten uit Ruinen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Ruinen!   Groeten uit Ruinen! Emptywo 10 maa 2010 - 2:29

Ha Ton, welkom als eerste man in dit vrouwencluppie aanbidding! Het is heel toevallig, want ik zat gisteren te denken "jee, het zijn wel allemaal vrouwen op mijn forum, wordt tijd dat er eens een man bijkomt". Heb jij dat telepathisch opgevangen knipoog?
Je kunt in ieder geval kletsen als een vrouw haha hilarisch. Nee, zonder gekheid, je schrijft erg leuk, mijn complimenten compliment.
Ik wens je veel plezier hier op het forum!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Dwingeloo

Groeten uit Ruinen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Ruinen!   Groeten uit Ruinen! Emptywo 10 maa 2010 - 3:08

Het Sjok schreef:
Hoi Marina,

Noord Sleen, tja daar zijn wij ook nog bezig geweest met een huis voordat we ons huidige plekje in Ruinen vonden. Mooie omgeving!
Ik vind dat idee van een Open Drentse PP dag best goed, laten we eens brainstormen over de opzet. Ik dacht aan zoiets als een koffieklets op lokatie. Iemand stelt een datum en tijdstip voor waarop geintreseerden langs kunnen komen om onder het genot van een bakkie koffie ter plaatse de PP te bekijken, hierover van gedachten te wisselen enz, enz. Natuurlijk is dit open voor alle PP'ers en niet alleen Drenthe. Met de lente in aantocht zitten we in de goede tijd van het jaar om een begin te maken.

Lijkt dit wat?

Groeten,

Ton

Lijkt me een leuk idee. Als we er dan een hele dag van maken, bij alle PP's in Drenthe:bij de 1e koffie, bij de 2e lunch, bij de 3e thee, bij de 4e iets warms, en bij de laatste een slaapmutsje (dan heb ik Muriel en haar achterbuurvrouw ook meegerekend, zou leuk zijn als die ook meedoen) Dan is het ook niet erg als je er ver voor reizen moet, want je wordt de hele dag vermaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Het Sjok




Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 09-03-10
Leeftijd : 60
Woonplaats : Ruinen

Groeten uit Ruinen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Ruinen!   Groeten uit Ruinen! Emptydo 11 maa 2010 - 4:40

Nou nou, wat een aardige reakties! Het voelt als een warm welkom wow

Monique schreef:
Citaat :
Lijkt me een leuk idee. Als we er dan een hele dag van maken, bij alle PP's in Drenthe:bij de 1e koffie, bij de 2e lunch, bij de 3e thee, bij de 4e iets warms, en bij de laatste een slaapmutsje (dan heb ik Muriel en haar achterbuurvrouw ook meegerekend, zou leuk zijn als die ook meedoen) Dan is het ook niet erg als je er ver voor reizen moet, want je wordt de hele dag vermaakt.

Ik heb er eens even met Els over gehad en zij was ook wel voor zo'n opzet. Hopelijk voelen Bettie en Muriel er ook voor dan kunnen we eens kijken of we een dag kunnen plannen ergens in april of mei, dan is de kans op mooi weer ook wat groter.

@ Irene;
De term wachtrij principe had ik ook nog niet gehoord maar ik begrijp precies wat er bedoeld wordt. Je probeerd het pad wat er moet worden afgelegd zo lang en boeiend mogelijk te maken door veel kronkels, zicht belemmeringen, een poel, een heuvel (van de grond uit je poel knipoog en verschillende ondergronden te gebruiken. Je kunt hiervoor diverse materialen benutten. Wij hebben zojuist een giga berg elzentakken verovert en daarmee willen we levende afscheidingen creeeren, hierin kunnen dan weer andere gewassen gaan groeien zoals braam e.d. die het terrein interessant maken voor de paarden maar ook voor andere diertjes zoals vogels en egels. Een poel moet er ook komen, lijkt me heerlijk voor de paarden.

Groeten maar weer,

Ton
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Groeten uit Ruinen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Ruinen!   Groeten uit Ruinen! Emptydo 11 maa 2010 - 5:11

Wat heb je leuke ideeën Ton compliment!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Wieteke

Wieteke


Aantal berichten : 637
Registratiedatum : 08-03-10

Groeten uit Ruinen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Ruinen!   Groeten uit Ruinen! Emptydo 11 maa 2010 - 10:38

Wow, dat klinkt zeker interessant! Ik ga zo eens even jullie plattegrond opzoeken. Het lijkt me wel verslavend werken, zo'n PP... Volgens mij krijg je al doende steeds meer ideeën voor uitbreiding en aanpassing van de track!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marina




Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 07-02-10

Groeten uit Ruinen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Ruinen!   Groeten uit Ruinen! Emptydo 11 maa 2010 - 23:14

Citaat :
De term wachtrij principe had ik ook nog niet gehoord
Heb ik zelf bedacht...hahaha.
In pretparken sta je niet in een hele lange rij te wachten voor attractie, maar hebben ze een soort 'zigzag' systeem gemaakt. De rij is nog steeds ellenlang knipoog , maar neemt minder ruimte in.
Ik had een jpgje gemaakt, maar imageshack wil hem niet tonen.... verwarring

Wat de 'Open Drentse PP Dag' betreft.....is het najaar daar een mooi tijdstip voor? Gezien alle plannen die wij (en velen met ons als ik het zo hoor) deze zomer nog willen realiseren.
Natuurlijk is heel PP Nederland welkom, maar we kunnen misschien een leuke Drentse route (lees 'track' hilarisch ) opzetten zodat op één dag iedereen veel ideeën kan opdoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.innuo.nl
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Dwingeloo

Groeten uit Ruinen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Ruinen!   Groeten uit Ruinen! Emptyvr 12 maa 2010 - 0:51

Najaar is wat ons betreft ook beter, dan zijn we hopelijk een beetje gesetteld in Dwingeloo.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Groeten uit Ruinen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Ruinen!   Groeten uit Ruinen! Emptyvr 12 maa 2010 - 1:01

Het Sjok schreef:
@ Irene;
De term wachtrij principe had ik ook nog niet gehoord maar ik begrijp precies wat er bedoeld wordt. Je probeerd het pad wat er moet worden afgelegd zo lang en boeiend mogelijk te maken door veel kronkels, zicht belemmeringen, een poel, een heuvel (van de grond uit je poel knipoog en verschillende ondergronden te gebruiken. Je kunt hiervoor diverse materialen benutten. Wij hebben zojuist een giga berg elzentakken verovert en daarmee willen we levende afscheidingen creeeren, hierin kunnen dan weer andere gewassen gaan groeien zoals braam e.d. die het terrein interessant maken voor de paarden maar ook voor andere diertjes zoals vogels en egels. Een poel moet er ook komen, lijkt me heerlijk voor de paarden.

Aha, een term door Marina bedacht, heel creatief grijns .
Ton, bedankt voor de uitleg, leuke ideeen heb je! Ik heb ook even jullie PP bekeken op de site en hoe jullie er mee bezig zijn, heel leuk om te lezen glimlach .

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Groeten uit Ruinen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Ruinen!   Groeten uit Ruinen! Emptyvr 12 maa 2010 - 8:40

MoniqueBuu schreef:
Lijkt me een leuk idee. Als we er dan een hele dag van maken, bij alle PP's in Drenthe:bij de 1e koffie, bij de 2e lunch, bij de 3e thee, bij de 4e iets warms, en bij de laatste een slaapmutsje (dan heb ik Muriel en haar achterbuurvrouw ook meegerekend, zou leuk zijn als die ook meedoen) Dan is het ook niet erg als je er ver voor reizen moet, want je wordt de hele dag vermaakt.
Nou, dat lijkt mij ook een erg leuk dagje glimlach, maarreh... voor Ă©Ă©n dagje vanuit Limburg naar Drenthe rijden Ă©n weer terug, pffffff.... ben bang dat ik dat toch niet echt zie zitten...
Maar wie weet kan ik er samen met mijn vriendin (ook met PP glimlach) een paar dagen van maken of zo? Ik lees hier op het forum in ieder geval wel meer over jullie plannen tegen die tijd!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Het Sjok




Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 09-03-10
Leeftijd : 60
Woonplaats : Ruinen

Groeten uit Ruinen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Ruinen!   Groeten uit Ruinen! Emptyvr 12 maa 2010 - 9:17

Wat ons betreft is het najaar ook prima, ik hoop dat we dan weer wat van onze plannen klaar hebben en de resultaten dus kunnen laten zien. Het kan overigens ook inspirerend zijn om een beetje rond te kijken bij elkaar om te zien of er nog wat te "copy en pasten" valt.. idee
Dus als de foto's en tekeningen niet voldoende zijn en je woont niet te ver uit elkaar dan eh...toch?

Marina, als je tegen die tijd, ergens in het najaar dus, een paar dagen Drenthe wil doen dan is er in ierergeval vast wel een plekje te vinden voor eveentuele paarden en overnachtingmogelijkheden zijn er natuurlijk zat in Drenthe dus dat hoeft geen belemmering te zijn.

Groeten,

Ton
Terug naar boven Ga naar beneden
Marina




Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 07-02-10

Groeten uit Ruinen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Ruinen!   Groeten uit Ruinen! Emptyvr 12 maa 2010 - 21:41

Het Sjok schreef:
Marina, als je tegen die tijd, ergens in het najaar dus, een paar dagen Drenthe wil doen dan is er in ierergeval vast wel een plekje te vinden voor eveentuele paarden en overnachtingmogelijkheden zijn er natuurlijk zat in Drenthe dus dat hoeft geen belemmering te zijn.
Ik denk dat je Marja bedoelt knipoog
Ik, Marina, verkeer in de gelukkig omstandigheid zelf in Drenthe te wonen (waarmee ik niet wil zeggen dat NL niet meer prachtige plekken rijk is)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.innuo.nl
Het Sjok




Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 09-03-10
Leeftijd : 60
Woonplaats : Ruinen

Groeten uit Ruinen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Ruinen!   Groeten uit Ruinen! Emptyza 13 maa 2010 - 8:34

Sorry hoor maar ik haalde inderdaad de namen door elkaar oeps Ik bedoelde Marja.

Tis nog even wennen al die nieuwe namen maar dat zal wel snel goedkomen.

Groeten

Ton
Terug naar boven Ga naar beneden
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Groeten uit Ruinen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Ruinen!   Groeten uit Ruinen! Emptydi 20 apr 2010 - 20:45

Hoi Ton,

Ik zit te speuren en te speuren maar kan het niet meer vinden.
Ik heb een stukje van jou gelezen over jou hooibak.
Mijn haflinger Atent heeft nu dus de draadmat gesloopt in mijn hooibak(niet haflingerproef!)
Ik vind het systeem van jou net erg mooi, hoe heb je dit precies gemaakt met welk net.
Ik wil eens kijken of ik dit ook kan maken.
Ik hoop dat je dit leest.

Groetjes Yvonne
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Het Sjok




Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 09-03-10
Leeftijd : 60
Woonplaats : Ruinen

Groeten uit Ruinen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Ruinen!   Groeten uit Ruinen! Emptydi 20 apr 2010 - 21:20

Hoi Yvonne,
Ton is er deze week niet maar ik kan je wel wat meer vertellen over die roosters. we hebben de netten van Huck gebruikt, zijn de zelfde als Marja gebruikt en die ??? ook nog hier op het forum te koop idee heeft staan.
voor het kader hebben we cv pijp gebruikt. is geloof ik 15 mm buis. die kan je met een buigijzer buigen. eerst hebben we 2 U formen gemaakt en daar rijg je het net aan. dan met 2 cv knelkoppelingen (een sok heet dat geloof ik) aan elkaar zetten.

Groeten uit Ruinen! Foto-4QRPAHEZ-D

Weet niet of je in de buurt woont maar we willen er best een voor je maken en als je nog vragen heb of je wilt betere foto's laat het maar horen.

groetjes Els
Terug naar boven Ga naar beneden
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Groeten uit Ruinen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Ruinen!   Groeten uit Ruinen! Emptywo 21 apr 2010 - 0:33

Hoi Els,

Bedankt voor de duidelijke uitleg.

Ik heb eens bij huck gekeken wat een net kost, de maat die ik nodig heb valt wel mee, 16 euro, maar dan komt er 15??? euro verzendkosten bij!
Dat vind ik erg veel verzendkosten eigenlijk voor een net van 1x1m.
En dan is het nog de vraag of dit wel haflingerbestendig is.
Hij gaat nu steeds in de bak staan en schrapen met zijn voorbeen over de gaasmat. Die is nu kapot en heb ik eruit gehaald.
Zou het net hier wel tegen kunnen denk je?
Irene heeft idd een net te koop, das 3x3m en ben ik nog meer geld kwijt. en het meeste net gebruik ik niet. Das zonde.
Ben dus even aan het bedenken wat nu wijs is en hoe ik aan een net kan komen.
Misschien moet ik een stukje plaatsen hier op het forum voor als iemand anders gaat bestellen ofzo haha, dan combineren, of iemand die een restje van 1x1m heeft liggen.
Lastig probleem zo en ik was zo blij met mijn gaasmat, het werkte zo goed.

Ik ga eens met mijn man overleggen wat wijs is.

Groetjes Yvonne
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Het Sjok




Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 09-03-10
Leeftijd : 60
Woonplaats : Ruinen

Groeten uit Ruinen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Ruinen!   Groeten uit Ruinen! Emptywo 21 apr 2010 - 0:58

Hoi, ja die verzendkosten zijn hoog! zeker als je "maar" een stuk van 1 x 1 nodig hebt. wij hebben toen wat meer besteld en daar 2 roosters van gemaakt en hebben nu nog een mooi rechthoekig stuk liggen waar we een groot net van willen maken dat we tegen de wand van de schuilstal kunnen hangen of tussen 2 palen of zo..... er zit niet een stuk extra aan dus kan je niet helpen.
Gezamelijk bestellen is best een goed idee. Heeft Irene niet meer geintereseerden die liever een kleiner stuk willen?

of het tegen een slopende haflinger kan weet ik niet maar het houd zich hier goed. geloof dat Marja het ook als hooikussentjes op de grond gebuikt dan staan ze er ook op dus zal wel gaan denk ik.


succes, els
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Groeten uit Ruinen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Ruinen!   Groeten uit Ruinen! Emptywo 21 apr 2010 - 11:58

Het Sjok schreef:
geloof dat Marja het ook als hooikussentjes op de grond gebuikt dan staan ze er ook op dus zal wel gaan denk ik.
Inderdaad staan ze er soms wel eens op, hoewel niet vaak. Er overheen schrapen zie ik ze nooit doen en dat doet Atent wel bij de draadmat begrijp ik. Hoe lang de netten daartegen bestand zijn zou ik niet weten. Ze zijn wel heel stevig, maar steeds dat geschraap zal ze ook niet echt goed doen denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Groeten uit Ruinen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Ruinen!   Groeten uit Ruinen! Emptydo 22 apr 2010 - 2:11

Ik dacht het is het proberen waard.
Ik wil gewoon een goed systeem en de bak bevalt me echt super, evenals bij Joris. compliment
Tja hoe kom je dan nog aan een betaalbaar net. verwarring
Hopelijk is hij volgend jaar weer een jaar wijzer geworden en doet hij niet meer van die gekke dingen. aanbidding
Maar ja het blijft een haflinger.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Groeten uit Ruinen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Ruinen!   Groeten uit Ruinen! Emptydo 22 apr 2010 - 2:57

Nieuwe avatar Yvonne? Waar zitten ze nou aan te snuffelen blond?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Gesponsorde inhoud





Groeten uit Ruinen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groeten uit Ruinen!   Groeten uit Ruinen! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Groeten uit Ruinen!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Groeten vanuit Frankrijk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het forum :: Even voorstellen-
Ga naar: