Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 even voorstellen Eline

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
line_bruce

line_bruce


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 04-03-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : lunteren

even voorstellen Eline Empty
BerichtOnderwerp: even voorstellen Eline   even voorstellen Eline Emptyma 8 maa 2010 - 10:12

Hallo allemaal!

Ik zal me even voorstellen! Ik ben Eline, 22 jaar, student aan de wageningen universiteit. Ik heb drie schatten van ponies, een welsh en twee shetlanders. Van de shetlanders moet ik helaas binnenkort afscheid nemen omdat ik ga verhuizen en slechts één pony nog kan betalen:( Maar tot die tijd geniet ik volop van mijn poepies;) Ze staan 24/7 lekker buiten met een schuilstal en ik probeer het hooi op veel verschillende plekken te voeren. Gelukkig jagen ze elkaar vaak van de ene plek naar de andere en lopen ze zo de hele tijd heen en weer tussen de hooiplekken.
Ik ben hier op het forum gekomen nadat ik een natuurlijk bekap cursus had gedaan waarbij het paddock paradise principe ruimschoots aan bod kwam en het sprak me meteen aan. Nerd als ik ben ga ik dan meteen het hele internet afzoeken hiernaar:P
Naast mijn ponies heb ik een goudvis, zebravis en een molly en een cavia^^

Heel veel groetjes,
Eline

Nog wat foto's van mijn ponies:
even voorstellen Eline 816642118_6_vl0k
even voorstellen Eline 802221637_6_8f3i
even voorstellen Eline 627583008_6_vK98
Terug naar boven Ga naar beneden
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Dwingeloo

even voorstellen Eline Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen Eline   even voorstellen Eline Emptyma 8 maa 2010 - 21:12

Hoi Eline, welkom op dit forum.
Leuke ponies heb je. Jammer dat je van 2 afscheid moet nemen. Heb je al een goede plek voor ze gevonden?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

even voorstellen Eline Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen Eline   even voorstellen Eline Emptyma 8 maa 2010 - 23:33

Eline, welkom op het forum!
Leuke foto's van jouw pony's. Ik hoop dat je een goed plekje voor je Shetlanders kan vinden.
Veel plezier hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
line_bruce

line_bruce


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 04-03-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : lunteren

even voorstellen Eline Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen Eline   even voorstellen Eline Emptydi 9 maa 2010 - 1:11

Dankjulliewel:)
Ik heb al een plekje gevonden voor Lily (de zwartbonte) en zoek nog een huisje voor Bo. Maar dat komt wel goed denk ik:) Wie wordt er niet verliefd op zo'n snoepje?knipoog

Groetjes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

even voorstellen Eline Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen Eline   even voorstellen Eline Emptydi 9 maa 2010 - 1:29

Hoi Eline, welkom op het forum glimlach!
Leuke pony's heb je hoor! Jammer dat je van twee afscheid moet nemen, dat zal niet meevallen... Gaat je Welsh met je meeverhuizen, of blijft hij/zij op de huidige plek staan? En komt er dan nog gezelschap bij?
Ben je van plan om zelf ook een Paddockparadijs aan te gaan leggen glimlach?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
line_bruce

line_bruce


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 04-03-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : lunteren

even voorstellen Eline Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen Eline   even voorstellen Eline Emptydi 9 maa 2010 - 10:28

Hoi hoi!
Papi mn welsh gaat mee, ik ben nu op zoek naar een leuk plekje voor hem waar hij in ieder geval 24/7 buiten is met andere paarden. Want een paard alleen vind ik niet verantwoord;) En pfff wat is het moeilijk om mn shetjes te verkopen, ik ben zo aan ze verknocht:( Maarja, ik moet wel mijn eigen eten kunnen blijven betalen... Jammer dat het zo duur is om ponies te houden! Ideaal zou natuurlijk zijn als ik Papi in een pp zou kunnen krijgen, maar tot nu toe in soest nog niet gevonden. Woont er iemand toevallig in de omgeving van soest? Ik sta open voor suggesties^^
Groetjes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





even voorstellen Eline Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen Eline   even voorstellen Eline Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
even voorstellen Eline
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» voorstellen
» Voorstellen
» even voorstellen
» even voorstellen
» ook voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het forum :: Even voorstellen-
Ga naar: