Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

lieve shetjes te koop

Ga naar beneden 
AuteurBericht
line_bruce

line_bruce

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 04-03-10
Leeftijd : 37

lieve shetjes te koop Empty
BerichtOnderwerp: lieve shetjes te koop   lieve shetjes te koop Emptydo 4 maa 2010 - 1:27

VERKOCHT!Wegens verhuizing moet ik helaas mijn lieve shetlander merrie LILY verkopen. Ik heb haar gekocht als gezelschap voor mijn rijpony maar ze bleek veel meer te kunnen. Het is een echte knuffel maar heeft wel zo haar shetlander streken. Tijdens het rijden heeft ze nog nooit gebokt of gestijgert, ze heeft wel een heel eigen willetje en kan erg sterk zijn. Ik heb bij haar nooit een bit in gehad maar altijd met een bitloos hoofdstel gewerkt. Ook heb ik haar in het tuig laten lopen, een bandje laten trekken en ze heeft in de sneeuw de slee getrokken, waarbij ze elke keer super braaf was. Haar schofthoogte schat ik rond de 95 cm tot 1 m en ze is zwart bont, beetje lakenvelder. In juni 2009 heeft ze een merrie veulen gekregen (ook te koop) en ze is een geweldige moeder; beschermend tegenover andere paarden maar heel lief tegen mensen. Ze is altijd netjes (natuurlijk) bekapt, heeft haar entingen gehad en ze is ontwormt en gechipt. VERKOCHT!

Ook verkocht! Het veulen van Lily, Beau Belle (roepnaam BO of BOBBEL) is geboren in juni 2009. Ze is heel speels, druk, extrovert en eerlijk. Nergens bang voor, heel nieuwsgierig, echt een mensenpony. Ze doet alles voor een knuffel of een brokje. Hoefjes geven en meelopen aan een halster gaat steeds beter. Echt een uitdaging voor de actieve paardebliefhebber. Ze is nu al bijna even groot als haar moeder, ik denk dat ze rond de 1m. zal worden. Ze is vosbont. Ook Bo is gechipt, geënt en ontwormt en netjes bekapt.

Het gaat me niet om de prijs maar om een goed huis, het liefst wil ik ze samen weg doen of ergens waar al een andere pony of een paard staat. Ook mensen met ervaring in Natural Horsemanship hebben een pre, je krijgt van mij Parelli dvd's erbij. Bij interesse kunnen we een afspraak maken. Bellen het liefst na 6 uur 's avonds of even mailen.

Groetjes!
Eline van Onselenlieve shetjes te koop 816640714_6_weBo

lieve shetjes te koop 627582703_6__fJm
Terug naar boven Ga naar beneden

lieve shetjes te koop
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» te koop mijn lieve bonte C pony Winnetou
» onwijs lieve merrie, Mangalarga marchador
» Te Koop