Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 even voorstellen Eline

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
line_bruce

line_bruce


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 04-03-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : lunteren

even voorstellen Eline Empty
BerichtOnderwerp: even voorstellen Eline   even voorstellen Eline Emptyma 8 maa 2010 - 10:12

Hallo allemaal!

Ik zal me even voorstellen! Ik ben Eline, 22 jaar, student aan de wageningen universiteit. Ik heb drie schatten van ponies, een welsh en twee shetlanders. Van de shetlanders moet ik helaas binnenkort afscheid nemen omdat ik ga verhuizen en slechts één pony nog kan betalen:( Maar tot die tijd geniet ik volop van mijn poepies;) Ze staan 24/7 lekker buiten met een schuilstal en ik probeer het hooi op veel verschillende plekken te voeren. Gelukkig jagen ze elkaar vaak van de ene plek naar de andere en lopen ze zo de hele tijd heen en weer tussen de hooiplekken.
Ik ben hier op het forum gekomen nadat ik een natuurlijk bekap cursus had gedaan waarbij het paddock paradise principe ruimschoots aan bod kwam en het sprak me meteen aan. Nerd als ik ben ga ik dan meteen het hele internet afzoeken hiernaar:P
Naast mijn ponies heb ik een goudvis, zebravis en een molly en een cavia^^

Heel veel groetjes,
Eline

Nog wat foto's van mijn ponies:
even voorstellen Eline 816642118_6_vl0k
even voorstellen Eline 802221637_6_8f3i
even voorstellen Eline 627583008_6_vK98
Terug naar boven Ga naar beneden
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Dwingeloo

even voorstellen Eline Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen Eline   even voorstellen Eline Emptyma 8 maa 2010 - 21:12

Hoi Eline, welkom op dit forum.