Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Te Koop

Ga naar beneden 
AuteurBericht
betty

betty


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 12-11-09

Te Koop Empty
BerichtOnderwerp: Te Koop   Te Koop Emptydi 31 aug 2010 - 9:55

Wie heeft er nog een plekje vrij in zijn PP voor deze prachtige stippelvent? Cookie is geboren op 7 mei 2010, is gek op kroelen en komt gelijk naar je toe in de wei. Hij mag voorlopig nog bij zijn moeder blijven, maar ik zoek toch al een leuk adres voor hem. Hij is ontwormd, bekapt en met 6 maanden krijgt hij zijn basisenting. Hij zal ongeveer 95 cm worden en wordt geheel zwart-panterbont. Zijn moeder is een fewspot-merrie(NAS), zijn vader 50% Amerikaans(NMPRS). Zijn vader(mijn eigen hengst) heb ik laten ruinen voordat hij drie werd(dus niet naar de hengstenkeuring). Die kon nergens meer bij staan en werd gek van zijn hormonen, voor zijn eigen welzijn is hij gecastreerd. Dus geen papieren. (Papieren zijn aan te vragen, maar dat kost bakken met geld). Cookie mag voor 175 Euro verhuizen naar een leuk adres. Foto's per e-mail bvwierst@planet.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Te Koop
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Te koop Feldmann Aegidienbergzadel
» 3 IJslanders te koop,
» Paardenboeken te koop
» lieve shetjes te koop
» Diverse spullen te koop

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Aangeboden en gezocht :: Paardenmarkt-
Ga naar: